Ouya slutsåld hos Amazon och Gamestop

Robot
Ouya slutsåld hos Amazon och Gamestop
Medlem
Ouya slutsåld hos Amazon och Gamestop

Försökt leta efter svenska affärer som säljer OUYA, hittar ingen.

Någon som kan ge råd?
GameStop Sverige har den inte alls.. pff.

Medlem

Fick min idag men funkar inte utan internet så kan inte köra igång innan dom fixar fiberkabel dom grävt av.

Men det tog lång tid innan jag fick den. Som early backer borde jag fått den i slutet av april eller tidigt maj.

Och ouya skickade en bild som visade när dom skickat ut sina ouya som visade att dom låg i tid med utskicken trots att dom låg nästan en månad efter.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Försökt leta efter svenska affärer som säljer OUYA, hittar ingen.

Någon som kan ge råd?
GameStop Sverige har den inte alls.. pff.

Den är inte släppt i Sverige än. Däremot misstänker jag att Amazon.co.uk skeppar den hit så fort den är i lager igen!

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Fick min idag men funkar inte utan internet så kan inte köra igång innan dom fixar fiberkabel dom grävt av.

Men det tog lång tid innan jag fick den. Som early backer borde jag fått den i slutet av april eller tidigt maj.

Och ouya skickade en bild som visade när dom skickat ut sina ouya som visade att dom låg i tid med utskicken trots att dom låg nästan en månad efter.

Jag var backer nr: 18000 (av 63400) på kickstarter och har fortfarande inte fått min...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skribent
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av marcus8958:

Fick min idag men funkar inte utan internet så kan inte köra igång innan dom fixar fiberkabel dom grävt av.

Men det tog lång tid innan jag fick den. Som early backer borde jag fått den i slutet av april eller tidigt maj.

Och ouya skickade en bild som visade när dom skickat ut sina ouya som visade att dom låg i tid med utskicken trots att dom låg nästan en månad efter.

Jag var backer nr: 18000 (av 63400) på kickstarter och har fortfarande inte fått min...

Yikes, känns som de har massiva problem då! Som jag förstår det strular det med någon leverantör i Hong Kong.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Har inte fått min heller. Jag är backer 8457.

Skrivet av marcus8958:

Och ouya skickade en bild som visade när dom skickat ut sina ouya som visade att dom låg i tid med utskicken trots att dom låg nästan en månad efter.

Skrivet av SID 6.7:

Jag var backer nr: 18000 (av 63400) på kickstarter och har fortfarande inte fått min...

Samma här, inte fått nån än. Det var snack om leverans i mars först och definitivt innan en butiksrelease men nu blir det kanske juli... snacka om att inte bry sig om sina finansiärer.

Medlem

Jag hämtade ut min maskin på posten igår.
Hur ser jag vilket backernummer jag hade?

Medlem

Min är i sverige
25.06.2013 SE Processing at P.O. Departure from inward office of exchange

Medlem

Lycka till, alltid lika roligt att se hur folk inte lär sig av Gizmondo -_-

Medlem

Jag köpte min Ouya för ett år sedan. Betalade för en extra kontroller. För två veckor sedan fick jag ett meddelande att min Ouya hade skickats. Där stod det att paketet endast innehöll en kontroller. Nu, 16 dagar senare, leder trackingnumret fortfarande ingenstans på DHL:s hemsida. Alltså har de inte skickat min Ouya än.

Jag funderar på att skicka tillbaka skiten i ren protest. Jävla idioter.


signatur

Skaffa QuakeWorld: http://nquake.com

Medlem
Skrivet av Empezar:

Jag köpte min Ouya för ett år sedan. Betalade för en extra kontroller. För två veckor sedan fick jag ett meddelande att min Ouya hade skickats. Där stod det att paketet endast innehöll en kontroller. Nu, 16 dagar senare, leder trackingnumret fortfarande ingenstans på DHL:s hemsida. Alltså har de inte skickat min Ouya än.

Jag funderar på att skicka tillbaka skiten i ren protest. Jävla idioter.

Det kom ut ett nytt mail ganska nyligen till mig och en annan, om hur trackingen var felaktig, men de länkade till en annan dhl-sida där man kunde skriva in numret och då syndes det.

Angående det där med kontrollerna, så såg det ut som att även jag skulle få bara 1, men jag fick båda.
Ge det någon vecka eller dubbelkolla mailkorgen?

Medlem
Skrivet av Empezar:

Jag köpte min Ouya för ett år sedan. Betalade för en extra kontroller. För två veckor sedan fick jag ett meddelande att min Ouya hade skickats. Där stod det att paketet endast innehöll en kontroller. Nu, 16 dagar senare, leder trackingnumret fortfarande ingenstans på DHL:s hemsida. Alltså har de inte skickat min Ouya än.

Jag funderar på att skicka tillbaka skiten i ren protest. Jävla idioter.

Du får båda. Det fick jag.

Laddade hem lite spel och som spelmaskin är den rätt dålig. Är ganska hög latency på kontrollerna och spelen som är snygga går inte speciellt smidigt.

Förväntade mig tillgång till Google play store men det fick man inte. Hoppas bara dom lägger in stöd för xbmc så blir jag glad.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Inte heller fått min. Den har dock skickats. De påstod att DHL inte kunde verifiera min adress, vilket är jävligt konstigt då jag skickat massor av saker via DHL från Kina tidigare utan problem.

Det enda jag kan tänka mig är att deras kådapor är lamers som inte fattar hur de skall ta hand om tecken som inte finns i ASCII. Kändes ganska 80-tal när supporten började dilla kan jag säga.

Slutligen för de som har problem med trackingnummret:

Citat:

If you live outside of the U.S., use this link to track your order: http://bit.ly/16Tdj8m
[IMPORTANT: be sure to enter your tracking # in the second text box labeled ‘Item Cust_Ref’ field; it’s case-sensitive.]

Medlem

Det är inte så svårt att sälja slut om det knappt finns några att sälja.

Medlem

Föreslår att alla som har undringar om Ojaaauuaaa kollar in Ashens "recension".


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Empezar:

Jag köpte min Ouya för ett år sedan. Betalade för en extra kontroller. För två veckor sedan fick jag ett meddelande att min Ouya hade skickats. Där stod det att paketet endast innehöll en kontroller. Nu, 16 dagar senare, leder trackingnumret fortfarande ingenstans på DHL:s hemsida. Alltså har de inte skickat min Ouya än.

Jag funderar på att skicka tillbaka skiten i ren protest. Jävla idioter.

Snarare du som är en "jävla idiot" om du fortfarande inte har läst varför backares exemplar inte har levererats.

1
Skriv svar