Luftpirater invaderar Tyria – beskåda film och bilder

Robot
Luftpirater invaderar Tyria – beskåda film och bilder
Medlem
Luftpirater invaderar Tyria – beskåda film och bilder

Slutade spela GW2 rätt så snabbt men måste säga att cred till dem för alla gratis uppdateringar som släpps.

Skribent
Skrivet av tirim4:

Slutade spela GW2 rätt så snabbt men måste säga att cred till dem för alla gratis uppdateringar som släpps.

Ja de håller verkligen ett stabilt tempo.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Kan väl inte vara svårt att göra content till ett så enformigt spel... spelade upp en gubbe och upptäckte hur himla tråkigt det var efter 1 vecka

Medlem

Äntligen kanske det kommer lite ny gear som förhoppnigsvis INTE införskaffas via RNG, tänkte jag... vad hände istället? Jo, ArenaNets armor designer/konceptartist fick en hjärnskada och producerade fram något bland det mest hiskeliga jag någonsin sett.

Fy. Fan. Vad. Fult.

Medlem

Det trista är att det mesta content som kommer är tillfälligt. Skulle vara nice med lite mer permanent content. Visst att guild missions är kul och fractals väl är nåt att göra.. sothsun cove är bara skit. Men mer mer mer! Ska precis logga in och se vad uppdateringen har för skoj att erbjuda.

Medlem

Så sorgligt egentligen. Jag kan inte sluta hoppas på lite vettigt endgame till GW2, ett spel jag verkligen gillade, men istället för att fixa nått som skapar lite sug så fortsätter de mata in all energi i ny content som egentligen inte ger nått.

Jag har dock rätt mycket jag inte testat nu, så kanske värt å köra lite igen snart.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Snacka om Opepp trailer. Jag tycker inte GW2 alls har lyckats på samma sätt som GW, känslan är helt borta. Önskar dem lycka till.

1
Skriv svar