Succé för supporterprogrammet!

Robot
Succé för supporterprogrammet!

Gör som över tvåhundra andra - få sex nummer av PC Gamer, FZ-musmatta från Qpad för en spottstyver genom vårt supporterprogram.


Inaktiv
Succé för supporterprogrammet!

Klart man ställer upp!

Medlem

Detta var strålande! Njuter ju av sajten varje dag!!!

Hur anmäler man att få musmattan signerad??


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

jag vill också! fragzone-serien va d bästa på alldeles för länge! <3

Medlem
Skrivet av Hurin:

Detta var strålande! Njuter ju av sajten varje dag!!!

Hur anmäler man att få musmattan signerad??

Finns en tråd i "Supporter forumet" för det

Inaktiv
Skrivet av Hurin:

Detta var strålande! Njuter ju av sajten varje dag!!!

Hur anmäler man att få musmattan signerad??

http://www.fz.se/forum/supporterlounge/vill-du-fa-din-musmatt...

Medlem

For the Horde!

Medlem

Join us on the dark side of the force!

Medlem

PC Gamer erbjudandet sealed the deal för mig! Sedan är man ju för mycket på FZ som det är så känns självklart man vill få ut det mesta av vistelsen här.

Jag ska sluta vara så grinig ibland också från och med nu

Medlem

Bara töntar som är FZ supporter

Skrivet av luftman:

Bara töntar som är FZ supporter

Vi är Geeks!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kan man få reducerat pris om man tar helår men inte vill ha PC-gamer?

Medlem

Jag faller tyvärr inte för grupptryck. Våga vara egen!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av luftman:

Bara töntar som är FZ supporter

Vi är Geeks!

Mycket ballare att va Greek!

Medlem

Betalar efter baksmällan från gårdagens Depeche Mode konsert släppt.


signatur

IDKFA

Medlem

Jag är sällan inne här men har varit med några år och tyckte detta var en bra idé helt klart.

Riktigt billigt och så får man en musmatta och 6 nummer av PC-Gamer.. Riktigt bra.

Medlem

Firar med Aviciis Hey Brother som påminner lite om känslan av "the last of Us" ! =D Hurra för FZ.se

Medlem

Klart man supportar FZ.se, Varit trogen läsare sedan 2004 och självklart kommer man fortsätta vara det


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

vad var det för storlek på musmattan?

Medlem

Skulle vilja köpa musmattan.


signatur

Veni Vidi Vice

Medlem

Jag skulle gärna vara med, men jag orkar inte med PC-Gamers telefonförsäljare som förföljer en i flera år efter att man sagt upp tidningen.

Fick precis studiebidraget så here you go FZ :')

phi
Medlem
Skrivet av frexer:

Skulle vilja köpa musmattan.

Klicka här då och välj ett år.

Inaktiv

"Dessutom ger vi alla som skriver upp sig för ett år sex nummer av PC Gamer och en FZ-musmatta från Qpad - bara det värt långt över de 300 kronor det kostar"

menar ni att ni går back per prenumerant? I sådana fall kan ni få väldiga problem med finansieringen :-/

On Topic: jag ska använda helgen till att överväga om jag vill bli prenumerant. Är inte så intresserad av de "bonusar" ni erbjuder men har alltid tyckt att både FZ och PC Gamer erbjuder kvalitetsjournalistik. Hade nog hellre sett att ni satsade på fler krönikor och dylikt istället (vi som vart med länge minns med förtjusning Bennets gamla alster i PC Gamer innan millenieskiftet).

Medlem

Jag vill avsäga mig PC Gamer, går det?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Inaktiv
Skrivet av anon_98854:

"Dessutom ger vi alla som skriver upp sig för ett år sex nummer av PC Gamer och en FZ-musmatta från Qpad - bara det värt långt över de 300 kronor det kostar"

menar ni att ni går back per prenumerant? I sådana fall kan ni få väldiga problem med finansieringen :-/

On Topic: jag ska använda helgen till att överväga om jag vill bli prenumerant. Är inte så intresserad av de "bonusar" ni erbjuder men har alltid tyckt att både FZ och PC Gamer erbjuder kvalitetsjournalistik. Hade nog hellre sett att ni satsade på fler krönikor och dylikt istället (vi som vart med länge minns med förtjusning Bennets gamla alster i PC Gamer innan millenieskiftet).

Du behöver inte oroa dig, jag tror inte dom betalar lösnummerpriset direkt, sen är det samma människor som äger FZ o PCGamer, så några musmattor kan dom säkert skaka fram utan att gå i konken. Troligen betalar mer än 300 pers för detta, och reklamen finns ju kvar för alla noobs. Har jag fel så får vi iaf en signerad matta som kanske bli värd lite mer om allt går åt helvete.

Medlem

Mycket trevligt!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Bump.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hade man inte haft 2 års prem på PC gamer och steelseries musmatta redan så...

Medlem
Skrivet av luftman:

Bara töntar som är FZ supporter

Fast om man inte är supporter kanske man ej ska räkna med att slippa vara töntig. Så enkelt kommer man ej undan. Annars hade jag något på gång här...

12
Skriv svar