Wolfenstein: The New Order är inte bara hjärndöd action

Medlem
Wolfenstein: The New Order är inte bara hjärndöd action

Själva grejen med Wolfenstein känns inte roligt för mig. Det var kul när det kom, för på den tiden var det nytt. Men nu känns det bara så galet överdrivet och otroligt. This game is not for me

Medlem
Citat:

Jag längtade efter mellansekvenserna för de var så bra. Vi har något liknande på gång här.

Bara det inte blir som i Max Payne 3 där var femte minut av spelet är en värdelös cutscene.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Om man jämför ett spel med Uncharted får man räkna med att folk blir hypeade, hehe.

Medlem

Det här är ett bra tecken.

Naughty Dog, med Unchartered, Last of Us and så vidare har förhoppningsvis inspirerat människor i branschen att göra mer än bara ännu ett CoD(fast med Nazister/Zombies/Aliens/You name it).

Eftersom spelet blir single player-only så stärks deras argument ytterligare.

Medlem

Shit, de har alltså lagt in "karaktärer, handling och andra grejer,"?! Då måste vi ju kasta våra pengar på dem i form av förbokningar... eller inte.

Medlem

hade hoppats på en klassisk FPS MP i spelet.. men nej.

Geeks Gaming

Även om jag är ett WS 3D fanatiker så ser jag fram emot de nya,

Medlem

Nostalgi mätaren tickar igång och man bara måste se vad de gjort denna gång. Så jag står i köp kön


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Jo men testa det kan man väl göra... så snart det finns ute på valfri TORRENT-sida.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Jo men testa det kan man väl göra... så snart det finns ute på valfri TORRENT-sida.

Jo det där med att "låna och testa spel" tycker jag suger apröv. Så betala eller låt bli..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Exxo:

Jo men testa det kan man väl göra... så snart det finns ute på valfri TORRENT-sida.

Jo det där med att "låna och testa spel" tycker jag suger apröv. Så betala eller låt bli..

Vad gör man i lägen som ACM, då företagen gjorde falsk marknadsföring av spelet till sina kunder? Klart kunder är än mer oroliga inför kommande köp, Nu försvarar jag inte piratkopiering, men att spel/media ska gå under reklamationsrätt är givet.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Exxo:

Jo men testa det kan man väl göra... så snart det finns ute på valfri TORRENT-sida.

Jo det där med att "låna och testa spel" tycker jag suger apröv. Så betala eller låt bli..

Vad gör man i lägen som ACM, då företagen gjorde falsk marknadsföring av spelet till sina kunder? Klart kunder är än mer oroliga inför kommande köp, Nu försvarar jag inte piratkopiering, men att spel/media ska gå under reklamationsrätt är givet.

Jo du har en poäng där men avsaknaden av spel demos gör väl kanske att en del tycker att det är ok att ful ladda och testa. Men det är ju så att allt kostar i dag och att ful ladda hjälper inte spel industrin/spelare enligt mig.
Visst borde det vara bättre avtal/villkor vid spelköp men "ful ladda" är inte lösningen för att få en förändring.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar