Ubisoft: "Vi jobbar på varumärken tills de behöver en paus"

Robot
Ubisoft: "Vi jobbar på varumärken tills de behöver en paus"

Ubisoft-grundaren Yves Guillemot förklarar hur de ser på sina spelserier.


Medlem
Ubisoft: "Vi jobbar på varumärken tills de behöver en paus"

Assassin's Creed kanske skulle ta en rökpaus snart igen?

Eller, det var visst ute nu ja... kommer tillbaka till hösten igen. Eller i morgon kanske, jag erkänner, jag vet inte när nästa kommer, bara att det iaf kommer i år och eller snart, kanske.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ska vi tro på en man som just har halshuggit Rayman?


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Assassin's Creed kanske skulle ta en rökpaus snart igen?

Eller, det var visst ute nu ja... kommer tillbaka till hösten igen. Eller i morgon kanske, jag erkänner, jag vet inte när nästa kommer, bara att det iaf kommer i år och eller snart, kanske.

Nästa AC släpps 29 oktober och jag håller med angående rökpausen. Den borde påbörjats redan efter AC REVELATIONS

Medlem
Skrivet av Bibel-John:

Ska vi tro på en man som just har halshuggit Rayman?

Vilken hals har han huggit?

Medlem

Jag gillar AC, så ser inga problem med nya spel så länge de håller kvalitén hög.

Medlem

Jag antar att spel behöver en paus när de slutar sälja som smör vilket AC nog fortfarande gör. Nytt Prince of Persia hade varit riktigt sweet dock.

Medlem

Assassins Creed serien...

Medlem

Jag gillar resonemanget ändå.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Avdelning vara hycklare och inte stå för det man säger.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Med andra ord så säger han "vi mjölkar spelen tills folk visar med sina plånböcker att dom är trötta"


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skulle precis säga vad Javas precis sade. Killen kan konsten att omformulera sig snyggt. Vänta bara tills han erbjuder överraskningssex...

Medlem

AC har behövt en paus sedan Brotherhood (Revelations hade behövt vara längre, långsammare och mer engagerande). Man hade önskat att inte allt handlade om pengar utan spelseriens kvalitet, men det är uppenbart att man mjölkar på för glatta livet i fruktan av att intresset snart ska avta.

Medlem
Skrivet av Javas:

Med andra ord så säger han "vi mjölkar spelen tills folk visar med sina plånböcker att dom är trötta"

Precis

Gamers måste sluta upp med att vara lättlurade och börja ställa lite krav på utvecklare.
Annars kommer vi få nöja oss med skitspel i framtiden.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

1
Skriv svar