Är svenska män ett jävla skämt?

Medlem
Är svenska män ett jävla skämt?

Jag anser personligen att dagens svenska män mer kan liknas vid ett sjukt skämt, de saknar helt och hållet manliga attribut; De är fega, mesiga, töntiga och helt enkelt smått värdelösa losers.

Det ironiska är att sedan tycker de svenska männen att det är så konstigt att alla svenska tjejer får utländsk stock och uteslutande vill ha araber och andra macho män. Vad fan tror ni egentligen? Tror ni kvinnor rent biologiskt är skapta att attraheras av veka halv-bögar till feminister som dagens svenska män är? Kvinnor är skapta för att söka de starkaste och manligaste männen du kan tänka dig. Vilket liksom är anledningen att Mohammed får så mycket "svenne-fitta" som han får idag.

Vilka positiva sidor har svenska män? Biologiskt har de inga positiva sidor. Män kan inte attrahera kvinnor genom att vara jämställda dem. Kvinnor vill ha en man som bestämmer och vägleder dem, och skyddar dem. Svenska män kan inte göra något av dessa saker och är därför värdelös som man och anledningen till att svenska kvinnor istället söker skydd hos män från andra länder istället.

Vad tror ni är anledningen att var och varannan svensk tjej har en utländsk kille medan alla övriga tjejer har en kille från samma kultur och folk? Jo för att de kvinnorna får vad de vill ha av sina egna män, de behöver inte leta någon annanstans. Svenska män däremot fyller inte svenska kvinnors naturliga behov vilket leder till att de söker i Afrika, mellanöstern osv för att få dessa behov uppfyllda.

Svenska män inser dock inte detta själva, ingen vill ha män som beter sig som den typiske svenske mannen beter sig. Det är dags att de inser det eller för all framtid får leva ensamma. Idag finns det ett stort utbud för de svenska kvinnorna så de kan utan problem dejta riktiga män från andra länder om inte svenska männen faller henne i smaken vilket de allt mer sällan råkar göra.

Medlem

Lämna skärmen och ta en promenad på 15 minuter och kom tillbaks och berätta om din teori fortfarande håller. Om du tål solljus dvs.

Medlem

Åsikt noterad *Stänger av datorn*

Medlem

Det här är inte Avpixlat, tror att det forumet skulle passa dina åsikter bättre.

Jag känner knappt någon svensk tjej som har en icke-svensk pojkvän, och jag umgås med folk från alla möjliga kulturer.

Utländska killar är inte "starkare" än svenskar, ingalunda är "vi" starkare än "utbölingarna". Vad jag har märkt så anses det av många inte längre som det "manligaste" att bete sig som ett rövhål och hata jämställdhet, utan det är snarare att vara en starkare, manligare och värdigare människa att vara accepterande och trevlig.

Jag anser mig både vara manlig, stark, snäll, accepterande och trevlig, jag är "svensk" till blodet och jag brinner för jämställdhet för alla, jag har bara fått positiv respons från motsvarande könet när det märkts att jag inte är rädd för att skylta med att jag är för jämställdhet. Ingen har någonsin kallat mig "halv-bögig feminist" för det.

Edit: Såg i din profil att du citerat Fria Tider i tråden gällande att avgifter för LAN, så jag antar att du redan är välbekant med Avpixlat också.

Frilansare

Med sånt språk föreslår jag att du söker dig till någon annan sajt.
Tråd låst.

1
Skriv svar