Coola mods för Total war Medieval 2! :)

Medlem
Coola mods för Total war Medieval 2! :)

Tja tänkte både ställa en fråga och starta en mini tråd här om fina mods till Total war medieval 2. Har just nu och kan rekommendera dessa mods: Third AGe (Riktigt bra!, Fan pain inte the ass att hitta ringen oxo vet hur Mordor folket kände sig nu), Westeros total war (den är inte riktigt klar är på alpha men det är ändå bra mod, vet inte varför men den funkar inte för mig längre säger att winrar inte kan hitta filarnas sökväg osv., finns det någon lösning?), Så har vi min favorit Stainless Steel som är en riktigt bra mod!!! Älskar den! Fler factions osv. Är det någon som kan flera mods som är riktigt bra och kan berätta om dom lite.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Sympatisk tråd.

Jag har precis avslutat Storbritannien-kampanjen och skulle kunna tänka mig att testa någon mod.

Någon som som har testat de moddar trådskaparen nämner? Vilken skall man testa först?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag håller med OP om att Stainless Steel är ruggigt kul. Det är en av de moddar som fått mest uppmärksamhet och utvecklats under många år.
Själv har jag alldeles för många timmar spelandes SS och jag återkommer alltid till den efter spelsessioner där jag spelar Empire eller något annat TW-spel.
Stainless Steel är vad Medieval 2 skulle ha varit vid release:)

1
Skriv svar