Routine – I rymden kan ingen höra dig skrika

Robot
Routine – I rymden kan ingen höra dig skrika

Ny trailer visar oss en obehaglig rymdstation. Var är alla?


Medlem
Routine – I rymden kan ingen höra dig skrika

nej tack, skulle aldrig klara av o spela de

Medlem

Ett spels om jag har röstat på för Green light. Kommer köpa det, vet inte om jag kommer våga spela


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jävlar såg grymt roligt ut

Medlem

Oh my gosh! Har gått och kollat på deras hemsida med jämna mellanrum efter uppdateringar ända sedan man fick se första teasern. Detta ser helgrymt ut! System Shock-vibbmätaren spikar!

Medlem

Sjukt äckligt, fick småpanik bara av filmen.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Oh my gosh! Har gått och kollat på deras hemsida med jämna mellanrum efter uppdateringar ända sedan man fick se första teasern. Detta ser helgrymt ut! System Shock-vibbmätaren spikar!

Exakt !! Nackhåren reste sig och samma känsla som för System Shock 2 infann sig...det här ser ut att kunna bli bra, riktigt bra !!

Medlem

Så... Har man vapen, eller är man helt försvarslös? Typ som Amnesia fast i rymden.

Medlem
Medlem
Skrivet av warh0g:

Kommer köpa det, vet inte om jag kommer våga spela

Det lutar mot det Såg riktigt nice ut!


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Så... Har man vapen, eller är man helt försvarslös? Typ som Amnesia fast i rymden.

Man har bevisligen vapen eftersom karaktären sköt den där roboten i filmen... men det verkade inte vara så effektivt. Kanske är det bara en "stun gun" man köper tid med, eller så är ammunition sällsynt. Vem vet.

I övrigt: jag håller med alla i den här kommentarstråden: detta kommer bli grymt nice, och jag kommer få spela hela spelet i portioner om 15 minuter för att inte få infarkt.

Var det bara jag som noterade "Oculus VR"-loggon i slutet av trailern? Tänk er det här med Oculus Rift

Notis: Inte illa pinkat av ett indie-team på 3 personer, inte sant? Deras första titel, dessutom.

Medlem

Det blir nog inga långa spelsessioner nattetid.

Roligt med lite annorlunda design också - jag fick lite 70-tals sci-fi känsla. Jag tror nästan att de hade snott lite ljudeffekter från Alien också.

Medlem

GET DAT F***ING CLOWN!

Medlem

Såg riktigt bra ut. Ett spel jag inte kommer köpa, för jag vågar fan inte spela såna spel!

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Jonrei:

Så... Har man vapen, eller är man helt försvarslös? Typ som Amnesia fast i rymden.

Man har bevisligen vapen eftersom karaktären sköt den där roboten i filmen... men det verkade inte vara så effektivt. Kanske är det bara en "stun gun" man köper tid med, eller så är ammunition sällsynt. Vem vet.

I övrigt: jag håller med alla i den här kommentarstråden: detta kommer bli grymt nice, och jag kommer få spela hela spelet i portioner om 15 minuter för att inte få infarkt.

Var det bara jag som noterade "Oculus VR"-loggon i slutet av trailern? Tänk er det här med Oculus Rift

Notis: Inte illa pinkat av ett indie-team på 3 personer, inte sant? Deras första titel, dessutom.

Mjo, jag la märke till den, men syftade på om man har andra vapen. Får väl se antar jag Verkar grymt spel oavsett.

Medlem

Jääääklar vad läskigt i slutet!! Känns verkligen som att man styr karaktären upför stegen!!! :S:D :(:'(

Medlem

Detta med Oculus Rift.

SE

Medlem

Gillar hur ett litet indie-utvecklar team kan göra ett spel som ser så fint ut och samtidigt verkar riktigt grymt.
Får en att fundera på vad de stora "blockbusterutvecklarna" sysslar med ibland...

Medlem

Det här kommer jag mysa ner mig med :/

Givet köp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Jonrei:

Så... Har man vapen, eller är man helt försvarslös? Typ som Amnesia fast i rymden.

Man har bevisligen vapen eftersom karaktären sköt den där roboten i filmen... men det verkade inte vara så effektivt. Kanske är det bara en "stun gun" man köper tid med, eller så är ammunition sällsynt. Vem vet.

I övrigt: jag håller med alla i den här kommentarstråden: detta kommer bli grymt nice, och jag kommer få spela hela spelet i portioner om 15 minuter för att inte få infarkt.

Var det bara jag som noterade "Oculus VR"-loggon i slutet av trailern? Tänk er det här med Oculus Rift

Notis: Inte illa pinkat av ett indie-team på 3 personer, inte sant? Deras första titel, dessutom.

Mjo, jag la märke till den, men syftade på om man har andra vapen. Får väl se antar jag Verkar grymt spel oavsett.

Tror det är det enda vapnet du har, i alla fall vad jag kan gissa på.
Tror också att du inte kan använda pistolen/ geväret när du vill utan att den laddar upp sig med jämna mellanrum, och kottet man skjuter tror jag är antingen som som som svarade dig sa att den kanske typ stunnar.
Eller så är det så att den bara trycker iväg fienden en liten bit, hur som haver så ser det ut som att man bara ska kunna vinna lite tid att ta sig undan.

Tror förövrigt spelet kan bli bra, fick lite amnesia och system shock vibbar själv när man såg

Och är det bara tre pers som hållit på med spelet som någon påpekade så ska dom ha massvis med cred! ^^

CJ
Medlem

Läskigt! Måste förövrigt säga att jag gillar Lunar Softwares skeva 70-tals logga och vinjett.

Medlem

Det här är ju precis ett sådant spel jag inte fixar att spela, av flera anledningar, men det ser riktigt välgjort ut det man får se i alla fall


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Avstängd

Tycker det verkar komma mycket skräckspel nu detta år, och jag gillar det! då har man lite att skrämma upp sig med under hösten samt vintern

Jag är riktigt känslig när det kommer till spel med skräck i, mitt hjärta klappade när jag spelade amnesia och jag fick världens obehag känslor när jag testade system shock 2 i vintras, jag träffade inte på någon fiende i det utan jag hann bara komma till då man skulle försöka öppna upp dörrar efter att allt kraschar ihop sedan blev det för mycket för mig.

Borde kanske försöka mig på SH2 igen då jag bara fegade ur

Medlem

Jag kom på mig själv sitta stirrandes på denna video samtidigt som jag satt och höll en allt för varm och full kopp kaffe... Jag la ifrån mig koppen kvickt.

Medlem

Jaha det här bådar inte väl, köpte just ett Oculus Rift Dev-kit och jag har definitivt inte nerver för detta.

Avstängd
Skrivet av skogsvilden:

Jaha det här bådar inte väl, köpte just ett Oculus Rift Dev-kit och jag har definitivt inte nerver för detta.

man blev lite sugen på oculust, trodde det skulle vara dyrare än vad det egentligen var

Medlem

Får en Dead Space känsla av det, med mer pussel och knåp.
Blir nog ett givet köp, plus några blöjor för säkerhets skull.

Medlem

Fy fasen vad läskigt.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Hoppas de fortsätter med att inte ha musik. Jäklar vad läskigt det var!

Jag önskar jag skulle våga spela såna här spel men DET GÅR INTE!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

123
Skriv svar