Vann du Might & Magic: Heroes VI?

Robot
Vann du Might & Magic: Heroes VI?

Bättre sent än aldrig tänkte vi och drog vinnarna i vår heroiska tävling.

#might-magic-heroes-vi-1


Medlem
Vann du Might & Magic: Heroes VI?

Som svar på rubriken: Nej.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Grattis till vinnarna!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tybalt:

Som svar på rubriken: Nej.

=(


signatur
Medlem

Grattis till vinnarna!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Grattis till vinnarna!

Avstängd

Blivit så skeptisk till dessa nya heroes spel sen jag spelade något typ 2008.

Håller mig till Heroes Of Might And Magic 3

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Som svar på rubriken: Nej.

Betteridge's law of headlines is an adage that states, "Any headline which ends in a question mark can be answered by the word no."

Skrivet av olafpawbelt:

Blivit så skeptisk till dessa nya heroes spel sen jag spelade något typ 2008.

Håller mig till Heroes Of Might And Magic 3

Rent spelmässigt är HoMM VI rätt bra faktiskt. Inte riktigt som trean, men definitivt bättre än "mellanspelen". Största nackdelen med det är ju UbiPlay eller vad det heter. Trollade bort 20h speltid för mig. Hoppas att de löst det vid det här laget.

Avstängd
Skrivet av f0qnax:
Skrivet av Tybalt:

Som svar på rubriken: Nej.

Betteridge's law of headlines is an adage that states, "Any headline which ends in a question mark can be answered by the word no."

Skrivet av olafpawbelt:

Blivit så skeptisk till dessa nya heroes spel sen jag spelade något typ 2008.

Håller mig till Heroes Of Might And Magic 3

Rent spelmässigt är HoMM VI rätt bra faktiskt. Inte riktigt som trean, men definitivt bättre än "mellanspelen". Största nackdelen med det är ju UbiPlay eller vad det heter. Trollade bort 20h speltid för mig. Hoppas att de löst det vid det här laget.

Ännu större anledning till att jag inte vill ha det då, det räcker med steam för min del och origin ibland då man lånar brorsans för bf3 när jag väl känner för att spela det.

Medlem

Grattis till vinnarna och lyssna inte på alla som sitter fast i det förflutna och som ständigt ska påpeka att trean är bäst. Oavsett hur trean är så är Heroes VI ett riktigt roligt spel som jag spelat 200 timmar.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tybalt:

Som svar på rubriken: Nej.

=(

Tack Calle & FZ, det var kul !!

Det blev inte lika kul när koden var "invalid"

Något moloken stängde jag ned Uplay...funderar på om jag ska korka upp min päroncognac istället...

Medlem
Skrivet av Decado:

Tack Calle & FZ, det var kul !!

Det blev inte lika kul när koden var "invalid"

Något moloken stängde jag ned Uplay...funderar på om jag ska korka upp min päroncognac istället...

Hahaha, tråkigt att höra men lite komiskt på något vis.

Avstängd
Skrivet av Paddington:

Grattis till vinnarna och lyssna inte på alla som sitter fast i det förflutna och som ständigt ska påpeka att trean är bäst. Oavsett hur trean är så är Heroes VI ett riktigt roligt spel som jag spelat 200 timmar.

Om du läser mitt inlägg helt och hållet så fattar du varför jag gillar trean bäst, samma gäller om du läser inlägget av ena som besvarade mig.
Har men testat spelen mellan 3:an och VI så är det väl rätt förståeligt att man håller sig till det äldre när man vet att det faktiskt var bra.

Har inte testat detta och lär väl göra det så småningom, men innan du dömer kanske du ska läsa allt man skriver, för blir man besviken så stannar man självklart till det man gillar eller hur?

Medlem

Trean var absolut INTE bäst om man frågar mig.
Balansen och sidorna var mer intressanta i tvåan som inte alla hade ungefär samma styrka på trupperna samt var inte might hjältar så obskyrt starka.

I trean var Wisdom mer tillgängligt samt var det väldigt enkelt att skaffa Water/Air/Earth/Fire magic vilket gjorde styrkehjältar så helt för starka samt kostade det knappt någon mana att kasta magi!

Själv kör jag femman för tillfället o tycker den är bäst hitills.

Avstängd
Skrivet av Campaigner:

Trean var absolut INTE bäst om man frågar mig.
Balansen och sidorna var mer intressanta i tvåan som inte alla hade ungefär samma styrka på trupperna samt var inte might hjältar så obskyrt starka.

I trean var Wisdom mer tillgängligt samt var det väldigt enkelt att skaffa Water/Air/Earth/Fire magic vilket gjorde styrkehjältar så helt för starka samt kostade det knappt någon mana att kasta magi!

Själv kör jag femman för tillfället o tycker den är bäst hitills.

Ja alla tycker ju olika, Själv har jag inte kört ettan eller tvåan så jag kan inte jämföra trean med dom med tanke på att jag var ganska liten då jag började spela 3:an. Är ju född 90, men ifall jag jämför trean med dom flesta nya så anser jag trean var bäst av egen erfarenhet

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Paddington:

Grattis till vinnarna och lyssna inte på alla som sitter fast i det förflutna och som ständigt ska påpeka att trean är bäst. Oavsett hur trean är så är Heroes VI ett riktigt roligt spel som jag spelat 200 timmar.

Om du läser mitt inlägg helt och hållet så fattar du varför jag gillar trean bäst, samma gäller om du läser inlägget av ena som besvarade mig.
Har men testat spelen mellan 3:an och VI så är det väl rätt förståeligt att man håller sig till det äldre när man vet att det faktiskt var bra.

Har inte testat detta och lär väl göra det så småningom, men innan du dömer kanske du ska läsa allt man skriver, för blir man besviken så stannar man självklart till det man gillar eller hur?

Det var inte riktat mot dig. Jag hade inte ens läst din kommentar när jag skrev min. Folk tycker olika såklart.

Skrivet av Campaigner:

Själv kör jag femman för tillfället o tycker den är bäst hitills.

Femman är ofta den de flesta klankar mest på så det var en ovanlig åsikt


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar