Tematisk uppföljare till Syndicate Wars nu på Kickstarter

Robot
Tematisk uppföljare till Syndicate Wars nu på Kickstarter

Mike Diskett och hans gäng med erfarna utvecklare tar Kickstarter till hjälp för sitt Syndicate-projekt.

#nyhetstips, #satellite-reign, #syndicate-wars


Medlem
Tematisk uppföljare till Syndicate Wars nu på Kickstarter

Pledged!

Medlem

Blev £58 för min del, älskar dom två gamla Syndicate-spelen. Tror Syndicate var det första spel jag faktiskt köpte till datorn (Amiga) också.

Vilket även påminner mig att jag fortfarande har inte prövat det nya Syndicate som släpptes härom året.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Blev £58 för min del, älskar dom två gamla Syndicate-spelen. Tror Syndicate var det första spel jag faktiskt köpte till datorn (Amiga) också.

Vilket även påminner mig att jag fortfarande har prövat det nya Syndicate som släpptes härom året.

Om du menar att du INTE har provat det, så...låt bli.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Om du menar att du INTE har provat det, så...låt bli.

Ojsan, jo, det var precis det jag menade

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Blev £58 för min del, älskar dom två gamla Syndicate-spelen. Tror Syndicate var det första spel jag faktiskt köpte till datorn (Amiga) också.

Vilket även påminner mig att jag fortfarande har inte prövat det nya Syndicate som släpptes härom året.

Glöm inte +3 för frakt utanför UK, så tier för £58 blir £61.
Jag körde för övrigt på samma

Medlem

Betalat och klart. Tack och lov att det finns någon som försöker göra någonting vettigt av licensen istället för att klistra den utanpå ett mediokert FPS.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Loxus:

Om du menar att du INTE har provat det, så...låt bli.

Ojsan, jo, det var precis det jag menade

Mitt råd är att kolla när någon annan spelar det, själv såg jag någon köra demot och det var tillräckligt för att se att spelet har betydligt mer gemensamt med Deus Ex : Human Revolution än det skulle ha med gamla Syndicate. Spelet verkar dock inte dåligt bara väldigt mediokert och inte alls vad jag förväntade mig från ett bolag som tidigare stod för bra gameplay med väldigt imponerande teknik (något som varit synonymt med Starbreeze fram till Syndicate).
OT:
Ser väldigt intressant ut, hade gärna bidragit med pengar om jag kunnat. Kommer nog bli ett köp när det släpps (för jag tror det här kommer bli av, kan inte tänka mig att det inte skulle göra det).

GoG har för övrigt rea på sin samling med gamla Bullfrog spel och där ingår numera Syndicate Wars och även Magic Carpet 2. Köper man samtliga spel (spel man redan äger på GoG behöver man inte köpa om) i den samlingen så reduceras priset (75%), rean pågår till imorgon kl 15 svensk tid. Det är även rea på spel från Telltale (85%).

http://www.gog.com/promo/bullfrog_classics_bundle

Medlem

Jaha, just när man inte lagt några pengar på spel på ett tag (men dock 10000:- på datorhårdvara...) så dyker det här upp. Blev en väldigt dyr månad det här känns det som, tur att skatteåterbäringen var rekordstor.

Medlem

Blev £58 (£61) pledge för mig med. Kul med sitt namn i spelet.

Medlem

Njaeaaaaeeeeeeeaaaaaaeaaa.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Värt att lägga en slant enbart för killens efternamn.

Medlem

Blev £16 hoppas de blir lika bra som syndicate / syndicate wars

1
Skriv svar