Nya filmer på klasserna i Dark Souls II

Robot
Nya filmer på klasserna i Dark Souls II

Gillar du att dö väldigt många gånger, då väntar du säkert på det här spelet. Nu har det släppts fyra filmer som visar de olika klasserna i spelet.

#dark-souls-ii


Medlem
Nya filmer på klasserna i Dark Souls II

Ser bra ut! Längtar, hoppas på en Wii U release, det vore ultimat med gamepaden.

Medlem

Bara fyra klasser?

Medlem

Det är väll i princip de gamla klassiska? (STR, DEX, INT och FAITH)?

Medlem

släpp spelet till next gen för fan!!

Medlem
Skrivet av Galming:

släpp spelet till next gen för fan!!

Spelet Deep Down från Capcom sägs bli ett next gen Dark Souls liknande spel. Kika på det vettja!


signatur

// Bacon <3

Medlem

Snälla, släpp en duglig port till PC den här gången. Pinsamt att moddare ska behöva göra halva jobbet.

Medlem
Skrivet av Xrick6:

Bara fyra klasser?

Utöver dem andra, det är väl ganska bra? Eller?

Medlem

Finns ingen "klass" i DS2 man bygger upp dem som man vill.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Snälla, släpp en duglig port till PC den här gången. Pinsamt att moddare ska behöva göra halva jobbet.

Spelet programmeras urpsrungligen till PC den h'r g[ngen och portas sedan till Xbox och PS.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Bojkott:

Snälla, släpp en duglig port till PC den här gången. Pinsamt att moddare ska behöva göra halva jobbet.

Spelet programmeras urpsrungligen till PC den här gången och portas sedan till Xbox och PS.

Medlem

Hrm, har fortfarande inte skaffat och kört ettan. Kanske dags nu när jag körde klart the witcher 2

Medlem

prais the sun!


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Draug:
Skrivet av Bojkott:

Snälla, släpp en duglig port till PC den här gången. Pinsamt att moddare ska behöva göra halva jobbet.

Spelet programmeras urpsrungligen till PC den här gången och portas sedan till Xbox och PS.

http://memecrunch.com/meme/A42M/praise-the-lord/image.png

Medlem
Skrivet av Xrick6:

Bara fyra klasser?

Dark Souls handlade inte riktigt om just klasser dock, du bygger din karaktär till precis vad du vill att den ska vara. (Eller det är så jag upplevde det i alla fall.)

Åh, jag längtar så oerhört!

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Xrick6:

Bara fyra klasser?

Utöver dem andra, det är väl ganska bra? Eller?

Sorcerer och Warrior fanns redan och Temple Knight är Cleric med nytt namn, vilket innebär att de visat en ny klass.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Hrm, har fortfarande inte skaffat och kört ettan. Kanske dags nu när jag körde klart the witcher 2

Do it!!!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Xrick6:

Bara fyra klasser?

Utöver dem andra, det är väl ganska bra? Eller?

Sorcerer och Warrior fanns redan och Temple Knight är Cleric med nytt namn, vilket innebär att de visat en ny klass.

Sorcerer fanns innan ja fast en ny sak vi fick se var "Pyromancy" som används med samma vapen som "Sorceries", stav. Förr kunde du inte använda eld-magi med stavar. Gillar vad jag ser!

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Bojkott:

Snälla, släpp en duglig port till PC den här gången. Pinsamt att moddare ska behöva göra halva jobbet.

Spelet programmeras urpsrungligen till PC den h&#039;r g[ngen och portas sedan till Xbox och PS.

det hörde vi om crysis 2 bland annat men sen visade det sig att det absolut inte var gjort till pc. förhoppningsvis så är from software ärliga

Medlem

Undra när fan man ska våga fortsätta med Dark Souls då. Efter 3-4 timmar playthru så hittar jag inte vägen och springer på för svåra fiender. Har inte vågat startat det igen! Men man måste ju nu när 2an närmar sig.

Demon's Souls spelade jag igenom iaf!

Medlem

Suck, vad är detta? -_- Ser inte poängen med detta, ser lamt ut.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Blackwolfe:

Hrm, har fortfarande inte skaffat och kört ettan. Kanske dags nu när jag körde klart the witcher 2

Do it!!!

Done and done! Ser fram emot att få slita mitt hår och svära åt skärmen!

Medlem
Skrivet av Galming:
Skrivet av Draug:
Skrivet av Bojkott:

Snälla, släpp en duglig port till PC den här gången. Pinsamt att moddare ska behöva göra halva jobbet.

