Ewoker till Star Wars: The Old Republic

Robot
Ewoker till Star Wars: The Old Republic

YES!

Ett av mina favoritspel.
Också:

Vem mer kollade på det här när ni var unga, i did!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Kill them with fire!!!

Medlem

Spelar någon detta spelet fortfarande?

Medlem
Skrivet av Stilfullast:

Spelar någon detta spelet fortfarande?

Två polska ungdomar i en källare

Skrivet av Stilfullast:

Spelar någon detta spelet fortfarande?

YES i do!

Skrivet av luftman:
Skrivet av Stilfullast:

Spelar någon detta spelet fortfarande?

Två polska ungdomar i en källare

Och jag, glöm inte mig, och de andra tusentals spelarna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Stilfullast:
Skrivet av Traveller in Time:
Skrivet av luftman:

Spelar någon detta spelet fortfarande?

Två polska ungdomar i en källare

Och jag, glöm inte mig, och de andra tusentals spelarna.

Just ja, glömmer alltid bort att du inte bor i Polen.

Medlem

Min jävla mac alltså, blir påmind att jag vill spela det här varje gång en artikel kommer upp

Medlem

Nu är det ju faktiskt så att det går riktigt bra för Old Republic och free to play blev ett lyft för spelet. Så ja, det är många som spelar det.


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

Medlem

Suck, ja nu är det då definitivt ingen chans jag kommer tillbaka till spelet. De gör ju hån av hela Star Wars. Folk flyger omkring på en pleasure barge osv... och nu, Ewoker. BioWare, skäms tycker jag.

Medlem

Det var väl ett framsteg men fortfarande saknar jag spelbara raser :/

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Stilfullast:

Spelar någon detta spelet fortfarande?

Två polska ungdomar i en källare

Måste vara jobbigt för dessa 2 att multiboxa mer än 1 miljon konton dock. Men de kanske är snor rika! så de löser säkert biffen

Medlem

Intressant nog så skickade någon denna länken till mig, och spelet verkar ju vara en modernare version av gamla goa Star Wars Galaxies (fast inte Star Wars universumet).
http://www.therepopulation.com/

Avstängd
Skrivet av Stilfullast:

Spelar någon detta spelet fortfarande?

Lägg ner den där torra kommentaren, varför skulle inte folk fortfarande spela det?

Jag är och har alltid varit kritisk mot spelet och inte funnit intresset i det, men jag vet att flera tusentals spelar det ännu.
Ska dock testa det och se hur det är själv då jag inte haft ork eller lust tidigare.

Skrivet av Wintermist:

Suck, ja nu är det då definitivt ingen chans jag kommer tillbaka till spelet. De gör ju hån av hela Star Wars. Folk flyger omkring på en pleasure barge osv... och nu, Ewoker. BioWare, skäms tycker jag.

Ewoks finns med i universet, det är bara att acceptera.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Stilfullast:

Spelar någon detta spelet fortfarande?

nej alla mmo förutom WoW är nerlagda.....

Avstängd
Skrivet av Wintermist:

Suck, ja nu är det då definitivt ingen chans jag kommer tillbaka till spelet. De gör ju hån av hela Star Wars. Folk flyger omkring på en pleasure barge osv... och nu, Ewoker. BioWare, skäms tycker jag.

Du är väl medveten om att ewoks alltid funnits i star wars universumet? Chew är en en av dessa ewoks om du nu inte märkt det, annars råder jag dig att ta och se filmerna samt läsa på lite om star wars innan du yttrar dig om att dom skämmer ut sig och gör ett hån av SW.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Wintermist:

Suck, ja nu är det då definitivt ingen chans jag kommer tillbaka till spelet. De gör ju hån av hela Star Wars. Folk flyger omkring på en pleasure barge osv... och nu, Ewoker. BioWare, skäms tycker jag.

