tom clancy rainbow six patriots

Medlem
tom clancy rainbow six patriots

tjenare!!!

kmr spelet Tom Clancy Rainbow Six Patriots finnas i framtiden om inte dom har bytet namn vill säga.


signatur

How you doin?!

Ingen som vet just nu. Det verkar ligga på is och många av de stora spelkedjorna har tagit bort möjligheten att förboka det. Antagligen släpps det 2015, jag skulle tippa på hösten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ingen som vet just nu. Det verkar ligga på is och många av de stora spelkedjorna har tagit bort möjligheten att förboka det. Antagligen släpps det 2015, jag skulle tippa på hösten.

oj så pass illa är det gillade verkligen 1an och 2an speciellt multiplayer


signatur

How you doin?!

Medlem

Rainbow Six 3 är ett spel du borde pröva på, helst med expansionen "Athenas Sword", se länk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Tom_Clancy's_Rainbow_Six

För femtio kronor på steam är det brutalt prisvärt: http://store.steampowered.com/app/19830?l=swedish

Medlem

signatur

How you doin?!

Medlem

Känns som "The Division" är vad som blev av R6:Patriot


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Känns som "The Division" är vad som blev av R6:Patriot

ooooh yes


signatur

How you doin?!

Medlem

signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Japp det gjorde dom och de gjorde dom SÅ JÄVLA RÄTT


signatur

How you doin?!

Medlem

Jag tror att det blev ett next gen. Man ska också komma ihåg att det vi såg med striden på bron inte var riktig gameplay så frågan är hur långt de hade kommit.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Jag tror att det blev ett next gen. Man ska också komma ihåg att det vi såg med striden på bron inte var riktig gameplay så frågan är hur långt de hade kommit.

Yes men nu på E3an så visade dom istället "out of nowhere" The Divisions *WOW* så frågan om Rainbow lever fortfarande.


signatur

How you doin?!

Medlem
Skrivet av Augustus:

Jag tror att det blev ett next gen. Man ska också komma ihåg att det vi såg med striden på bron inte var riktig gameplay så frågan är hur långt de hade kommit.

Yes men nu på E3an så visade dom istället "out of nowhere" The Divisions *WOW* så frågan om Rainbow lever fortfarande.


signatur

How you doin?!

Medlem

Ok jag ska omformulera mig. Jag tror att Patriots kommer senare till de nya konsolerna. Det är heller inte samma studio som gör Patriots som Division så att de har något gemensamt utöver Tom Clancy och Ubisoft har jag svårt att tro.

1
Skriv svar