Han pryder omslaget till NHL 14

Robot
Medlem
Medlem
Han pryder omslaget till NHL 14

På tiden! Varit med så länge och oftast i de högre placeringarna vad gäller statistik. Det var hans namn man tog (eller Hašek) om man skulle stå i mål på rasten eller efter skolan, för sådär 15-20 år sedan.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Shit han hade man på en massa hockeybilder göt en 20år sen. Upper Deck Hockeybilder <3


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av bjosarn:

På tiden! Varit med så länge och oftast i de högre placeringarna vad gäller statistik. Det var hans namn man tog (eller Hašek) om man skulle stå i mål på rasten eller efter skolan, för sådär 15-20 år sedan.

Inte Patrick Roy då?

Medlem
Skrivet av asdfg:

Nyhetstorka?

22 miljoner röster räknade, skulle inte kalla det nyhetstorka :).

Medlem

Kommer han på våra omslag? Brukar det inte bli någon regional variant på omslaget? Vill minnas att man här i Sverige t.ex. såg bröderna Sedin något år, fastän det var någon annan som hade röstats fram av konsumenterna.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av asdfg:

Nyhetstorka?

22 miljoner röster räknade, skulle inte kalla det nyhetstorka :).

Du förstår uppenbarligen inte definitionen av ordet "nyhetstorka".

Medlem
Skrivet av Thomas:

Kommer han på våra omslag? Brukar det inte bli någon regional variant på omslaget? Vill minnas att man här i Sverige t.ex. såg bröderna Sedin något år, fastän det var någon annan som hade röstats fram av konsumenterna.

Sedinarna prydde omslaget på NHL 11 om jag minns rätt, och det var till NHL 13 de höll första omröstningen, och mitt svenska exemplar har då Giroux (som vann omröstningen) på sitt omslag.

Medlem

Men Patrick Roy var ju bäst

Medlem
Skrivet av henks:

Inte Patrick Roy då?

Han spelade ju ett så tråkigt lag.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hrm, har hockeybilder i en pärm på hyllan från när man gick i 5-6:e klass för i mitten på 90-talet....

Medlem

Klockrent omslag:)

Medlem

Varför inte Henrik Lundqvist med en flaska mjällschampo i plocken?

Medlem

Bra val och en av tidernas bästa målvakter.

Medlem
Skrivet av Naida:

Men Patrick Roy var ju bäst

Skrivet av henks:
Skrivet av bjosarn:

På tiden! Varit med så länge och oftast i de högre placeringarna vad gäller statistik. Det var hans namn man tog (eller Hašek) om man skulle stå i mål på rasten eller efter skolan, för sådär 15-20 år sedan.

Inte Patrick Roy då?

Patrick Roy! Alltid!

Medlem

Jahapp.... Bra att veta...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag ska ställa upp som omslag 2015

Medlem

Sist jag spelade ett sportspel var nog Mutanthockey på Megadrive eller Ice Hockey på NES....

Inaktiv

Hoppas att Henke Lundqvist får pryda något NHL omslag i framtiden!

Medlem
Skrivet av bjosarn:

På tiden! Varit med så länge och oftast i de högre placeringarna vad gäller statistik. Det var hans namn man tog (eller Hašek) om man skulle stå i mål på rasten eller efter skolan, för sådär 15-20 år sedan.

Eller Artūrs Irbe


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Kunde inte hålla mig!

edit: Bildhanteringen på detta forum är värdelöst!
Bild

Medlem

Jag hade gärna sett 2-3 spelare på omslaget, som det var 9x-spelen, i nåt häftigt ögonblick.. Fast det är kanske svårt att få nåt som är bra/hedrande för båda spelarna.. Tycker de här omslagen är lite trista.

Skrivet av skogsvilden:

Sist jag spelade ett sportspel var nog Mutanthockey på Megadrive eller Ice Hockey på NES....

Du har inte missat mycket sedan den tiden! NHL Hitz och Rock The Rink var lite röjiga, i övrigt har det mest eftersträvats tråkig realism i de flesta sportspelen.. Nåt som verkligen vore lajbans hade ju varit ett "Soccer Hitz", lite som ett modernt Nintendo World Cup!

Medlem

Ge oss en PC-verision och jag köper detta direkt!

Medlem
Skrivet av saru:

Eller Artūrs Irbe

Det håller jag däremot med om!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hoppas att Henke Lundqvist får pryda något NHL omslag i framtiden!

Han var faktiskt på det svenska omslaget i NHL 07.
Men jag hoppas också på att han kommer med på något omslag, speciellt med tanke på att han troligtvis är den bästa målvakten i världen just nu. Men känns tyvärr som att det inte är så stor chans. Bland annat då det känns som att Brodeur är en riktig "ikon" inom hockeyn, och det är inte Lundqvist. Om du känner till någon målvakt som spelar hockey så kan det mycket väl vara Brodeur.

Jag gillar Bobrovsky (som Brodeur tävlade mot i cover-finalen) också, men Brodeur var värd detta då nästa år säkert är hans sista. Känns knepigt att någon som "alltid" varit med plötsligt försvinner.

Medlem

Pekka Lindmark <3


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Helt klart min favorit spelare i hela NHL.

Moderator | Testpilot
Skrivet av asdfg:

Nyhetstorka?

Varför frågar du? En spelsajt ska rapportera så mycket spelnyheter det hittar, vad det nu än kan vara.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av bjosarn:

På tiden! Varit med så länge och oftast i de högre placeringarna vad gäller statistik. Det var hans namn man tog (eller Hašek) om man skulle stå i mål på rasten eller efter skolan, för sådär 15-20 år sedan.

Inte Patrick Roy då?

https://www.youtube.com/watch?v=429QFwN8Yy4

12
Skriv svar