Bli FZ-supporter!

Medlem

Hmmm, mja kanske i framtiden.


signatur

// Bacon <3

Medlem

FÖR FZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av speurk:
Skrivet av Gungnir:

Blir man även av med denna text? "Hej kära läsare. Vi ser att du blockerar annonserna här på FZ och vi skulle vilja veta varför och förklara hur det skadar oss. Klicka för att läsa mer."
Eller ligger den inne som standard när man kör AdBlock?

Varför inte bara "undanta denna domän" i adblock?:)

Det kan man också göra

Medlem

Är det förlängning på pc gamer och inte att man får dubbla nummer för oss som redan är pc gamers?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det vore bra om man kunde avsäga sig PC Gamer, så spar vi lite på miljön också!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

En av dom få sidor jag har besökt nästan dagligen i över femton år. Självklart!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Vi supportrar måste skapa en firma så kan vi träffa andra spelsidor och spöa skiten ur dem onlajn!

Medlem

/joined

Keep up the good work!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Vi supportrar måste skapa en firma så kan vi träffa andra spelsidor och spöa skiten ur dem onlajn!

Hahaha! Låter som en bra idé!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Alla banners är borta! BUGG!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av Syrfid:

Vi supportrar måste skapa en firma så kan vi träffa andra spelsidor och spöa skiten ur dem onlajn!

Hahaha! Låter som en bra idé!

Planerna växer, det blir brottning mot Level, Svampriket m fl på Gamex

Medlem

Jahaja, så ni splittrar "communityt" med exklusiva forum.

Jag har sett hur en del spelföretag skapar och uppmuntrar "fanboys", något som aldrig för något gott med sig.

Vad härnäst? Map packs?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Så nu är man supporter! man har varit på denna sidan sedan gamla hederliga Quake.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av marcus8958:

Är det förlängning på pc gamer och inte att man får dubbla nummer för oss som redan är pc gamers?

Det ska vi självklart kunna ordna, titta på alla sådana detaljer idag.

Skrivet av Quid:

Det vore bra om man kunde avsäga sig PC Gamer, så spar vi lite på miljön också!

Vi kommer förmodligen att införa checkboxar för de som inte vill ha premierna.

Skrivet av Tybalt:

Jahaja, så ni splittrar "communityt" med exklusiva forum.

Jag har sett hur en del spelföretag skapar och uppmuntrar "fanboys", något som aldrig för något gott med sig.

Vad härnäst? Map packs?

Jag tror inte supportforumet kommer att kanibalisera på det övriga forumsnacket utan blir en mer rak kanal till redaktionen och de premier supportrar får. Läsarpaneler och liknande.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av marcus8958:

Är det förlängning på pc gamer och inte att man får dubbla nummer för oss som redan är pc gamers?

Din prenumeration förlängs!


signatur
Frilansare
Skrivet av Veshir:
Skrivet av meat4u:

Jag betalar gladeligen om jag slipper 17 sekunder reklam framför filmerna och börja för guds skull länka till 1080p klippen på Youtube!

Tyvärr så hade jag ett reklamklipp nu innan min video visades när jag testade. Dock står det ju enbart "Banner fritt, ingen reklam tack". Så det är bara banners som man slipper och inte reklamen innan videoklippen?

Som supporter kommer du inte att få videoreklam. Vi fixar.

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har hört rykten om att det ska komma ett specialavsnitt av Fragzone enkom för supportrar där du äter Langos för minst 1000 kronor stämmer detta?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Veshir:
Skrivet av meat4u:

Jag betalar gladeligen om jag slipper 17 sekunder reklam framför filmerna och börja för guds skull länka till 1080p klippen på Youtube!

Tyvärr så hade jag ett reklamklipp nu innan min video visades när jag testade. Dock står det ju enbart "Banner fritt, ingen reklam tack". Så det är bara banners som man slipper och inte reklamen innan videoklippen?

Som supporter kommer du inte att få videoreklam. Vi fixar.

Trevligt värre. Blev supporter främst för att stödja er, aldrig stört mig på era banners, men ifall man slipper videoreklamen så är det awesome

Medlem

Så, nu slipper Supporters reklam även på filmer!

Medlem

Hur mycket av dessa 300kr går till "välgörenheten?"


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Shut up and take my money!

Medlem

Kunde inte motstå ett sådant grymt erbjudande. Klart man bidrar till en andra säsong av Fragzone, speciellt om man får en musmatta och PCG på köpet!

Skribent
Skrivet av Syrfid:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har hört rykten om att det ska komma ett specialavsnitt av Fragzone enkom för supportrar där du äter Langos för minst 1000 kronor stämmer detta?

Finns inga bevis för något sådant.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Syrfid:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har hört rykten om att det ska komma ett specialavsnitt av Fragzone enkom för supportrar där du äter Langos för minst 1000 kronor stämmer detta?

Finns inga bevis för något sådant.

Det gör sällan det när det gäller rykten och konspirationer

Medlem

Ge mig en garanterad beta varje gång ni delar ut nycklar så kan jag finna det värt att bli supporter.

Ads stör mig inte, tillåter tillochmed dem på FZ för jag känner mig givmild.

Skrivet av BoxUne:

Ni har skrivit typ femhundra artiklar om hur mycket gamers hatar pay-to-play lösningar, och vad gör ni - ni inför pay-to-read....

Har Aftonbladet köpt upp er eller?

Njae, det handlar faktiskt om att man gärna vill se sidan utvecklas, sedan så betalar jag gärna för att slippa reklam.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av marcus8958:

Är det förlängning på pc gamer och inte att man får dubbla nummer för oss som redan är pc gamers?

Din prenumeration förlängs!

Va fint. Då får man väl bli supporter så ni har råd med kaffe och bulla på rasterna.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av marcus8958:

Är det förlängning på pc gamer och inte att man får dubbla nummer för oss som redan är pc gamers?

Din prenumeration förlängs!

Va fint. Då får man väl bli supporter så ni har råd med kaffe och bulla på rasterna.

Förhoppningsvis får ni 100.000:- + Sedan kommer väl skattmasen och ska ha sitt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av karbon:

Finns det möjlighet att få musmattan signerad även om man tecknar 1års abonnemanget om ca 1 månad?
Och hur ser musmattan ut, kan ni inte lägga upp en bild på den?

Det kommer en designskiss alldeles strax, säkert imorgon. Och vill man få den signerat är det självklart, finns redan en tråd för det i supporterforumet.

Skrivet av Priapsi:

Bra idé. Lägg gärna upp lite fler betalningsalternativ dock. Eftersom jag är en paranoid konspirationsteoretiker betalar jag sällan med kort på nätet, utan föredrar internetbank eller ännu hellre pg-inbetalningar

Vi undersöker saken!

Om ni lägger upp ett Bank eller Postgiro så betalar jag direkt

Skriv svar