Green Man Gaming har en djävulsk REA

Robot
Green Man Gaming har en djävulsk REA
Avstängd
Green Man Gaming har en djävulsk REA

Sånt här uppskattas, perfekt att ni skriver om det för själv har man ingen koll.
Tyvärr gillar dock inte plånboken detta, men honom bryr vi oss inte om

Medlem

Glöm inte rabattkoden: GMG10-U49LX-GAE17 för ytterligare 10%

Edit: Den nya koden ska visst vara: GMG10-PM427-VSLBO eller GMG10-9UH19-TXOJJ

Medlem

Köpte borderlands 2, får se om de blir fler!

Medlem

Oh shit =O
Måste man vara registrerad där för att köpa? Är det som steam eller är det som GOG?

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Oh shit =O
Måste man vara registrerad där för att köpa? Är det som steam eller är det som GOG?

Det ÄR steam typ, man får steamkoder.

Skribent
Skrivet av KrejzY:

Sånt här uppskattas, perfekt att ni skriver om det för själv har man ingen koll.
Tyvärr gillar dock inte plånboken detta, men honom bryr vi oss inte om

Lite gränsland att skriva om butikers reor, men ändå – billiga spel vill vi alla ha


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av DarkZide8:

Oh shit =O
Måste man vara registrerad där för att köpa? Är det som steam eller är det som GOG?

Det ÄR steam typ, man får steamkoder.

Precis! Dock så är inte riktigt alla spel till Steam!
Man kan behöva se upp för de som inte är till Steam då de använder sin egna "Capsule"-klient för alla icke-Steam spel vilken jag har hört är riktigt dålig tyvärr.

Medlem

Jag skulle vilja påpeka igen att Greenman än inte svarat på varför det var bra för oss svenska konsumenter att få betala i pund istället för dollar. Så hur sugen ni än är att köpa det där spelet, köp det någon annanstans istället, någonstans där man inte låtsas göra ett fult drag för sina konsumenter.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Johen:
Skrivet av luftman:
Skrivet av DarkZide8:

Oh shit =O
Måste man vara registrerad där för att köpa? Är det som steam eller är det som GOG?

Det ÄR steam typ, man får steamkoder.

Precis! Dock så är inte riktigt alla spel till Steam!
Man kan behöva se upp för de som inte är till Steam då de använder sin egna "Capsule"-klient för alla icke-Steam spel vilken jag har hört är riktigt dålig tyvärr.

Jo precis, men typ 90% är steamkoder

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av KrejzY:

Sånt här uppskattas, perfekt att ni skriver om det för själv har man ingen koll.
Tyvärr gillar dock inte plånboken detta, men honom bryr vi oss inte om

Lite gränsland att skriva om butikers reor, men ändå – billiga spel vill vi alla ha

En tanke: Ni på FZ kan skaffa en gemensam blogg med något snitsigt namn (Spargrisen! eller något) där ni lägger upp nyheter som denna, så behöver det inte kännas som att ni "officiellt" gör reklam åt företag.

Skribent
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av KrejzY:

Sånt här uppskattas, perfekt att ni skriver om det för själv har man ingen koll.
Tyvärr gillar dock inte plånboken detta, men honom bryr vi oss inte om

Lite gränsland att skriva om butikers reor, men ändå – billiga spel vill vi alla ha

En tanke: Ni på FZ kan skaffa en gemensam blogg med något snitsigt namn (Spargrisen! eller något) där ni lägger upp nyheter som denna, så behöver det inte kännas som att ni "officiellt" gör reklam åt företag.

Tror ändå det får mest uppmärksamhet som en nyhet och i slutändan vill vi att du som läser ska vara glad. Och du blir glad av billiga spel, för det bestämde jag innan

Däremot var det en bra idé du hade.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag har redan Borderlands 2, men 9,99$ för ett season pass är ju verkligen inte dyrt!

Nu är frågan, eftersom dealen gäller Borderlands 2 + Season pass, går det att "bara" aktivera season passet till mitt nuvarande Borderlands?


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

GMG mådde tydligen inte särskilt bra av denna rea =). Websidan är extremt långsam och shoppen gick ner precis när jag skulle handla...

Någon annan som har problem? Om inte får ni jätte gärna köpa borderlands 2 och skicka över

Medlem

Och där gick Greenman-sidan ner, haha :'D

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av DarkZide8:

Oh shit =O
Måste man vara registrerad där för att köpa? Är det som steam eller är det som GOG?

