Blir berättandet i spel bättre?

Medlem
Skrivet av rosski:

Själv är jag väldigt gripen av storyn i Pac-Man.

Namnamnamnamnamnamnamnam wooop wooop wooop namnamnamnamna


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av ingen aning:
Skrivet av Keza:
Skrivet av Segas:

Räknar man från tidigt 90-tal så har kvalitén blivit sämre och ganska rejält..

Hahahahaha! Vilket jävla skämt. Då vill jag veta vilka spel du har spelat sen "tidigt 90-tal".. Hahahahaha! Tack för skrattet gosse.

vet inte om det räknas som tidigt 90 tal, men kommer att tänka på the dig

Någon som förstår. The Dig och många av Lucasarts klassikers.

Inaktiv
Skrivet av Keza:
Skrivet av Segas:

Räknar man från tidigt 90-tal så har kvalitén blivit sämre och ganska rejält..

Hahahahaha! Vilket jävla skämt. Då vill jag veta vilka spel du har spelat sen "tidigt 90-tal".. Hahahahaha! Tack för skrattet gosse.

Ja du, det finns otroligt många. Men det krävs att man inte gick i blöja på den tiden, så jag är helt förstående att du inte vet något om det decenniet.

"Gosse"...jag tackar ödmjukast.

Medlem
Citat:

Hahahahaha! Vilket jävla skämt. Då vill jag veta vilka spel du har spelat sen "tidigt 90-tal".. Hahahahaha! Tack för skrattet gosse.

Beneath a steel sky
Full throttle
Day of the tentacle
The dig
Indiana jones and the fate of atlantis
Monkey island
Sam and max

Alla dessa spel hade en schyst story, några mer humoristisk, inte mindre genialisk för det.
Nog för man fick sitta och byta diskett i Amigan var 10nde minut, men fan vad värt det var.

Inaktiv

LucasArts borde släppa sina gamla goa klassiker på Steam eller nåt så man kan köpa och ladda ner till PC,Mac och Linux

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av rosski:

Själv är jag väldigt gripen av storyn i Pac-Man.

Namnamnamnamnamnamnamnam wooop wooop wooop namnamnamnamna

Det är väl snarare:
Wackawackawackawackawacka ooooiiiiioooooiiiiiiooooiiiioooii wackawackawackawacka?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av RedZour:

LucasArts borde släppa sina gamla goa klassiker på Steam eller nåt så man kan köpa och ladda ner till PC,Mac och Linux

Alla som saknar Lucas Arts klassiska spel, ni bara måste spela Primordia. Mer som Beneath a steel sky och underbart till tusen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av rosski:

Själv är jag väldigt gripen av storyn i Pac-Man.

Ursäkta den stora bilden, men...

http://www.smbc-comics.com/?id=2736

12
Skriv svar