Utomjordingarna invaderar i film från Saints Row IV

Robot
Utomjordingarna invaderar i film från Saints Row IV
Medlem
Utomjordingarna invaderar i film från Saints Row IV

love it

Medlem

Verkar nice, men det som får mig lite allergisk är alla dessa quicktime events i rymdskeppet.

Medlem

Ofta en tiger äter
äpplen, va min första tanke.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Alldeles för galet spel för mig

Medlem
Medlem

Kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

sättet man rör sig med superkrafter liknar prototype en hel del


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Hoppas det inte blir så mycket quicktime events bara, annars verkar det som ett köp!

Medlem

Serien ser ointressantare ju fler spel som släpps.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Serien ser ointressantare ju fler spel som släpps.

ettan och tvåan var lagom galna å lagom seriösa, sen tog någon på kontoret något dåligt från kylen och allt gick bonkers


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av AstroCreep:

Serien ser ointressantare ju fler spel som släpps.

ettan och tvåan var lagom galna å lagom seriösa, sen tog någon på kontoret något dåligt från kylen och allt gick bonkers

Precis 2:an hade perfekt balans mellan seriöst/ larvigt, i 3:an gick dom för mycket over the top plus att dom tröck allt man kunde göra i ansiktet på en lite väl mycket.
"kollakollakolladukanlekaluchadorochslåmaskotarmellanbenenochkastapruttarienburkpåfolkärdetintecraaazysåsäg!!! va!?va?!va?!!"

Osså klantade dom sig med customization-möjligheterna, i 2:an fanns det ju lååångt fler kläder + att man kunde ofta välja fler än ett sätt att klä sig i dom (keps framåt/bakåt/åt sidan, tröja innan/utanför byxorna osv,)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Xie
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

sättet man rör sig med superkrafter liknar prototype en hel del

Tyckte det liknade Crackdown mer. För övrigt så tyckte jag detta såg ut som ett expansion mer än ett nytt spel (om någon kommer ihåg vad ett expansion är) men fortfarande mindre content än tidigare Saints row spel.. dock så vet jag ju inte exakt hur mycket grejjer som finns i 4an men jag har en känsla.

Inaktiv
Skrivet av cute_ninja:

ettan och tvåan var lagom galna å lagom seriösa, sen tog någon på kontoret något dåligt från kylen och allt gick bonkers

Tycker tvärtom att lagom galet och seriöst blir medelmåttigt. Det är ett mellanting som inte är bra på endera. Har kört alla spelen (första på 360 för evigheter sen) och tycker trean är klart roligast och dessutom bästa spelet i serien också.

Medlem

Ser ganska kul ut faktiskt men grafiken känns gammal

Medlem
Skrivet av golom:

Ofta en tiger äter
äpplen, va min första tanke.

Haha japp, så jädra underbart
För övrigt har karaktärerna skön personlighet!

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av AstroCreep:

Serien ser ointressantare ju fler spel som släpps.

ettan och tvåan var lagom galna å lagom seriösa, sen tog någon på kontoret något dåligt från kylen och allt gick bonkers

Håller helt med! Storyn i tvåan var underbar och i klass med GTA, sedan kom trean och allt gick käpprätt åt helvete!

1
Skriv svar