Succé för supporterprogrammet!

Medlem

Räkna in mig, jag har inte stålar på kontot än!

Medlem
Skrivet av luftman:

Bara töntar som är FZ supporter

Medlem

Det har man råd med.

Medlem

hur ändrar man sin hemma adress nyss flyttat så man kan signa ett år och varför har ni inte paypal som altinativ betalningsmedel ?

MrX
Medlem

Aaaaaaaahhh. Riktigt nice.

Medlem

Givet!


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

300pix .. bra deal !! tackar

Lägger in en order på fler postpaket, så många musmattor att skicka. Skönt att jag slipper signera, men resten får nog knäckta fingrar


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Testpilot
Skrivet av Andreaz:

Hade man inte haft 2 års prem på PC gamer och steelseries musmatta redan så...

Då får du 2år och 6 nummer till mao då detta läggs till.
+ 2 musmattor , en extra då den gamla är utsliten

Medlem

Ni är värda varje krona

Medlem

Äntligen ett alternativ till adblockplus


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem

När skickas musmattorna ut? Min nuvarande är riktigt jävla sliten

Inaktiv

Om 300 betalar 300kr för ett år så blir det 90 000kr, men alla betalar inte fullpris så det blir under 90 000kr.
Det är lite tragisk att en sajt med många besökare och som dessutom har sponsorer ska behöva fråga efter så lite pengar för att servera sin enligt mig "huvudrätt" d v s Fragzone. Nog kunde ni ha jobbat hårdare och gjort Fragzone till Sveriges bästa program om spel och "självförsörjande", t ex genom att sända reklam i showen?

Medlem

Har man suttit på siten sen Quake eran så är det väl klart att man kastar in en slant.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Gjorde det för musmattan! woop woop!

Medlem

Varsågoda - well deserved!

Gen
Medlem

Behöver egentligen varken musmatta eller tidning men föll för grupptrycket Sen är FZ verkligen bra! Skönt att slippa reklamen *suckar lyckligt*.

Medlem

Jag skulle betala för slippa dom PC-Gamer.


signatur

Veni Vidi Vice

12
Skriv svar