Det ÄR steam typ, man får steamkoder.

En del spel kör man genom Capsule som är deras version av en steamklient.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

haha, sidan har nog fått lite för mycket trafik xD

Avstängd
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av KrejzY:

Sånt här uppskattas, perfekt att ni skriver om det för själv har man ingen koll.
Tyvärr gillar dock inte plånboken detta, men honom bryr vi oss inte om

Lite gränsland att skriva om butikers reor, men ändå – billiga spel vill vi alla ha

Det är sant, men om ni skriver om flera butikers reor på spel så ska det nog gå bra, tycker iaf jag:)

Medlem

Vet någon om man för en Season pass och en Borderlands 2 serial eller bara en för båda ville ha Season pass bara till mitt borderlands.

Medlem
Skrivet av Busko:

Vet någon om man för en Season pass och en Borderlands 2 serial eller bara en för båda ville ha Season pass bara till mitt borderlands.

Jag försöker köpa paketet just nu, återkommer så fort jag vet

Medlem
Skrivet av Hittebarn:

Jag har redan Borderlands 2, men 9,99$ för ett season pass är ju verkligen inte dyrt!

Nu är frågan, eftersom dealen gäller Borderlands 2 + Season pass, går det att "bara" aktivera season passet till mitt nuvarande Borderlands?

Hur lyckadas du handla med dollar? Jag får bara upp priser i pund.


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

Är också inne på att komma åt ett season pass förmånligt. Men jäklar, det är segt som sirap inne på sidan just nu..


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Och jag fick för mig att folk blev förbannade över att de bytt valuta från dollar till pund? (För vi svenskar ska ju verkligen ha dollar... dock inte pund heller Euro, jag fattar.)

Ska hålla ett öga öppet på olika deals!

Medlem

Testade att köra en VPN med Usa som destination. Då kostade packet 15 dollar så det skiljer typ 2 kr vs vårt pris. Inte så mycket att bråka om?

Medlem
Skrivet av Duke Nukem:
Skrivet av Hittebarn:

Jag har redan Borderlands 2, men 9,99$ för ett season pass är ju verkligen inte dyrt!

Nu är frågan, eftersom dealen gäller Borderlands 2 + Season pass, går det att "bara" aktivera season passet till mitt nuvarande Borderlands?

Hur lyckadas du handla med dollar? Jag får bara upp priser i pund.

Har inte handlat någonting ännu eftersom jag inte vet svaret på frågan, men du har helt rätt - pund skall det givetvis vara

Skrivet av KliLöw:
Skrivet av Busko:

Vet någon om man för en Season pass och en Borderlands 2 serial eller bara en för båda ville ha Season pass bara till mitt borderlands.

Jag försöker köpa paketet just nu, återkommer så fort jag vet

Kanon! Tackar


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Duke Nukem:
Skrivet av Hittebarn:

Jag har redan Borderlands 2, men 9,99$ för ett season pass är ju verkligen inte dyrt!

Nu är frågan, eftersom dealen gäller Borderlands 2 + Season pass, går det att "bara" aktivera season passet till mitt nuvarande Borderlands?

Hur lyckadas du handla med dollar? Jag får bara upp priser i pund.

Har inte handlat någonting ännu eftersom jag inte vet svaret på frågan, men du har helt rätt - pund skall det givetvis vara

Skrivet av KliLöw:
Skrivet av Busko:

Vet någon om man för en Season pass och en Borderlands 2 serial eller bara en för båda ville ha Season pass bara till mitt borderlands.

Jag försöker köpa paketet just nu, återkommer så fort jag vet

Kanon! Tackar

Fast snart ger jag upp, kommer halvvägs igenom till betalning sen skiter det sig och jag börjar tröttna

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Oh shit =O
Måste man vara registrerad där för att köpa? Är det som steam eller är det som GOG?

Beror på, om det behöver aktiveras på Steam så står det att Steam krävs. Om det inte står något om det så är det alltså inte en Steam-nyckel man får.

Testpilot

Oh shit ... Snart STEAM rea och detta samtidigt , min plånbok kommer o få jobba men oj va prisvärt!

PC gaming master race!

Medlem

Jag fick separat kod för spelet och en för seasonpass

Medlem

Japp, som acee redan intygat. Två koder - men jag fick kämpa i en halvtimme för att få igenom betalningen...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

12
Skriv svar