Julis hetaste spel – Shadowrun återvänder till sist

Robot
Julis hetaste spel – Shadowrun återvänder till sist

FZ visar fem titlar att hålla koll på under juli.

#shadowrun-returns, #pikmin-3, #chemical-spillage-simulator


Medlem
Julis hetaste spel – Shadowrun återvänder till sist

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det va inte mycket att komma med.


signatur

🐖💨💩

Medlem

Chemical Spillage Simulator = Wow killer, at last!

Medlem

Kan ni inte byta spelare som ni använder på er site. Den är sjukt dålig på alla möjliga sätt. Man kan inte spola framåt utan att den skiter ner sig.

Medlem

ser verkligen fram imot shadowrun.

Medlem

Får väl hoppas på att DayZ SA äntligen släpps i Beta form samt att man får invites till BF4 och CnC.

Inaktiv

Äntligen släpps Chemical spillage simulator! Mitt GTX 770 kommer äntligen till användning.

Inaktiv

Hoppas på Shadowrun, ser riktigt kul ut

Inaktiv

Shadowrun har man ju längtat efter!


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Nu får dom fasiken ta och släppa Shadowrun snart, har väntat hela året efter ett bra spel.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Det var ju passande musik till Chemical spillage simulator iaf.

Medlem

Gav pengar till Shadowrun Returns, så det ser man ju fram emot. Tror även att vampyrspelet Dark som släpps på fredag är ett kul spel även om det verkar vara rätt opolerat.

Medlem

Jag hörde att Killer Is Dead skulle släppas i juli eller augusti.

Ducktales Remastered siktar fortfarande på sommaren, blir juli om de ska hålla sig till Q2.

Xbox Live Summer of Arcade WHEN?

Redaktör
Ponny
Skrivet av DarkZide8:

Xbox Live Summer of Arcade WHEN?

Börjar i augusti!

http://majornelson.com/2013/06/11/xbox-live-summer-of-arcade-...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Än en gång pris till svergiest sämsta videospelare!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Äntligen Pikmin och en anledning at inhandla WII U

Medlem

Har tagit lång tid för mig att få privilegiet att märka av er videospelares problem, men nu tillhör även jag en av de frälsta. Har provat flera webbläsare, tömt cache m.m men utan framgång. Har faktiskt inte sett er E3-special ännu p.g.a det här problemet, vilket såklart är oerhört tråkigt. Snälla, se över eran spelare eller inkludera en youtube-länk. Inte för att youtube varit mycket bättre den senaste månaden dock... det enda som är bra nuförtiden är ju banne mig Vimeo.

Medlem

Ser fram emot pickmin, och nu även Mario & Luigi Dream Team verkar intressant.

Annars som de flesta skriver, videospelaren är fruktansvärd. Använd nu era fint tillurade pengar på en ny spelare istället för utdelning i slutet av året.

Medlem

Alltså chemical spillage. Vem köper det? Är det någon här som kan förklara för mig vad som verkar bra med det spelet?

1
Skriv svar