Starcitizen/Squadron 42 godis

Medlem
Starcitizen/Squadron 42 godis

En film på den nya hangar modulen.

http://www.youtube.com/watch?v=v5ENztpi5TE


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skrivet av rmpyro:

En film på den nya hangar modulen.

http://www.youtube.com/watch?v=v5ENztpi5TE

Riktigt snyggt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Nyhet skriven!


signatur
Medlem

Ah, ska bli trevligt att upptäcka rymden igen.

Medlem
Medlem
Skrivet av Satheus:

Grymt


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=06Un1pEr5tA

Uber.

Någon annan som är backer än jag? Har även oculus rift på g, kommer bli helt jävla underbart detta spel.

Dog fighting alpha kommer komma i december, full game blir nog Q1 2015.

Medlem
Skrivet av Phireman:

http://www.youtube.com/watch?v=06Un1pEr5tA

Uber.

Någon annan som är backer än jag? Har även oculus rift på g, kommer bli helt jävla underbart detta spel.

Dog fighting alpha kommer komma i december, full game blir nog Q1 2015.

Har Constellation, 300i, Hornet och Auroa även 12 månaders subscribtion. Tänkte köpa en oculus rift först, men det blir nog en 4k skärm istället.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Fint, har bara Constellation jag än så länge men mer lär följa. Vad kör man subscription för? Alltså, för att backa bara eller får man något av det hela? Centurion / Imperator?

Skaffat något gille för det hela ännu?

Medlem
Skrivet av Phireman:

Fint, har bara Constellation jag än så länge men mer lär följa. Vad kör man subscription för? Alltså, för att backa bara eller får man något av det hela? Centurion / Imperator?

Som subscriber får man tillgång till screenshots, concept arts och Jump Points. Finns en hel del snygga bakgrundsbilder.
Jump Points läggs till varje månad som består av 45-80 pdf-sidor .
Senaste är Constellation.

Skrivet av Phireman:

Skaffat något gille för det hela ännu?

Nope, har väl fått en förfrågan av någon i Blue Horizon.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

jag ser så fram emot detta spel har köpt freelancer packetet hoppas man inte blir scamad

Medlem

Att det är Chris Roberts innebär att du inte blir scamad, typ. Han lever för detta.

Medlem
Skrivet av Phireman:

Att det är Chris Roberts innebär att du inte blir scamad, typ. Han lever för detta.

ja men man vet jo aldrig nu förtiden men nää jag tror inte att jag blir scammad

Medlem

Redan nu finns ju spelbar content och det faktum att spelet lär komma 2015 Q1 innebär ju att man inte bara haffsar iväg något. Satans kul att se Chris snacka om spelet, snacka om att killen älskar att göra detta spel.

Medlem

Detta verkar grymt bra. Jag hade tänkt vänta till släppet och köpa det då men nu blev jag sugen på att stödja dem. Vet dock inte vad jag ska välja, lutar nog åt Bounty Hunter för tillfället. Eller så satsar man på Colonel eller Freelancer. Önskar det fanns ett alternativ mitt i mellan, 800 kronor är ganska häftigt för något som släpps om över ett år.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Detta verkar grymt bra. Jag hade tänkt vänta till släppet och köpa det då men nu blev jag sugen på att stödja dem. Vet dock inte vad jag ska välja, lutar nog åt Bounty Hunter för tillfället. Eller så satsar man på Colonel eller Freelancer. Önskar det fanns ett alternativ mitt i mellan, 800 kronor är ganska häftigt för något som släpps om över ett år.

Jag kan rekommendera subscriptionen de har dock, roligt läs och bildmaterial där!

Medlem
Skrivet av Phireman:
Skrivet av joonsson:

Detta verkar grymt bra. Jag hade tänkt vänta till släppet och köpa det då men nu blev jag sugen på att stödja dem. Vet dock inte vad jag ska välja, lutar nog åt Bounty Hunter för tillfället. Eller så satsar man på Colonel eller Freelancer. Önskar det fanns ett alternativ mitt i mellan, 800 kronor är ganska häftigt för något som släpps om över ett år.

Jag kan rekommendera subscriptionen de har dock, roligt läs och bildmaterial där!

Efter att ha tittat runt lite på bilder och information fick de bli en 125$ pledge för Freelancer. Räckte med att titta på de fyra filmer de har på hemsida för att få tillbaka den känslan jag hade när jag först läste om spelet. Vill ha nu, och Freelancer var riktigt snyggt. Önskar att den såg mer ut som Serenity, men kanske kan hitta ett annat skepp senare som liknar det. Hoppas!

Medlem
Medlem
Skrivet av Phireman:

http://www.youtube.com/watch?v=JrQ0qMRZ_1Q

Nya 300-serien, skaffade mig en 350r jag!

Samma här


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:
Skrivet av Phireman:

http://www.youtube.com/watch?v=JrQ0qMRZ_1Q

Nya 300-serien, skaffade mig en 350r jag!

Samma här

Blev visst en 325a med... haha... Skön video, helt utan reklam för SC, enbart för 300i vilket är rätt ballt.

Medlem
Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Ser ruskigt bra ut!
Längtar tills jag får ta ut min Aurora på en tur!

Medlem
Skrivet av Phireman:
Skrivet av rmpyro:
Skrivet av Phireman:

http://www.youtube.com/watch?v=JrQ0qMRZ_1Q

Nya 300-serien, skaffade mig en 350r jag!

Samma här

Blev visst en 325a med... haha... Skön video, helt utan reklam för SC, enbart för 300i vilket är rätt ballt.

Samma här, bytte ut min Aurora mot en 325A!
Undrar dock om det går att få tag i en Aurora LX på nåt sätt, hade varit najs att ha en sån att explora med.

Medlem

Har köpt en retalliator och starfarer än så länge, hoppas på att dom lägger upp fler corvetter.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Vart en Idris för mig allt. Alla som vill är välkomna att samåka!

Medlem
Skrivet av Phireman:

Vart en Idris för mig allt. Alla som vill är välkomna att samåka!

Hatar att jag inte kunde hålla mig vaken när dom sålde den. Aja hörde på livestreamern att dom kanske skulle sälja Destroyers slutet av året som man kan ha i sin hangar, så det får bli det istället.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Tack för länkarna!
Kunde inte hålla mig vaken så länge

En 325a & Freelancer står och väntar i hangaren. Ser fram emot att varmköra kärrorna i dogfight-modulen och se om där finns ett SWE/nordic guild på lagom nivå.

Medlem
Skrivet av Zepophan:

Tack för länkarna!
Kunde inte hålla mig vaken så länge

En 325a & Freelancer står och väntar i hangaren. Ser fram emot att varmköra kärrorna i dogfight-modulen och se om där finns ett SWE/nordic guild på lagom nivå.

Bättre att va i en internationell guild, så kan folk från andra sidan jordklottet vakta era skepp när ni sover.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skriv svar