Absolut bästa vapnet i ett spel ?

Medlem
Absolut bästa vapnet i ett spel ?

Med denna tråd menar jag vilket vapen i vilket spel som helst från t.e.x FPS,RTS,mmorpg,rpg vad som helst inom vilken genre som helst. Kan vara allt från den minsta lilla dolken i Oblivion till det maffigaste ultra vapnet i tex Serious Sam ? Skriv det som NI tycker är bäst

Medlem

HMWSG i Mass Effect med Frictionless Materials, Kinetic Coil och High Explosive Rounds. dregel........

går inte det så HMWA i samma spel med samma byt bara ut High Explosive Rounds mot Shredder eller Tungsten ammo och du har ett vapen som aldrig överhettar

funkar inte detta så Minigun i valfritt spel.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Vet inte om det faktiskt är mitt favoritvapen egentligen, men av någon anledning kommer jag alltid att tänka på Flak Cannon i UT om jag ska dra igång att tänka på ett vapen ur ett spel. Vår värld besitter för lite Flak Cannons.

Standardgeväret som medic i BF2 är förbannat skönt också.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Vet inte om det faktiskt är mitt favoritvapen egentligen, men av någon anledning kommer jag alltid att tänka på Flak Cannon i UT om jag ska dra igång att tänka på ett vapen ur ett spel. Vår värld besitter för lite Flak Cannons.

Standardgeväret som medic i BF2 är förbannat skönt också.

Sant som det är sagt, Flak cannon har något mysigt speciellt som andra vapen inte har

Medlem

Det finns så många härliga och fantasifulla vapen i spelvärlden att det är nästa omöjligt att välja men jag tror nog att den dubbelpipiga hagelbrakaren i Doom 2 fortfarande ligger på topp. I all sin enkelhet utdelar den död på ett effektivt sätt och det känns aldrig fel att skicka iväg en hagelskur mot en attackerande imp och se den falla ihop i en sölig hög.

Medlem

Måste säga plasmagranaten från Halo.

Medlem

Physgun från HL2 kan man ha skoj med i timmar!

Istället för att blåsa bort fienden så får man KASTA bort dom... Genialt!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Physgun från HL2 kan man ha skoj med i timmar!

Istället för att blåsa bort fienden så får man KASTA bort dom... Genialt!

Medlem

Dildo i San Andreas.

Medlem

BIG FUCKING GUN. Simpel men hur kul som helst att använda!

Medlem

Måste säga att mini-nuken i Shadow Warrior var ganska kul att leka med.

http://www.youtube.com/watch?v=cfjqNPaLlXw

Medlem

TAC-gun i Crysis är rätt underbar, även om Alpha-TAC-ammon verkade som en bättre idé ^^

Medlem

C4 bf2.... hehe.. . heeeeeee

^_________________________^

Medlem
Skrivet av Thumba:

HMWSG i Mass Effect med Frictionless Materials, Kinetic Coil och High Explosive Rounds. dregel........

går inte det så HMWA i samma spel med samma byt bara ut High Explosive Rounds mot Shredder eller Tungsten ammo och du har ett vapen som aldrig överhettar

funkar inte detta så Minigun i valfritt spel.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Chainsaw dude


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Kanske inte kan klassas som vapen, men ringen i Braid!

Medlem

Ray gun Call of duty 5

Medlem

R.Y.N.O Ratchet and clank


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Glacial Blade - Guild Wars. Den är riktigt snygg

Medlem

Excalibur helt klart 8) Dock är det tråkigt när det finns ytterligare ett svärd i spelen som är bättre (vanligt förekommande i Final Fantasy-spelen, kommer dock inte ihåg vad de bättre svärden brukar heta), då har Excalibur förlorat sin charm då det ska helt klart vara det bästa svärdet som finns i hela världen.

Testpilot

Så många vapen som e kul.

Shrink gun i Duke Nukem
Railgun i Quake
Ripper i unreal (som skjuter diskar av stål)
Cannon ball i Serious sam

Medlem

stabba någon med kniv i cod 4 ^^ det e rätt OP.. en vän till mig lallade runt i ett hus och fick 30 kill streak genom att bara kniva

Medlem
Skrivet av Lerner:

stabba någon med kniv i cod 4 ^^ det e rätt OP.. en vän till mig lallade runt i ett hus och fick 30 kill streak genom att bara kniva

mmmmhm, knife i cod e ganska OP, yes

Medlem

Railgun i Q2 och framåt, omnomnom

Medlem

reedemer i unreal tournament

kärnvapen för vardagsbruk


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Rocketlauncher i Q3A annars funkar alltid M4 carbine i valfritt krigsspel.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Land-shark-gun

Medlem

En vässad kö ifrån Virtual Pool 3

1
Skriv svar