Första DLC-paketet till BF4 innehåller klassiker

Robot
Första DLC-paketet till BF4 innehåller klassiker

Det redan annonserade tilläggspaketet Second Assault ska stöpa om populära Battlefield 3-banor i Frostbite 3.

#battlefield-4, #battlefield-3


Medlem
Första DLC-paketet till BF4 innehåller klassiker

Jag är barnsligt förtjust i noshahr canals. Hoppas på den.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av erOkKs:

Jag är barnsligt förtjust i noshahr canals. Hoppas på den.

Slaktfesten med alla containrar?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av erOkKs:

Jag är barnsligt förtjust i noshahr canals. Hoppas på den.

Slaktfesten med alla containrar?

You say it like its a bad thing

Medlem
Skrivet av erOkKs:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av erOkKs:

Jag är barnsligt förtjust i noshahr canals. Hoppas på den.

Slaktfesten med alla containrar?

You say it like its a bad thing

Håller med, tycker det är helt klart den bästa banan. I örvrigt så gillade jag banorna i closed quarter också.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av erOkKs:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av erOkKs:

Jag är barnsligt förtjust i noshahr canals. Hoppas på den.

Slaktfesten med alla containrar?

You say it like its a bad thing

Håller med, tycker det är helt klart den bästa banan. I örvrigt så gillade jag banorna i closed quarter också.

Absolut inte, har spenderat många timmar på den. Så satans dålig på namn bara.


signatur
Medlem

Under vadå?

Edit: Bättre!

Medlem

Arica Harbour!!!

Medlem

Bf:BC2 men fortfarande bästa banan i denna generation av BF!

Inaktiv

Ge oss DC No Fly Zone från Desert Combat!
Min favoritkarta på DC.

Medlem

Tycker de lite billigt av dice och göra så igen med mapsen. De passade för BF3 men här är de mer av lathet och mjölkning.

Medlem

Sen jag fick en alpha invite på e-posten och dagen efter skriver de att det var ett misstag så kan de fara åt helvete. Så oprofessionellt.

Inte för att jag är så värst intresserad av ett BF 3.5. Men hade varit roligt att få testa på och se ifall det kanske är bättre än vad jag tror.

Men efter detta jävla trolleri så vette fan om jag någonsin kommer köpa detta spelet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Busko:

Tycker de lite billigt av dice och göra så igen med mapsen. De passade för BF3 men här är de mer av lathet och mjölkning.

Samtidigt är ju Strike at Karkand en av de mest spelade banorna.


signatur
Medlem

Kanske göra bara 2 Favorits of the past Aka Metro och Karkand. Men ta 4 från BF3 och bara göra lite mer destruction och ändra lite känns billigt. Från Bf2 till BF3 så var de lite mer job men att få Caspian Border igen känns inte så värst uphetsande

Medlem
Skrivet av Remus:

Sen jag fick en alpha invite på e-posten och dagen efter skriver de att det var ett misstag så kan de fara åt helvete. Så oprofessionellt.

Inte för att jag är så värst intresserad av ett BF 3.5. Men hade varit roligt att få testa på och se ifall det kanske är bättre än vad jag tror.

Men efter detta jävla trolleri så vette fan om jag någonsin kommer köpa detta spelet.

BC3.5*


signatur

Rwa?

Medlem

Hade det varit för ett Call of Duty som man gjorde så här så hade det inte varit något annat än dåligt. Men eftersom det är Battlefield så är det tummen upp!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Snyggt...DLC redan. Men med skit som EA till utgivare är jag inte det minsta jävla förvånad.

Medlem

Caspian Border!
Utan tvekan bästa kartan i BF3. Har spenderat mer tid med den än alla andra kartor tillsammans

Medlem
Skrivet av Bijornn:

Arica Harbour!!!

Ja eller mina favorier Panama Canal och Laguna Alta. BFBC2 hade flest roliga banor av alla BF spel hittils! Fattar inte vitsen med Caspian Borders tyvärr.

Medlem

Utannonsera DLC långt, långt innan spelet är släppt? Jag undrar vad som hindrar dom från att ha med kartorna i spelet? Alltså herregud.

Dom pallar inte ens låtsas som ingenting längre.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Personligen vill jag bli så lite påmind av bf3 som möjligt sen när 4:an släpps....men men, cash is king

Medlem

Operation Firestorm kanske kommer med?

Inaktiv

Operation Metro verkligen?

Själv skulle man kunna tänka sig att se
*operation firestorm
*kharg island

Medlem
Skrivet av Busko:

Tycker de lite billigt av dice och göra så igen med mapsen. De passade för BF3 men här är de mer av lathet och mjölkning.

Fast detta är ju något folk vill ha, så alla parter blir ju nöjda.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Remus:

Sen jag fick en alpha invite på e-posten och dagen efter skriver de att det var ett misstag så kan de fara åt helvete. Så oprofessionellt.

Inte för att jag är så värst intresserad av ett BF 3.5. Men hade varit roligt att få testa på och se ifall det kanske är bättre än vad jag tror.

Men efter detta jävla trolleri så vette fan om jag någonsin kommer köpa detta spelet.

BC3.5*

BC3,5 när inte BC3 är släppt än.
Bra logik.

Medlem

Jag kommer inte köpa detta spel iaf.

Medlem

Mina favoriter är Operation metro, Death valley, Damavand peak, Wake island.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Operation Metro -.-. Bara massor av bomber och granater på den banan. Men gillar man att få höga poäng utan att vara bra på spelet så ja, varför inte?

Medlem
Skrivet av Corp!:
Skrivet av Bijornn:

Arica Harbour!!!

Ja eller mina favorier Panama Canal och Laguna Alta. BFBC2 hade flest roliga banor av alla BF spel hittils! Fattar inte vitsen med Caspian Borders tyvärr.

Håller med angående att BFBC2 hade flertalet banor jag faktiskt saknar när jag spelar BF3. De var mycket mysigare på något vis. Inte så att jag ogillar de i BF3 dock.

Varför kommer det inte ett alternativt Battlefield BC.. I sann Flintstone-anda med dinusaurer utrustade med stenslungor istället för tanks, rida på flygödlor, vapnen är gjorda av djur och stenar osv. Vore grymt!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Operation Metro == Klassiker? I think not, inga banor från BF3 kan kalla sig klassiker i mina ögon, inte som Karkand kunde från BF2, spelet har ju för helvete bara funnits ute i några fjuttiga år, inga klassiker här inte ännu.

123
Skriv svar