Du är väl medveten om att ewoks alltid funnits i star wars universumet? Chew är en en av dessa ewoks om du nu inte märkt det, annars råder jag dig att ta och se filmerna samt läsa på lite om star wars innan du yttrar dig om att dom skämmer ut sig och gör ett hån av SW.

Nej Chewbacca är en Wookiee, inte Ewok... Annars är det rätt. Ewoks är en del av SW-univerum.

Avstängd
Skrivet av Ghagiel:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Wintermist:

Suck, ja nu är det då definitivt ingen chans jag kommer tillbaka till spelet. De gör ju hån av hela Star Wars. Folk flyger omkring på en pleasure barge osv... och nu, Ewoker. BioWare, skäms tycker jag.

Du är väl medveten om att ewoks alltid funnits i star wars universumet? Chew är en en av dessa ewoks om du nu inte märkt det, annars råder jag dig att ta och se filmerna samt läsa på lite om star wars innan du yttrar dig om att dom skämmer ut sig och gör ett hån av SW.

Nej Chewbacca är en Wookiee, inte Ewok... Annars är det rätt. Ewoks är en del av SW-univerum.

Justja så var det, tänkte fel. Men tar det som jag var tillräckligt nära så har som ändå rätt. Hårig som hårig bara lite storleks skillnad

Medlem

Tillräckligt nära? Som att ta fel mellan Peter Mayhew och Warwick Davis eftersom båda har lockigt hår..

Ewoks är det absolut sämsta med hela första triologin och kan ju ses som en teaser inför vad som skulle komma ut ur Georgieboys arsle när teknologin var bra nog för hans vision. Men men.. De är ju en del av universumet

Och nej, de har inte alltid funnits i sw-universumet. Det var tänkt att det skulle vara wookies på deras planet med GL ville inte pga det han ville inte plötsligt bara låta Chewie (Tuggback) komma hem utan pimpa och ståt. (Som om att krossa hela imperiet inte skule ha kunnat vara en mer perfekt händelse att visa hans hemvärld??) Istället fick vi se hur en legion av imperiets bästa trupper bli mosade av bumbibjörnarna UTAN bumbibjörnssaften med magiska kraften. T om Care Bears har ju mer fightingpotential. (Den riktiga anledningen var givetvis: Sell More Toys!)


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Wintermist:

Suck, ja nu är det då definitivt ingen chans jag kommer tillbaka till spelet. De gör ju hån av hela Star Wars. Folk flyger omkring på en pleasure barge osv... och nu, Ewoker. BioWare, skäms tycker jag.

Ewoks finns med i universet, det är bara att acceptera.

Men Ewokernas hemplanet Endor har inte upptäckts vid den här tidpunkten i star wars historia, det dröjer ett par tusen år innan det inträffar. Bioware nämnde det själva på E3 2011...

Men det är ju knappast första gången Star wars historia har skrivits om.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Wintermist:

Suck, ja nu är det då definitivt ingen chans jag kommer tillbaka till spelet. De gör ju hån av hela Star Wars. Folk flyger omkring på en pleasure barge osv... och nu, Ewoker. BioWare, skäms tycker jag.

Ewoks finns med i universet, det är bara att acceptera.

Men Ewokernas hemplanet Endor har inte upptäckts vid den här tidpunkten i star wars historia, det dröjer ett par tusen år innan det inträffar. Bioware nämde det själva på E3 2011...

Men det är ju knappast första gången Star wars historia har skrivits om.

Sant. De vrider och vänder på det och kastar in lite saker som de tycker passar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd
Skrivet av floke:

Tillräckligt nära? Som att ta fel mellan Peter Mayhew och Warwick Davis eftersom båda har lockigt hår..

