Nu börjar årets FZ Community Challenge!

Robot
Nu börjar årets FZ Community Challenge!

För tredje sommaren i rad spänner FZ-communityt gaming-musklarna till bristningsgränsen. Hur många spel klarar vi i år?


Medlem
Nu börjar årets FZ Community Challenge!

Ja det får väl bli ett försök med Half Life 2 - Oculus Edition om tiden räcker till dvs., blir mycket jobb om det inte fortsätter regna.

Medlem

Kul initiativ! Dags att damma av högen med titlar jag velat spela igenom länge. Fast nej, hur kul det än hade varit kommer jag tyvärr inte hinna med det...

Kunde dock inte låta bli att skriva upp mig på ett par titlar eftersom jag ändå kommer spela dom. Om jag hinner igenom hela återstår väl att se.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Ska spela igenom black mesa modden.
Lär väl bli fler spel sen, får se vad som ligger ospelat


signatur

Ducati Streetfighter 848

Testpilot

Väntar på STEAM rean , sen jäklar kommer man ha drösvis med titlar!

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Väntar på STEAM rean , sen jäklar kommer man ha drösvis med titlar!

Nej...neeej.....NEEEEEJ! Kommer det en sommarrea nu också? Jag som redan har spel som lär räcka till början av vintern, om inte längre

Damn you steam! But bless thee for ye prices


signatur

Game long and prosper

Skribent
Skrivet av Javas:
Skrivet av Harakiri:

Väntar på STEAM rean , sen jäklar kommer man ha drösvis med titlar!

Nej...neeej.....NEEEEEJ! Kommer det en sommarrea nu också? Jag som redan har spel som lär räcka till början av vintern, om inte längre

Damn you steam! But bless thee for ye prices

Sa någon REAAAAAA?!!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Harakiri:

Väntar på STEAM rean , sen jäklar kommer man ha drösvis med titlar!

Nej...neeej.....NEEEEEJ! Kommer det en sommarrea nu också? Jag som redan har spel som lär räcka till början av vintern, om inte längre

Damn you steam! But bless thee for ye prices

Sa någon REAAAAAA?!!

aaah-aaaaaaaaaaw, tack vare det där så är jag nog en olycklig själ som äger Resident Evil 6


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Kommer defintivt hjälpa till om det blir en riktigt bra rea på Steam, och om jag helt enkelt hinner med i allt jobbande!

Det börjar bra! Fantastiskt om vi kan hålla tempot fram till slutet av månaden. Sätta obrytbara rekord liksom


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar