Det här är bara otrevligt

Skägg.
10 Chambers
Det här är bara otrevligt

#blogg


signatur
Medlem
Det här är bara otrevligt

Ja om ändå idioten kunde ha någon eftertanke på folket som får ta reda på vad som blir kvar "när" han slutligen klantar sig, bättre om han var ute i vildmarken på något berg där ingen annan drabbas och traumatiseras av hans dumhet.

Medlem

Pirrar i magen av att bara titta på videon.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av marcus8958:

Pirrar i magen av att bara titta på videon.

När han släpper ena handen alltså...


signatur
Medlem

Det där är väl inget, då ska du kolla på dom som klättrar i radio torn som är högre än empire state building.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Neatherblade:

Det där är väl inget, då ska du kolla på dom som klättrar i radio torn som är högre än empire state building.

Jo, sett någon galen ryss, men det här var ju också tvärbra filmat/klipp med POV-vinkeln.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Neatherblade:

Det där är väl inget, då ska du kolla på dom som klättrar i radio torn som är högre än empire state building.

Jo, sett någon galen ryss, men det här var ju också tvärbra filmat/klipp med POV-vinkeln.

Syftar mer på dom som har det som jobb


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ryssen har ju i alla fall ett litet korn av självbevarelsedrift, men när han klättrade upp på den där röda stjärnan på Kotelnicheskaya-huset så verkar det som han blivit av med det lilla han hade.

Nej nej nej, bara NEJ! Jag gillar att klättra, men jag har utrustning som (hoppfullt) hindrar fall. Det där är bara korkat på alla plan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Helvete vilken känsla!

Att han inte håller tummen runt när han hänger där gör mig illamående :crazy:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det lär ju ge en fet kick av att hänga med en hand i den där kranen, men jag skulle aldrig vilja riskera mitt liv på det där sättet för att få uppleva något sådant.

Medlem

Mirrors Edge 2 hade ju bättre grafik än jag trott!

Medlem

<3 Ryssland

1
Skriv svar