Buddy key har släppts :D jag vill ha :D

Medlem
Buddy key har släppts :D jag vill ha :D

Tjenare nu har ju buddykeys släppts för dem med CE. Någon som har lusst att ge mig en för jag vill gärna testa

Medlem

Om du kan vänta tills alla med standard får så kan du få en av mig.

Medlem

Är sugen på en key oxå. När släpps dom för standard Å?

Medlem
Medlem

spelet är jättetråkigt, ofärdigt och dess utvecklare är sprängda

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

spelet är jättetråkigt, ofärdigt och dess utvecklare är sprängda

Och det var du tvungen attt skriva i denna tråd?

Medlem
Citat:

Och det var du tvungen attt skriva i denna tråd?

Jag kände mig benägen att varna folk från scammerföretaget FunCom, ja

Medlem

^- Antar att du aldrig har spelat några MMORPGs vid release tidigare?

Gen
Medlem

Det är inte så dåligt som många säger Men det kommer nog inte hålla i längden.

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

spelet är jättetråkigt, ofärdigt och dess utvecklare är sprängda

Låt dem bilda sin egen åsikt.

Medlem

Jag tar också gärna emot en buddy key. Ingen av mina kompisar spelar datorspel och jag vill verkligen se hur det fungerar / om jag tycker det är kul innan jag köper det och börjar betala månadsvis.

Så om någon känner sig manad kan ni glatt maila till empa81 (snabel-a) gmail.com

Tack så mycket!

Vänliga hälsningar
emiliano

Medlem

Jag har en key nu, ger bort den gratis till den som först skickar ett pm. Men ni måste dock köpa en client för typ 2,99 euro.
We recommend that you lend your install DVDs to your buddy to get him or her ready to play as fast as possible. Alternatively your buddy will be offered a $2,99/?2,99 client download with 3 additional days of playtime to cover the download time.
Så står det på sidan. Man kan kanske få tag på clienten på nåt annat ställe men jag vet ej vart. Ni måste skriva mail i PMet. Om ni nu kan betala för den.

Gen
Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Jag har en key nu, ger bort den gratis till den som först skickar ett pm. Men ni måste dock köpa en client för typ 2,99 euro.
We recommend that you lend your install DVDs to your buddy to get him or her ready to play as fast as possible. Alternatively your buddy will be offered a $2,99/?2,99 client download with 3 additional days of playtime to cover the download time.
Så står det på sidan. Man kan kanske få tag på clienten på nåt annat ställe men jag vet ej vart. Ni måste skriva mail i PMet. Om ni nu kan betala för den.

Samma som ovan. Först till kvar

Medlem

Du kan få köpa mitt konto. Så mycket som kunde bli bra men så mycket som bara blev skit.

Medlem

Har fått tag på en key men undrar var man kan tanka klienten. Hittar inte ens nedladdningen som ska kosta 2.99 på deras sida.

Medlem
Skrivet av zlax:

Har fått tag på en key men undrar var man kan tanka klienten. Hittar inte ens nedladdningen som ska kosta 2.99 på deras sida.

Det är den enda du kan få tag på om du inte lyckas hitta något festligt på någon torrent sida.

NotFun försöker antagligen få in lite extra pengar då många lämnar skiten så man får betala för att dra ner det.

Medlem

Jag har två buddy keys kvar. Skicka ett PM med din email om du är intresserad. First come, first served. Tänk på att det kostar 3 euros all ladda ner spelet - vilket är idiotiskt trots att det inte är mycket pengar. Men förmodligen finns den ute på nån torrent site. Och nej, jag vet inte vilken så det är ingen idé att fråga.

Medlem
Skrivet av Jaglavak:

Jag har två buddy keys kvar. Skicka ett PM med din email om du är intresserad. First come, first served. Tänk på att det kostar 3 euros all ladda ner spelet - vilket är idiotiskt trots att det inte är mycket pengar. Men förmodligen finns den ute på nån torrent site. Och nej, jag vet inte vilken så det är ingen idé att fråga.

En key kvar.

Medlem
Skrivet av Jaglavak:

Jag har två buddy keys kvar. Skicka ett PM med din email om du är intresserad. First come, first served. Tänk på att det kostar 3 euros all ladda ner spelet - vilket är idiotiskt trots att det inte är mycket pengar. Men förmodligen finns den ute på nån torrent site. Och nej, jag vet inte vilken så det är ingen idé att fråga.

Och där gick den sista.

1
Skriv svar