Magier som försvunnit!

Inaktiv
Magier som försvunnit!

Jag har spelat AoC i några veckor nu som en Herald of Xotli. Häromdagen så försvann mina magier. Alltså jag kan fortfarande utföra magierna men jag ser dom inte. Inga effekter syns så som eld eller blixtar. Detta fungerade perfekt när jag började spela spelet. Har någon annan råkat ut för detta?


signatur

"-An eye for an eye makes the whole world blind"

Medlem

Har du kollat så du inte stängt av alla "particle effects"?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

en spell-ikon "försvann" på min hox-alt när jag körde, tog bort spellen och satte dit den igen några gånger och mixade lite. Kom tillbaka efter ett tag

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

Har du kollat så du inte stängt av alla "particle effects"?

Ja jag har particle påslagna. Har testat att dra upp grafiken till max och dragit ner den till min. LAgt mig mitt i mellan. Ändrat upplösningar. Allt jag kan tänka mig men det hjälper inte.


signatur

"-An eye for an eye makes the whole world blind"

Medlem

Aja, ledsen att jag inte kunde hjälpa.. men jag kan säga att det skulle kunna vara värre, jag har skills som jag helt enkelt inte kan använda.. WEIII


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Du kan testa at göra en Verify/Repair i settings innan du startar spelet. Det kan ta en stund innan den är klar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Du kan testa at göra en Verify/Repair i settings innan du startar spelet. Det kan ta en stund innan den är klar.

Jag hittade det! Det var en inställning. Kommer inte ihåg vad den hette nu men det var något med 2.0 som jag ändrade till 2.x.


signatur

"-An eye for an eye makes the whole world blind"

Medlem

Shader model


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar