Bli FZ-supporter!

Robot
Bli FZ-supporter!

Få unika erbjudanden, en bannerfri sajt och mycket mer.


Medlem
Bli FZ-supporter!

Känns som en smart lösning för alla. Props till redaktionen för att ni tagit fram något många efterfrågat!

Medlem
dmn
Medlem

Det är tragiskt att se hur FZ är på väg att bli IGN.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dmn:

Vilka banners?

Det är tragiskt att se hur FZ är på väg att bli IGN.

All of them! Du kan dock välja att visa dem, om du verkligen vill. Vi kommer att ha en yta med specialarbjudanden för just supportrar. Och hur menar du?


signatur
Medlem

You had me at Fragzone! Att få valet att slippa reklamen är bra, erbjudanden bättre och trumfkortet Fragzone vill man inte missa. Bra pris får jag tillägga.

Kan ni utveckla "Som supporter är du garanterad full tillgång till framtidens Fragzone-satsningar."? Om man inte är supporter, kan man inte se några avsnitt alls, i begränsad form eller något annat?

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag har nog tyvärr lite väl många sånna här billiga prenumerationer just nu för att det ska vara just det - billigt. Men en schysst idé är det, och i framtiden kan man nog hoppa på tåget!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:

You had me at Fragzone! Att få valet att slippa reklamen är bra, erbjudanden bättre och trumfkortet Fragzone vill man inte missa. Bra pris får jag tillägga.

Kan ni utveckla "Som supporter är du garanterad full tillgång till framtidens Fragzone-satsningar."? Om man inte är supporter, kan man inte se några avsnitt alls, i begränsad form eller något annat?

Utan supporterhjälp blir säsongen inte av alls E3-specialen är uppe nu, för alla.


signatur
Inaktiv

Det står att man får 6 nummer av PC Gamer men när man ska välja att bli FZ-Supporter i ett år så är det bara musmattan med?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av 73mpl4R:

You had me at Fragzone! Att få valet att slippa reklamen är bra, erbjudanden bättre och trumfkortet Fragzone vill man inte missa. Bra pris får jag tillägga.

Kan ni utveckla "Som supporter är du garanterad full tillgång till framtidens Fragzone-satsningar."? Om man inte är supporter, kan man inte se några avsnitt alls, i begränsad form eller något annat?

Utan supporterhjälp blir säsongen inte av alls E3-specialen är uppe nu, för alla.

Tack får jag väl säga då, det gjorde valet lättare.

Medlem

Klart man ska stödja FZ. Det blev ett år till att börja med.

EDIT: !
Röd text bredvid mitt namn! *Andnöd*


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Mjölkning och pengagiriga jävlar!

Trololo


signatur

Welcome to the Manglerdome

Skribent

Gillar verkligen idén, det kostar en hel del att driva en bra sida och slipper man dessutom reklam, då är jag game.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Riktigt trevligt. 1 år blev det för mig.

Medlem

Intressant! Särskilt när man får PC-gamer tidningen också

Medlem
Skrivet av sorksat:

Riktigt trevligt. 1 år blev det för mig.

Körde på det jag med


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag är inte intresserad av något av det ni erbjuder där, däremot så stödjer jag gärna sidan, så ge mig ett paypalkonto/vanligt konto så shiftar jag över 1000 till det i stället, det är mer än 1kr/dagen per år, så kan ni behålla reklamen och allt annat jag måste stå ut med.

Edit:

5000, så tar ni bort alla konsolnyheter, för ALLA.

För 10000 så förutsätter jag en full återgång till 1999s format av sidan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av showerguy:

Det står att man får 6 nummer av PC Gamer men när man ska välja att bli FZ-Supporter i ett år så är det bara musmattan med?

Det står i texten som kommer fram när du väljer det valet. Vi försöker inte luras


signatur
Medlem

Jag vill också supporta

But im a poor poor student.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Klart jag ska stödja FZ, speciellt när man fick PC-Gamer och en fin musmatta. Bra initiativ.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Jag är inte intresserad av något av det ni erbjuder där, däremot så stödjer jag gärna sidan, så ge mig ett paypalkonto/vanligt konto så shiftar jag över 1000 till det i stället, det är mer än 1kr/dagen per år, så kan ni behålla reklamen och allt annat jag måste stå ut med.

Edit:

5000, så tar ni bort alla konsolnyheter, för ALLA.

För 10000 så förutsätter jag en full återgång till 1999s format av sidan.

Haha. PM:ar över mitt privata konto.


signatur
Medlem

Funkar det som utomlands boende?

Medlem

Tidningar känns lite förlegat. Finns ju internet idag

Musmattan var en schysst gåva dock!

Moderator | Testpilot

Äntligen den funktionen man väntat på i flera år, sedan att man stödjer filmprojektet är inte helt fel heller

FZ SUPPORTER!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

1år givet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag blir garanterat en FZ Supporter, men inte den här månaden, tyvärr. Jag vill skaffa helårs-paketet, för musmattan såg mycket fin ut Den jag har nu (en Qpad-musmatta med F.E.A.R.-omslaget på från en PC Gamer-tävling) är relativt utsliten efter några års ständig användning

Medlem

GG WP


signatur

/)(\ BROHOOF /)(\

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cnopt:

Funkar det som utomlands boende?

Vi kollar upp hur det funkar med prenumerationen!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Cnopt:

Funkar det som utomlands boende?

Vi kollar upp hur det funkar med prenumerationen!

Kalas, avvaktar tills dess då.

phi
Medlem

För Fragzone. Och Christer.

Skriv svar