Strunta i Tie-Fighter - Du måste se Strike Vector

Robot
Strunta i Tie-Fighter - Du måste se Strike Vector

En actionflygare som ser ut att kunna stilla trånandet efter ett nytt Tie-Fighter.

#disney, #lucasarts


Medlem
Strunta i Tie-Fighter - Du måste se Strike Vector

De var fart i detta!

Medlem

Snyggt men det får mig inte att strunta i Tie-Fighter, snarare blir jag ännu mer sugen på att se ett nytt spel som det eller X-Wing Alliance, hade inte heller sagt nej till ett nytt I-War=).

Medlem

Rosa raggartärningar i cockpit?!! I´m game! Tyckte det där såg rätt skoj ut faktiskt

Medlem
Medlem

Hawken i luften? Bara jag som ser likheterna?

Could be very nice

Avstängd

shut up and take my money!

Medlem

Ser kul ut, men förbannat irriterande musik.

Medlem

Star Conflict kan slänga sig i väggen!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Avstängd
Skrivet av Luciphear:

Ser kul ut, men förbannat irriterande musik.

tycker själv musiken var ljuvlig

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Luciphear:

Ser kul ut, men förbannat irriterande musik.

tycker själv musiken var ljuvlig

Tyckte det var allt för mycket gitarr av något slag, väsen. (Kan tillägga att jag inte har något emot alla former av musik vanligtvis, är van vid alla former av rock, även deathmetal...)

Tror att något i stil av musiken från Armored Core hade tilltalat mig mer. Ingen aning faktiskt.

Medlem

såg rätt skoj ut blir en röst av mig ialla fall

Medlem

Ja fast halva grejen (kanske mer) med tie fighter var ju att man satt i en tie fighter

Medlem

Tie Fighter? Snarare Wing Commander skulle jag påstå... Men hade gärna tagit ett nytt Tie Fighter oavsett


signatur

"Men men, jag kan ha fel"

Medlem

Ser fan härligt ut!

Medlem

Detta verkar inte ha mycket att göra med Tie-Fighter eller Wing Commander i mitt tycke, då det är ett multiplayer-spel och troligtvis därför inte har någon stark berättelse som enspelarkampanjerna i ovannämnda spel.

MFC
Medlem

Flufftärningarna vid 0:55 FTW!!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

"Strunta i Tie-Fighter..."

Those are fighting words!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Descent hade varit en bättre jämförelse Ser grymt kul ut dock, om det är multiplayer.. Blir nog enformigt om det är mot datorn.


signatur

K9
:.:

Medlem

Precis absimilard, tänkte Descent direkt när jag såg klippet. Men det var Tie-Fighter i rubriken som fick mig att titta. Fast jag tyckte PcGamers klipp var roligare...

Medlem

Dett känns mer arkad än vad Tiefighter var. Inget slår Tiefighter!

Medlem

Jag är bara glad att Chris Roberts Nya "wing commander" är på god våg och ser helt fantastiskt ut. Dessutom stöd för Occulus Rift


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Inaktiv

tyckte det såg ut som en flygande transformer-decepticon

1
Skriv svar