Artiklar i mobilen - fel på formateringen

Medlem
Artiklar i mobilen - fel på formateringen

Hej!

Har stört mig på detta länge nu och känner att jag måste göra något!

När man läser vissa artiklar i mobilen (på en iPhone i det här fallet) så blandas ibland rubrikerna med vanliga texten, dvs den är inte i fetstil och ibland saknas även radbryt vilket blir väldigt förvirrande att läsa.

här är en bild från Arnroths senaste krönika:

problemet finns i samtliga krönikor, men vissa recensioner och förhandstittar har haft samma problem.
hoppas detta är något som går att åtgärda innan nästa krönika


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

phi
Medlem

Kan inte se några konstigheter här, varken i mobilversionen eller den vanliga.

Skägg.
10 Chambers

Det där är inte en rubrik, utan ett (högerställt) citat som verkar formateras tokigt på din telefon. Vad är det för modell, och vad kör du phi?

Kodarna har mer eller mindre semester nu i ett par veckor, så få buggar kommer att jagas och skjutas är jag rädd.


signatur
phi
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det där är inte en rubrik, utan ett (högerställt) citat som verkar formateras tokigt på din telefon. Vad är det för modell, och vad kör du phi?

Kodarna har mer eller mindre semester nu i ett par veckor, så få buggar kommer att jagas och skjutas är jag rädd.

Testat på både iPhone 5 och iPhone 4, båda kör iOS 6.1.3.

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det där är inte en rubrik, utan ett (högerställt) citat som verkar formateras tokigt på din telefon. Vad är det för modell, och vad kör du phi?

Kodarna har mer eller mindre semester nu i ett par veckor, så få buggar kommer att jagas och skjutas är jag rädd.

Testat på både iPhone 5 och iPhone 4, båda kör iOS 6.1.3.

Samma problem på min Lumia 920.

Dessutom så fungerar inte Swipe-funktionen när jag kör på Lumian, dvs "de heta nyheterna" högst upp på startsidan.

1
Skriv svar