Naughty Dog berättar om effekterna i The Last of Us

Robot
Naughty Dog berättar om effekterna i The Last of Us

En av grafikerna berättar i detalj hur de skapade några av banorna i den klara kandidaten till årets spel.

#the-last-of-us-remastered, #naughty-dog


Medlem
Naughty Dog berättar om effekterna i The Last of Us

Ja, spelet är riktigt bra. Jag brukar inte vara mycket för linjära spel (öppna världar ftw!), men detta är riktigt bra. Det är linjärt, men det finns ju olika vägar att ta för att ta sig igenom områden.
Men The Last of Us har sina upp- och nergångar i alla fall. Det är (mycket) roligare med mänskliga motståndare, än mot clickers. Enligt mig är clickers inte speciellt skrämmande - mest irriterande. Men det är när man står inför de mänskliga motståndarna, som spelet verkligen skiner


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Grymt spel Naughty Dog kan sin sak!

Medlem

Har aldrig blivit så kär i några spelkaraktärer som i The last of us! =D

Medlem

Jag funderar på att skaffa en ps3 bara för det här spelet, vill spela det så in i bomben!

Medlem

Årets spel? Nej nu är ni ute o cyklar.

Medlem

Är det ett bra spel?

Medlem

årets spel ja bästa spelet någonsin? ett av dem garanterat.

Medlem

Årets spel är det nästan garanterat för min del. Enda som ens verkar ha potentialen till att mäta sig med det är Watch Dogs, och då är det nog mest gameplay...

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jag funderar på att skaffa en ps3 bara för det här spelet, vill spela det så in i bomben!

Jag gjorde det, måste säga att det var värt det! Underbart spel i min mening!
Visst finns det lite missar här och där men miljöerna, storyn och karaktärerna är oslagbara. Vågar nästan säga att det är det bästa spelet jag spelat, topp 5 utan tvekan.

Medlem
Skrivet av Daanroof:
Skrivet av Amilo:

Jag funderar på att skaffa en ps3 bara för det här spelet, vill spela det så in i bomben!

Jag gjorde det, måste säga att det var värt det! Underbart spel i min mening!
Visst finns det lite missar här och där men miljöerna, storyn och karaktärerna är oslagbara. Vågar nästan säga att det är det bästa spelet jag spelat, topp 5 utan tvekan.

Najs att höra! Får inhandla en ps3! Alla jag snackar med säger att det är en grym story, som att spela en grym film i princip.

1
Skriv svar