Första juli men det känns som första april

Medlem
Första juli men det känns som första april

Alltså jag vet att jag snackat om det tidigare, men helt ärligt hur mycket kan det regna en sommar? Jag försöker verkligen hålla humöret uppe men vädergudarna testar mitt tålamod till det yttersta!

Det räcker inte med 12 grader och mulet för att jag ska få sommarkänsla... :/
Att vi sedan har maj månad att jämföra med så är kyliga vindar, mörka moln och nästan minusgrader inte okej.

Stay positive... jag försöker!!

Det här med karma funkar uppenbarligen inte heller för jag vill tro att jag är sjuuukt trevlig och snäll mest hela tiden. Ska jag behöva offra ett lamm kanske? Tror ni förresten det räcker om jag grillar lamb-racks?

Anyhow, idag var jag och lillan i Pildammsparken och det var faktiskt helt okej värme när solen visade sig. Tänka sig

#blogg

Medlem
Första juli men det känns som första april

Borås hade 8 grader "Varmt" i går kväll med regnskurar i natt.
Så vadå sommar. Suck.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Borås hade 8 grader "Varmt" i går kväll med regnskurar i natt.
Så vadå sommar. Suck.

Jag var osäker om jag skulle göra tummen upp på det där...

Medlem

Hmm, i Eskilstuna hade vi 24-25 grader och sol i stort sett hela dagen. Idag regnar det däremot.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Hmm, i Eskilstuna hade vi 24-25 grader och sol i stort sett hela dagen. Idag regnar det däremot.

Bara att gratulera. Solen skiner i Malmö just nu men det har hunnit regna redan idag... håller tummarna för att det är uppehåll i morgon för då blir det långtur på hojen.

Jag njuter för fulla muggar! Äntligen en sommar jag kan ta del av.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Jag njuter för fulla muggar! Äntligen en sommar jag kan ta del av.

Pollenallergi och soleksem som talar?
Skönt att vädret är till glädje för någon i alla fall.

Måste ändå säga att mitt gnäll igår ändå verkar ha gett resultat för nu är det sol och värme igen.

Inaktiv

Uppe i Umeå hade vi svinbra väder nästan hela maj med 20+ och sol men efter maj har det nästan bara regnat och varit mulet.

Medlem

Ser ut som en lika tragisk sommar som förra - ingen bra känsla iaf. Behöver en ok sommar för att orka vintrarna här uppe

Medlem
Skrivet av manuelek:
Skrivet av chopper:

Borås hade 8 grader "Varmt" i går kväll med regnskurar i natt.
Så vadå sommar. Suck.

Jag var osäker om jag skulle göra tummen upp på det där...

Tummen upp för att dåligt väder ger oftast mer speltid. Hoppas augusti blir bättre och en brittsommar innan vintern kommer igen.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av manuelek:
Skrivet av chopper:

Borås hade 8 grader "Varmt" i går kväll med regnskurar i natt.
Så vadå sommar. Suck.

Jag var osäker om jag skulle göra tummen upp på det där...

Tummen upp för att dåligt väder ger oftast mer speltid. Hoppas augusti blir bättre och en brittsommar innan vintern kommer igen.

Jag nöter fortfarande BF3 online. Har inte några massor med timmar att stila med men klart är att innesittarväder gör att de blir fler.Försöker dock hålla mig till en spelkväll per vecka oavsett väder.

Medlem
Skrivet av manuelek:
Skrivet av chopper:
Skrivet av manuelek:
Skrivet av chopper:

Borås hade 8 grader "Varmt" i går kväll med regnskurar i natt.
Så vadå sommar. Suck.

Jag var osäker om jag skulle göra tummen upp på det där...

Tummen upp för att dåligt väder ger oftast mer speltid. Hoppas augusti blir bättre och en brittsommar innan vintern kommer igen.

Jag nöter fortfarande BF3 online. Har inte några massor med timmar att stila med men klart är att innesittarväder gör att de blir fler.Försöker dock hålla mig till en spelkväll per vecka oavsett väder.

Jo samma här BF3 online i "höst sommaren" risken är ju att blir det för mycket så tappar man spellusten.
Det finns ju så mycket annat man vill ha gjort på sommaren. Tex fixa det där med bilen som inte lockar i vinter väder.
Har fjällvandring kvar på att göra listan men vill ha hyfsat sommarväder att göra det i man blir ju bekvämare med åldern.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar