Ljuvliga bilder från The Witcher 3

Robot
Ljuvliga bilder från The Witcher 3

Som om fredagen inte kunde bli vackrare, då kommer de lite nya bilder från The Witcher 3: Wild Hunt.

#the-witcher-3-wild-hunt


Inaktiv
Ljuvliga bilder från The Witcher 3

snyggt, får nog skaffa en brandsläckare till datorn iaf

Medlem

Hoppas det kommer nått bra med i collector edition blev lite butt på att konsol fick medaljongen med sig mendans pc bara fick en keramik byst.
Men spelet kommer inskaffas oavsätt


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Gillae atmosfären på sista bilden!

Medlem

Är det konceptbilder eller ingame? Svårt att veta när CD Project RED är i farten : ).
Witcher 2 Enhanced Edition finns för övrigt nu att köpa på GOG för 10$, rena rama rånet : P.
http://www.gog.com/gamecard/the_witcher_2

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Är det konceptbilder eller ingame? Svårt att veta när CD Project RED är i farten : ).
Witcher 2 Enhanced Edition finns för övrigt nu att köpa på GOG för 10$, rena rama rånet : P.
http://www.gog.com/gamecard/the_witcher_2

Ser ut som att det är ingame för det är inte samma art-style som dom brukar använda som art


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ser väldigt tråkigt ut

Medlem

kommer det bli öppet som Skyrim ?

Skrivet av Cladrius:

kommer det bli öppet som Skyrim ?

Ena gången sägs det ja, andra gången nej, och ibland tar de i med "Bättre och större än Skyrim."
Själv tänker jag låta det vänta och se, tills det finns mer info. Ungefär runt release så brukar det komma lavinartat med info.

Men det bästa man kan göra för att vara helt säker är att vänta ett tag efter release innan man köper spelen, då har man en bättre bild av vad det faktiskt är.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Ser väldigt tråkigt ut

Tell me more!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Cladrius:

kommer det bli öppet som Skyrim ?

Ena gången sägs det ja, andra gången nej, och ibland tar de i med "Bättre och större än Skyrim."
Själv tänker jag låta det vänta och se, tills det finns mer info. Ungefär runt release så brukar det komma lavinartat med info.

Men det bästa man kan göra för att vara helt säker är att vänta ett tag efter release innan man köper spelen, då har man en bättre bild av vad det faktiskt är.

Ja det får gärna vara större och bättre än skyrim! vill ju gärna kunna röra sig fritt

Medlem

De säger att det tar 40 min att rida på hästrygg från ena sidan till den andra, och även att det är 20 procent större än Skyrim till ytan. De säger också att det ska finnas mer "point of interests", alltså saker att göra i världen. I Skyrim kunde man känna att världen var lite död emellanåt, jag hoppas verkligen att de rådit bot på detta problemet i Witcher 3.

Jag hoppas även att spelet blir spelbart på min burk, som ändå inte är helt oduglig, men dock ser grafiken helt fantastisk ut så man vet ju aldrig. i5 4670k haswell och gtx 680 borde ändå räcka hyfsat tycker man.

Medlem

Hm, bild 2 och 5 är samma by? Intressant...

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Cladrius:

kommer det bli öppet som Skyrim ?

Ena gången sägs det ja, andra gången nej, och ibland tar de i med "Bättre och större än Skyrim."
Själv tänker jag låta det vänta och se, tills det finns mer info. Ungefär runt release så brukar det komma lavinartat med info.

Men det bästa man kan göra för att vara helt säker är att vänta ett tag efter release innan man köper spelen, då har man en bättre bild av vad det faktiskt är.

Nej dom har inte sagt si och så, dom har bara sagt samma sak, och med tanke på att CD Projekt utöver Valve och Rockstar som faktiskt kan leverera är jag beredd att satsa min högra pungkula på att det stämmer.
Större än skyrim, helt öppen värld utan instancer, alltså en sömlös värld utan loading screens för att gå ner i en 20kvm stor grotta med tre blommor i, det kommer bli både större och bättre än skyrim som var ett skämt!

Medlem
Medlem
Skrivet av pettson3816:

De säger att det tar 40 min att rida på hästrygg från ena sidan till den andra, och även att det är 20 procent större än Skyrim till ytan. De säger också att det ska finnas mer "point of interests", alltså saker att göra i världen. I Skyrim kunde man känna att världen var lite död emellanåt, jag hoppas verkligen att de rådit bot på detta problemet i Witcher 3.

Jag hoppas även att spelet blir spelbart på min burk, som ändå inte är helt oduglig, men dock ser grafiken helt fantastisk ut så man vet ju aldrig. i5 4670k haswell och gtx 680 borde ändå räcka hyfsat tycker man.

okej okej, så länga man kan vika av in i skogen och utforska grottor o berg fast blir väl köp oavsett! Men jag gillar att fantisera lite

Med den burken borde de ju a lugnt, allt är väl relativt nytt ? 680 är ju inte dåligt direkt.. !

Testpilot

Har köpt collectors edition på både Witcher 1 och 2 så det är ju givet att man hostar upp stålarna inför 3an!

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Ser väldigt tråkigt ut

Självbedrägeri!

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Ser väldigt tråkigt ut

Får mig faktiskt att bli nyfiken på vad för screenshots som får dig att tycka det ser kul ut. Stillbilder är trots allt bara stillbilder...

Medlem

Första bilder över landskapet ser mysigt ut, men det andra tyckte jag var lite dystra, och ser ut som allt annat, inget unikt. Men ja det är trots allt bara stillbilder.

Medlem

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Och vipps, så känns genast min relativt nyköpta speldator gammal

Slog på en rea och köpte hela The Witcher serien för drygt 60kr, ska försöka ta och spela ut båda spelen så fort som möjligt, men med steams nya samlarkortsystem så finns det en del gammla klassiker ivägen


signatur

Game long and prosper

Komsi, komsi.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Cladrius:

kommer det bli öppet som Skyrim ?

Ena gången sägs det ja, andra gången nej, och ibland tar de i med "Bättre och större än Skyrim."
Själv tänker jag låta det vänta och se, tills det finns mer info. Ungefär runt release så brukar det komma lavinartat med info.

Men det bästa man kan göra för att vara helt säker är att vänta ett tag efter release innan man köper spelen, då har man en bättre bild av vad det faktiskt är.

Ja det får gärna vara större och bättre än skyrim! vill ju gärna kunna röra sig fritt

Ett område är större än hela witcher 2 har dom sagt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Witcher 2 är däremot inte så himla stort vad gäller yta, men det känns stort dock, känslan är där. Men Witcher 3, aaaah, ge mig nuuuu!

Medlem

Jättesnyggt!

Medlem

Måste man ju testa!


signatur

Joskofejs

Medlem

Ser ljuvligt ut kommer dock spela på PS4 då min dators grafikort gått sönder och hann aldrig spela 2:an innan.
Nån som vet hur viktigt det är att känna till storyn i tvåan? Är det en direkt fortsättning?

Medlem

om detta blir ett öppet spel så kan jag tänka mig att det kommer bli grymt, klarade inte av mer än 10min i 2an.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Inaktiv

Första bilden ser underbar ut. Har inte spelat något av föregångarna men ska definitivt hålla ögonen på det här, kanske spana in de två innan också då jag inte gjort det än trotts sett att dom dykt upp mycket på FZ.

12
Skriv svar