Första bilden från Dragon Age: Inquisition

Robot
Första bilden från Dragon Age: Inquisition

Det är kanske inte det största köttstycket Bioware slänger till oss, men borde i alla fall dämpa abstinensen något.


Medlem
Första bilden från Dragon Age: Inquisition

det där ser ju riktigt smaskigt ut, high res textures ftw!

Medlem

Kan man se bilden i högre res än typ 640x240

Medlem

Har de gjort om Morrigan sen första trailern igen?

Medlem

Hoppas på att Darkspawnen kommer tillbaka.Gillade inte storyn i tvåan Mages vs Templars,känndes aldrig riktigt som ett hot mot världen som darkspawnena kändes.

Skribent
Skrivet av Rakoon:

Kan man se bilden i högre res än typ 640x240

http://blog.bioware.com/wp-content/uploads/2013/06/E3_2013_Sc...

Där har du en direktlänk.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Såååååååååååå stora EA är men sååååååå mycket efter Blizzard med trailers/filmer,


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Skribent
Skrivet av cybo:

Såååååååååååå stora EA är men sååååååå mycket efter Blizzard med trailers/filmer,

Blizzard är jäkligt grymma på CGI, men det vi sett från Dragon Age: Inkvisationen skall ha varit in game.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Robez:

Hoppas på att Darkspawnen kommer tillbaka.Gillade inte storyn i tvåan Mages vs Templars,känndes aldrig riktigt som ett hot mot världen som darkspawnena kändes.

För mig var det precis tvärt om. Har alltid tyckt att "döda den ultimata ondskan" är hemskt tråkigt. Då är det mycket roligare med människor som bråkar med varandra över ideologier och åsikter

Medlem

De tappade mig som supporter när de våldtog 2:an, så det blir o ladda hem det.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Charmen med nya motorer för utvecklare är .... Oooh flashiga effekter ... Låt oss fokusera enbart på det nu, och story och gameplay kommer i andra hand.
så, låt oss hoppas att det inte blir en gegga som dragon Age 2 , det var okay med mods, men långt från bra story-vist


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Hej Morrigan


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Snyggt, så blir det när man använder Frostbite 3-motorn.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

DA1 var bra, även om det inte direkt var en avancerad story. Fin känsla om man bortsåg från den, dock.

DA2 tyckte jag också var rätt bra då det var skönt att spela en relativt normal (jämförelsevis) person för en gångs skull, men det led av att vara ett hafsjobb. Mycket potential i dialogsystemet, sköna karaktärer, men det fattades mycket.

Hoppas de kan knyta ihop säcken i da3

Medlem

Grymt! alltid älskat dessa spel ända från baldur's gate till dragon age !

Medlem

Bilden är ju från trailern.

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Robez:

Hoppas på att Darkspawnen kommer tillbaka.Gillade inte storyn i tvåan Mages vs Templars,känndes aldrig riktigt som ett hot mot världen som darkspawnena kändes.

För mig var det precis tvärt om. Har alltid tyckt att "döda den ultimata ondskan" är hemskt tråkigt. Då är det mycket roligare med människor som bråkar med varandra över ideologier och åsikter

Håller helt med! 2'an hade sina brister men gillade de ideologiska valen man ställdes inför. Lite samma princip som valen man var tvungen att göra i det underbara The Witcher 2

Medlem
Skrivet av murderclown:

Bilden är ju från trailern.

Tänkte precis på det! Trodde det bara var mina ögon som lurade mig!


signatur

They set us up the bomb.

MEG
Medlem

Första spelet var väl ok, men inte mycket mer. Andra spelet en besvikelse ska det bli tredje gången gillt tro? Hoppas det..


signatur

Death is only the beginning

Skrivet av alllle123:

Grymt! alltid älskat dessa spel ända från baldur's gate till dragon age !

Snygg avatar Spelet är riktigt bra, och Olivia Wilde vill man gärna bjuda på jordgubbar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är redan såld på det här spelet, frågan är bara om man ska skaffa det till 360'n eller någon ny konsol

Morrigan! Men hur.. Dragon Age..WitchHunt DLC...Min warden och hon gick ju...
hur kommer det här hänga ihop? Kan min warden från DA komma tillbaka? för det vore grymt ju!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Var längesedan jag spelade DA, så jag köpte DA: Origins UE och 2:an på webhallen för en vecka sedan för ca 130:- tillsammans. Sjukt prisvärt om man kollar på hur många timmar man får ut av spelen. Kan vara ett bra tips om någon vill lira igenom båda innan 3:an kommer.

PS. Det här är ingen skamlös reklam för ett företag, utan bara ett bra tips för regniga sommardagar DS


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Var längesedan jag spelade DA, så jag köpte DA: Origins UE och 2:an på webhallen för en vecka sedan för ca 130:- tillsammans. Sjukt prisvärt om man kollar på hur många timmar man får ut av spelen. Kan vara ett bra tips om någon vill lira igenom båda innan 3:an kommer.

PS. Det här är ingen skamlös reklam för ett företag, utan bara ett bra tips för regniga sommardagar DS

DLC'n för tvåan var faktiskt riktigt bra, speciellt Legacy!

Medlem
Skrivet av Herk:
Skrivet av Priapsi:

Var längesedan jag spelade DA, så jag köpte DA: Origins UE och 2:an på webhallen för en vecka sedan för ca 130:- tillsammans. Sjukt prisvärt om man kollar på hur många timmar man får ut av spelen. Kan vara ett bra tips om någon vill lira igenom båda innan 3:an kommer.

PS. Det här är ingen skamlös reklam för ett företag, utan bara ett bra tips för regniga sommardagar DS

DLC'n för tvåan var faktiskt riktigt bra, speciellt Legacy!

Låter grymt. Vet att jag inte alls var förtjust i 2:ans korridorspringande, men att storyn tilltalade mig som fan. Är på slutet av Awakening nu på 1:an, sen ska jag bara importera mina val och köra vidare i DA2.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Låter grymt. Vet att jag inte alls var förtjust i 2:ans korridorspringande, men att storyn tilltalade mig som fan. Är på slutet av Awakening nu på 1:an, sen ska jag bara importera mina val och köra vidare i DA2.

Göre! Legacy är mer som ettan då det handlar om darkspawn igen, och jag håller med om att första spelet var bättre.

1
Skriv svar