Spelet programmeras urpsrungligen till PC den h&amp;#039;r g[ngen och portas sedan till Xbox och PS.

det hörde vi om crysis 2 bland annat men sen visade det sig att det absolut inte var gjort till pc. förhoppningsvis så är from software ärliga

De var ju ärliga när de gjorde PC-porten till Dark Souls och sa att den skulle ha många problem

Skrivet av bleetzer:

Undra när fan man ska våga fortsätta med Dark Souls då. Efter 3-4 timmar playthru så hittar jag inte vägen och springer på för svåra fiender. Har inte vågat startat det igen! Men man måste ju nu när 2an närmar sig.

Demon&#039;s Souls spelade jag igenom iaf!

jag använde mig av en walkthrough för att veta åt vilket håll som var rekommenderat att gå. spelet kommer ju alltid vara svårt och det går ju faktiskt att gå vilken väg man vill bara man är bra nog (vilket 99.9% av spelarna nog inte är).

Ett av de bästa spel jag spelat, köpte det både till 360 och PC för att visa mitt stöd. lagt ner runt 50h på 360 och 80h på PC


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Xrick6:

Bara fyra klasser?

Utöver dem andra, det är väl ganska bra? Eller?

Sorcerer och Warrior fanns redan och Temple Knight är Cleric med nytt namn, vilket innebär att de visat en ny klass.

Temple knight är en "helig krigare" aka warrior med magi, och fanns med i Demon's Souls. 50/50 Warrior/Healer.

Cleric är en munk. "100% Faith"

Grejen är väll den att klasserna bara är olika start equipment och start stats.

Skrivet av Bojkott:

Snälla, släpp en duglig port till PC den här gången. Pinsamt att moddare ska behöva göra halva jobbet.

Hur många gånger skall man behöva påpeka att dem vid flertal tillfällen sa att dem inte kan göra en bra pc port.
Dem var iaf ärliga och sa att det skulle bli skit, men pc spelarna ville ha det iaf. Sen går dem och gnäller på att porten var dålig.
Vart är logiken?

Känns kul att dem fokuserar på dual wielding också, något jag saknat i soul spelen.
(Ja jag vet att det gick, men det fanns inga attacker som nyttjade två vapen samtidigt)


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av blohm:

Suck, vad är detta? -_- Ser inte poängen med detta, ser lamt ut.

Trolololololololol
Det är ett Action Rpg.
Det är svårt jämfört med dagens standard.
Det är mörkt.
Väldigt bra customisation.
Man slaktar inte horder av fiender åt gången genom att spamma X.
Man måste lära sig fiendernas animationer.
Det har relativt bra omspelningsvärde.


signatur

Rwa?

Medlem

Det mest frustrerande i Dark souls än så länge är menyerna, och då kör jag ändå med en xbox 360 gamepad..

Medlem

Atmosfären i Demon's Souls are epic, de spelet bör spelas innan Dark Souls men är inget måste.

Medlem

Dark Souls är/var ett fantastiskt spel, gillar man genren så bör man verkligen ge det en chans.

Det hade ju varit episkt med ny grafikmotor, men ett nytt spel får väl duga.

Bara det inte blir för lätt...

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av blohm:

Suck, vad är detta? -_- Ser inte poängen med detta, ser lamt ut.

Trolololololololol
Det är ett Action Rpg.
Det är svårt jämfört med dagens standard.
Det är mörkt.
Väldigt bra customisation.
Man slaktar inte horder av fiender åt gången genom att spamma X.
Man måste lära sig fiendernas animationer.
Det har relativt bra omspelningsvärde.

Jag ser ett mindre problem, det att detta spelet gör att Skyrim framstår som "modernt". MP delen gillade jag i Demon Souls, att någon kan komma in närsom och antingen förstöra//hjälpa. Läste att de gör om MP på kotaku, hoppas de har kvar invaderingsdelen men utökar med annat.

källa: http://kotaku.com/5966805/dark-souls-ii-introduces-a-new-hero...

Nu är denna artikel från 2012, finns det mer info? FZ har mycket sparsam info i sitt arkiv, egentligen ingen info alls om själva spelet.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Hrm, har fortfarande inte skaffat och kört ettan. Kanske dags nu när jag körde klart the witcher 2

En anledning till att många spelare tycker att Dark Souls är svårt är för att striderna är väldigt taktiska där slarv och otålighet kan bestraffa en rätt ordentligt. Det handlar mycket om att studera fienden, placera sig rätt och vänta på en öppning. Gillade du Witchers combat borde det nte alls ta lång tid att komma in i rätt tänk Starkt rekommenderat att greppa spelet.

12
Skriv svar