Hur säger man upp sitt account ?

Medlem
Hur säger man upp sitt account ?

ÄR rätt nöjd med spelet, men har ingen tid över till att spela och ser ingen mening med att betala för nått jag aldrig gör.

Provade logga in på account sidan men kan efter 2 försök inte för allt i världen hitta vad man avaktivera betalningarna.
Dessutom verkar alla mina billing info och liknande handla om anarchy online reactivation.
Fattar ingenting kan nån hjälpa mig här ?

Medlem

Du tar bara bort din billing information, sedan så kan dom inte ta en ny betaltning ifrån dig och ditt account freezes när nästa betalning sker. Bara gå in under billing information.

Gen
Medlem

Kanske ska nämnas att om du precis betalt en ny månad och tar cancel billing så får du inte tillbaks några pengar. Alltså är det mest värt att cancella innan ny billing period så man inte slängt pengarna i sjön.

Medlem

Tackar för svaren har dock ingen billing information, och allt jag trycker på angående account info osv, skickar mig till nån sida med anarchy online som överskrift.
Får la skicka dom ett mail.

Gen
Medlem

Tyckte jag läste om följande på officiella forumet:

* Ta Set Payment Option
* Välj Add New Payment Option
* Ta Pay By Cash och fyll i vadsomhelst så kommer de inte kunna dra något - alltså blir ditt account frozen.

Kan inte garantera att detta fungerar dock :>

Medlem
Skrivet av Gen:

Kanske ska nämnas att om du precis betalt en ny månad och tar cancel billing så får du inte tillbaks några pengar. Alltså är det mest värt att cancella innan ny billing period så man inte slängt pengarna i sjön.

Vadå får man inte spela för den månaden man betalat?

Gen
Medlem

Alltså, det gäller bara om man arbryter sin subscription efter att man den dratt en månad.

Läste det någonstans på forumet.

1
Skriv svar