Släpptrailer från Civilization V: Brave New World

Robot
Släpptrailer från Civilization V: Brave New World

jaha Snart dax att återvända till Civ igen då för några turns till


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Just one more turn.

Tyvärr så måste man vänta med att spela det tills man kommer hem från San Francisco. Det är så synd om mig ^^

Medlem

1800+ timmar med Civ 5 nu och blir nog betydligt mer med den här expansionen.

Börjar man räkna på det så har man fått valuta för pengarna...

När det släpptes dock så var jag otroligt besviken, det var ett riktigt skitspel, men med G&K-expansionen så blev det riktigt bra, och nu kommer det sannolikt att bli ännu bättre.

Inaktiv

Skulle gärna se att de anställer Reynolds och gör ett Alpha Centauri 2 som nästa spel.

Inaktiv
Skrivet av Securion:

När det släpptes dock så var jag otroligt besviken, det var ett riktigt skitspel, men med G&K-expansionen så blev det riktigt bra, och nu kommer det sannolikt att bli ännu bättre.

Från otroligt besviken över ett skitspel till mycket bra med första expansionen som du lagt 1800+ timmar på. Går din betygsskala från 0 till 1?

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Securion:

När det släpptes dock så var jag otroligt besviken, det var ett riktigt skitspel, men med G&K-expansionen så blev det riktigt bra, och nu kommer det sannolikt att bli ännu bättre.

Från otroligt besviken över ett skitspel till mycket bra med första expansionen som du lagt 1800+ timmar på. Går din betygsskala från 0 till 1?

Haha tänkte så med - TJENA VAD BRA DET BLEV!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Buio:
Skrivet av Securion:

När det släpptes dock så var jag otroligt besviken, det var ett riktigt skitspel, men med G&K-expansionen så blev det riktigt bra, och nu kommer det sannolikt att bli ännu bättre.

Från otroligt besviken över ett skitspel till mycket bra med första expansionen som du lagt 1800+ timmar på. Går din betygsskala från 0 till 1?

Fast jag håller nog lite med om vad securion säger.
Innan Gods and Kings tyckte jag det var ganska mediokert för att vara ett civ-spel, men efter tycker jag nästan att det är det bästa spelet i serien.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

Det har typ alltid varit lite så med civ, expansion lägger till mycket som man känner att originalet borde haft för den bästa upplevelsen.

Jag spelade mycket mera Civ4 efter Beyond the Sword ...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Keith Davids röst är ju underbar!

Medlem
Skrivet av Veshir:

Just one more turn.

Tyvärr så måste man vänta med att spela det tills man kommer hem från San Francisco. Det är så synd om mig ^^

Jag har exakt samma i-lands problem!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Securion:

När det släpptes dock så var jag otroligt besviken, det var ett riktigt skitspel, men med G&K-expansionen så blev det riktigt bra, och nu kommer det sannolikt att bli ännu bättre.

Från otroligt besviken över ett skitspel till mycket bra med första expansionen som du lagt 1800+ timmar på. Går din betygsskala från 0 till 1?

Vad är det du inte fattar?

Vanliga Civ 5 var skit. Fullständigt hjärndött. Kaputt. Imbecillt skitspel. Alla hatade det.
G&Ks expansionen fixade i princip allt som var fel med spelet. (lååång lista, läs på själv)

Medlem
Skrivet av Securion:
Skrivet av Buio:
Skrivet av Securion:

När det släpptes dock så var jag otroligt besviken, det var ett riktigt skitspel, men med G&K-expansionen så blev det riktigt bra, och nu kommer det sannolikt att bli ännu bättre.

Från otroligt besviken över ett skitspel till mycket bra med första expansionen som du lagt 1800+ timmar på. Går din betygsskala från 0 till 1?

Vad är det du inte fattar?

Vanliga Civ 5 var skit. Fullständigt hjärndött. Kaputt. Imbecillt skitspel. Alla hatade det.
G&Ks expansionen fixade i princip allt som var fel med spelet. (lååång lista, läs på själv)

För det första så är inte några tusen internetkrigare "alla". Jag och alla mina vänner hade inga problem med orginalspelet och troligtvis inte majoriteten av dom miljoner andra köparna heller...

Vad var det specifikt som "fixade" spelet i expansionen?
Dom nya länderna? Religion eller spionaget? Att enheternas hälsa tiodubblades? Kul saker men inget som behövdes.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

1
Skriv svar