Första bilderna på Satellite Reign läckta

Robot
Första bilderna på Satellite Reign läckta

Se konceptbilderna från Syndicate Wars-skaparens tematiska uppföljare!

#nyhetstips, #satellite-reign, #syndicate-wars


Medlem
Första bilderna på Satellite Reign läckta

Haha, Syndicate Wars var det första jag tänkte på när jag läste rubriken. Det var ju fantastiska svenska översättningar och voiceovers i det spelet som i alla andra Bullfrogspel. "Initierar drönaranslutning" inledde varje uppdrag fyllda med vapen som kärngranater, plasmalansar, minigevär och - ja - satellitregn.

MEG
Medlem

Äntligen ser det ut att bli ett nytt Syndicate, det var på tiden. Gillar konceptbilderna...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Glöm inte "övertalartron"
För övrigt verkar bild 3 ge ett felmeddelande

edit:nvm, ni löste det

Medlem

Stämningsfulla bilder, tack Gagoff.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ja, det är fan på tiden, hoppas det blir bra.

Trevligt att cyberpunk är så uppe på tapeten igen, det är verkligen perfekta miljöer för spel (många miljöer är iofs).


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Väldigt vackra miljöer!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Väldigt trevliga konceptbilder, helt rätt stil! Hoppas det blir bra, för ett nytt *riktigt* Syndicate vore verkligen på tiden.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Märk väl: Mike _Diskett_

Extra stilpoäng med det efternamnet.

Medlem

http://www.kickstarter.com/projects/5livesstudios/satellite-r...

Kan inte bli sämre än senaste Syndicate, ser väldigt intressant ut som jag har svårt att se skulle misslyckas med att få tillräckligt med pengar för att nå sitt mål. Jag tror det finns många som gillade gamla Syndicate, att GoG har de äldre spelen får mig att tro det ännu mer=). (American Revolt saknas dock tyvärr).

Medlem
Skrivet av PcGamer:

http://www.kickstarter.com/projects/5livesstudios/satellite-r...

Kan inte bli sämre än senaste Syndicate, ser väldigt intressant ut som jag har svårt att se skulle misslyckas med att få tillräckligt med pengar för att nå sitt mål. Jag tror det finns många som gillade gamla Syndicate, att GoG har de äldre spelen får mig att tro det ännu mer=). (American Revolt saknas dock tyvärr).

Tack för länken till Kickstartern! Wow vad jag längtar efter detta, ser sjukt lovande ut.

Satellite Reign + Star Citizen + Cyberpunk 2077 = OMG!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar