Medlem

Verkar fett najs! Tycker det dock är fett ovärt när olika spelkonsoler får äganderätt till olika speltitlar. Xbox får Fable och Halo medan Playstation får Killzone och Uncharted och nu det nya "Last of Us". Kan de inte bah skippa skiten och låta alla spelare få njuta av av de olika feta spelmomenten! Får väl la spela det här hos nån amigo nån gång annars, men det är fortfarande fett ovärt.

Medlem

Riktigt tjusig recension (och den andra åsikten)! Vi får se om det blir ett köp.

Medlem

Inte mycket för skräckspel, men hade gärna tittat på lite grann när någon annan spelat det här. För att se storyn och följa med.

Ska bli kul att läsa mer om storyn och vad folk tyckte om spelet på nätet.

Medlem

Jag var en av dem som fick sitt i fredags från webhallen så jag har spelat hela helgen! Älskar öppningen, så känslosam! Sen tappar det en del tycker jag fast börjat komma igång nu igen efter att man kommit en bit. Helt klart värt pengarna.

Medlem

Fick hem spelet idag!

Medlem
Skrivet av Mistarfajlip:

Lugna er med hypen, folk.
Minns ni Dragon Age 2? Bioshock Infinite? Diablo 3? Alla dessa fick fantastiska betyg av "professionella" recencenter och visade sig, när hypen lagt sig, vara högst mediokra.
För mig så tänds stora varningslampor när ett spel får 10/10 GOTY av nästan alla spelsidor.
Jag skulle hålla av med att förboka spelet och vänta tills det faktiskt släppts och folket fått säga sitt.
Nej, jag är ingen "hater", jag är bara trött på folk som sväljer ett betyg med hull och hår utan att tänka sig för.

Hmm håller med. Bioshock Infinite var nog den största besvikelse på länge och det berodde inte på att det var dåligt men det var f-n ta mig inte mästerligt som många recensenter beskrev det utan snarare en medelmåttig FPS med snygg grafik och udda story.

Gillar inte när recensenter faller för saker som grafik, story och röstskådespeleri. Nä det ska vara spelvärde för hela slanten!

Köper nog detta i reabacken till hösten

Inaktiv

Tänker ni spela detta ikväll så se till att ha tid för en hel genomspelning, det går nämlingen inte att spara i spelet ibland.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=589746

Jag är redigt sur, åkte och köpte skiten, har spelat ett par timmar och sitter här och kan inte spara.

EDIT: Nu funkar det igen

Medlem
Skrivet av saru:

Släpp till PC då....

Varför skulle Naughty Dog släppa ett spel till PC helt plötsligt?

Medlem

Har köpt Joel Edition helt klart värt 800 kr för detta spel ett riktigt underverk till spel blev tårögd av det och naugthy dog är ett underverk till spelstudio

Medlem

Fint skrivet Johan! Så jävla bra spel! Spelat 2 timmar, känns som många kvar!:)


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Mistarfajlip:

Lugna er med hypen, folk.
Minns ni Dragon Age 2? Bioshock Infinite? Diablo 3? Alla dessa fick fantastiska betyg av "professionella" recencenter och visade sig, när hypen lagt sig, vara högst mediokra.
För mig så tänds stora varningslampor när ett spel får 10/10 GOTY av nästan alla spelsidor.
Jag skulle hålla av med att förboka spelet och vänta tills det faktiskt släppts och folket fått säga sitt.
Nej, jag är ingen "hater", jag är bara trött på folk som sväljer ett betyg med hull och hår utan att tänka sig för.

Du är per definition, en hater.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Mistarfajlip:

Lugna er med hypen, folk.
Minns ni Dragon Age 2? Bioshock Infinite? Diablo 3? Alla dessa fick fantastiska betyg av "professionella" recencenter och visade sig, när hypen lagt sig, vara högst mediokra.
För mig så tänds stora varningslampor när ett spel får 10/10 GOTY av nästan alla spelsidor.
Jag skulle hålla av med att förboka spelet och vänta tills det faktiskt släppts och folket fått säga sitt.
Nej, jag är ingen "hater", jag är bara trött på folk som sväljer ett betyg med hull och hår utan att tänka sig för.

Du är per definition, en hater.

Hur menar du nu? Sa jag att jag ogillade TLoU? Sa jag att jag inte trodde det var ett bra spel?
Du får gärna utveckla lite mer om varför du tycker jag är en hater "per definition" (vilket är fantastiskt korkat då "hater" är ett ord som jag inte någonsin kan ta på allvar då det alltid används så fort en person inte gillar något, oavsett om den personen backar upp och förklarar sina åsikter.)

Medlem

Mistarfajlip har du tänk spela spelet? Du borde testa! Alla som kan bör testa! Mycket, mycket gripande och fint spel, grafiskt och hur det berättas!

5/5. 10/10. 50/50. 100/100.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Mistarfajlip har du tänk spela spelet? Du borde testa! Alla som kan bör testa! Mycket, mycket gripande och fint spel, grafiskt och hur det berättas!

5/5. 10/10. 50/50. 100/100.

Han går troligtvis efter Aftonblaskans artikel istället...2/5...lol

Medlem

Blev klar med storyn inatt och kan bara hålla med recensionen. Mästerligt!

Man blir fascinerad av hur bra skådespeleri det är vilket jag tycker är sällsynt i spel.
Multiplayern är väldigt annorlunda från Singleplayern men också rolig om än lite upprepande.

Har ni inte köpt det redan så gör det, eller låna av en kompis, det blir inte bättre än så här.

Medlem

Bästa spelet jag under mina 30 år har spelat. Rekommenderar alla att köpa det, det är så bra som recensenterna säger!

Medlem

Ett av de bästa spel jag någonsin spelat. Helt och fullständigt fantastiskt.

Medlem

Kan bara instämma. Vilket spel! Fantastiskt!

Medlem

Japp får instämma med kören. Har spelat ytterst lite på min PS3a sen jag köpte den när den kom men det här spelet gjorde köpet av PS3an värt det. Bästa SP spelet jag någonsin spelat.

Medlem

Skaffade en PS3 bara för detta spel och hittills har jag inte ångrat det. Tror aldrig jag känt för karaktärer så som jag gör i detta spel och spelupplevelsen är fantastisk.
Utöver detta måste jag säga att PS3 är en rätt trevlig konsol. Har haft Xbox360 sedan release men nu börjar jag undra om jag inte skulle skaffat en PS3 från början. Känns som det är lite mer kvalitet på grejerna...

Medlem

fick lite cash idag så jag hoppas få köpt det nu!

Medlem

Jag köpte ett PS3 nästan enbart för att spela the last of us. Och jag blev ej besviken.

Skriv svar