Ewoks är det absolut sämsta med hela första triologin och kan ju ses som en teaser inför vad som skulle komma ut ur Georgieboys arsle när teknologin var bra nog för hans vision. Men men.. De är ju en del av universumet

Och nej, de har inte alltid funnits i sw-universumet. Det var tänkt att det skulle vara wookies på deras planet med GL ville inte pga det han ville inte plötsligt bara låta Chewie (Tuggback) komma hem utan pimpa och ståt. (Som om att krossa hela imperiet inte skule ha kunnat vara en mer perfekt händelse att visa hans hemvärld??) Istället fick vi se hur en legion av imperiets bästa trupper bli mosade av bumbibjörnarna UTAN bumbibjörnssaften med magiska kraften. T om Care Bears har ju mer fightingpotential. (Den riktiga anledningen var givetvis: Sell More Toys!)

Du Fattade nog inte ironin i det hela, men jag orkar inte bry mig precis. Ja jag råkade ta fel på på wookie och ewok, men lev med att dom finns i star wars universumet. Dom är hur som helst awesome oavsett vad du säger.

Medlem
Skrivet av Kerrai:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Stilfullast:

Spelar någon detta spelet fortfarande?

Två polska ungdomar i en källare

Måste vara jobbigt för dessa 2 att multiboxa mer än 1 miljon konton dock. Men de kanske är snor rika! så de löser säkert biffen

Rika på snor säger du?

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Wintermist:

Suck, ja nu är det då definitivt ingen chans jag kommer tillbaka till spelet. De gör ju hån av hela Star Wars. Folk flyger omkring på en pleasure barge osv... och nu, Ewoker. BioWare, skäms tycker jag.

Ewoks finns med i universet, det är bara att acceptera.

Men Ewokernas hemplanet Endor har inte upptäckts vid den här tidpunkten i star wars historia, det dröjer ett par tusen år innan det inträffar. Bioware nämnde det själva på E3 2011...

Men det är ju knappast första gången Star wars historia har skrivits om.

Amerika 'upptäcktes' officiellt av Columbus trots att Påven hade utnämnt flera biskopar för vikingarnas Vinland under lång tid innan dess och var väl bekant med området.
Att månen Endor inte 'var känd' förrens senare betyder inte alls att den inte har besökts tidigare.

Medlem

Oooobaaa. Oooobaaa.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Wintermist:

Suck, ja nu är det då definitivt ingen chans jag kommer tillbaka till spelet. De gör ju hån av hela Star Wars. Folk flyger omkring på en pleasure barge osv... och nu, Ewoker. BioWare, skäms tycker jag.

Ewoks finns med i universet, det är bara att acceptera.

Men Ewokernas hemplanet Endor har inte upptäckts vid den här tidpunkten i star wars historia, det dröjer ett par tusen år innan det inträffar. Bioware nämnde det själva på E3 2011...

Men det är ju knappast första gången Star wars historia har skrivits om.

Amerika 'upptäcktes' officiellt av Columbus trots att Påven hade utnämnt flera biskopar för vikingarnas Vinland under lång tid innan dess och var väl bekant med området.
Att månen Endor inte 'var känd' förrens senare betyder inte alls att den inte har besökts tidigare.

Så där kan man inte bortförklara allt hela tiden. Vad är då poängen med en lore? Då kan vi lika gärna bara ha ett bestiarium och låta allt vara utan historia.

Medlem

Roligt när alla SWTOR spelare klagade på att WoW var för gulligt med pandor.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ska bli jättekul att kunna få Treek i SWTOR, tydligen så är hon en bounty hunter. Har inte sett något klipp än men tydligen ska det vara riktigt bra animationer i fighter.

http://dulfy.net/2013/06/28/swtor-new-ewok-companion-treek/

Kommer skaffa henne till min main på en gång när hon släpps.

Angående att det krävs legacy lvl 40 så tycker jag att det är kul reward för oss som har spelat länge. Det är en del klagomål på SWTOR-forumet, men det här är äntligen något som jag tycker känns belönande med att ha samlat på sig en massa lvl:s.

Kunde inte låta bli att starta om med en ny Sith Inquisitor, troligen den roligaste storyn, den eller smuggler.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar