En miljon spelare vill betatesta A Realm Reborn

Robot
Medlem
En miljon spelare vill betatesta A Realm Reborn

Härligt ! =D Ska bli intressant och se vad som bjuds på, Final Fantasy och Wildstar <3

Medlem

Testade lite på ps3. Alltså, jag blev lite besviken. Men men. Kanske bättre grafik på pc då.

Medlem
Skrivet av Greenz:

Testade lite på ps3. Alltså, jag blev lite besviken. Men men. Kanske bättre grafik på pc då.

Spelet ska väl komma till PS4 också, så det lär ju bli lite bättre där

Medlem
Skrivet av Greenz:

Testade lite på ps3. Alltså, jag blev lite besviken. Men men. Kanske bättre grafik på pc då.

Testade betan på pc, tyckte inte heller det var något speciellt egentligen. Fast dock så testade jag själv. Är säkert betydligt roligare om man är ett gäng.

Medlem

Jag vill testa, men det handlar mest om en sista chans för dom att presentera något intressant för i huvud taget. Hur mycket jag än vill gilla det, så ser det generiskt och tråkigt ut på alla sätt och vis.

Avstängd
Skrivet av vuze2143:

Härligt ! =D Ska bli intressant och se vad som bjuds på, Final Fantasy och Wildstar &lt;3

Hur går det med wildstar? Har som inte fått veta så mycket mer om det nu på senaste, och inte ens fått vara med i beta heller.

Medlem

Jag spelade det på min kära ps3a (min 3dje favorit efter dotter och fru ) och jag tyckte de var riktigt roligt! Delvis för att MMO på konsol inte gav den där ok känslan som vissa MMO kan ge utan som något nytt, Så om ni kan spela de på ps3, pröva för det är skillnad =). Lvlar en archer som jag kom lvl 10 på men ska försöka pröva mig på crafting till helgen när man nu kan lära sig det =).

Skribent
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av vuze2143:

Härligt ! =D Ska bli intressant och se vad som bjuds på, Final Fantasy och Wildstar &amp;lt;3

Hur går det med wildstar? Har som inte fått veta så mycket mer om det nu på senaste, och inte ens fått vara med i beta heller.

Det har varit slött nu över sommaren. Jag vakar över det spelet som en hök. Så fort det dyker upp något intressant kan du räkna med att läsa det här på FZ.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av slarron:

Jag spelade det på min kära ps3a (min 3dje favorit efter dotter och fru ) och jag tyckte de var riktigt roligt! Delvis för att MMO på konsol inte gav den där ok känslan som vissa MMO kan ge utan som något nytt, Så om ni kan spela de på ps3, pröva för det är skillnad =). Lvlar en archer som jag kom lvl 10 på men ska försöka pröva mig på crafting till helgen när man nu kan lära sig det =).

eller så kan du köra med handkontroll på pc det testade jag kändes verkligen annorlunda mot vanliga mmo:s men sen så var det fortfarande spring runt överallt lämna in saker och döda 7 nyckelpigor etc

Medlem

När börjar nästa omgång av betan? D: fick en inbjudan så var serverna nere!

Avstängd
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av vuze2143:

Härligt ! =D Ska bli intressant och se vad som bjuds på, Final Fantasy och Wildstar &amp;lt;3

Hur går det med wildstar? Har som inte fått veta så mycket mer om det nu på senaste, och inte ens fått vara med i beta heller.

Det har varit slött nu över sommaren. Jag vakar över det spelet som en hök. Så fort det dyker upp något intressant kan du räkna med att läsa det här på FZ.

låter bra det

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av slarron:

Jag spelade det på min kära ps3a (min 3dje favorit efter dotter och fru ) och jag tyckte de var riktigt roligt! Delvis för att MMO på konsol inte gav den där ok känslan som vissa MMO kan ge utan som något nytt, Så om ni kan spela de på ps3, pröva för det är skillnad =). Lvlar en archer som jag kom lvl 10 på men ska försöka pröva mig på crafting till helgen när man nu kan lära sig det =).

eller så kan du köra med handkontroll på pc det testade jag kändes verkligen annorlunda mot vanliga mmo:s men sen så var det fortfarande spring runt överallt lämna in saker och döda 7 nyckelpigor etc

Min dator suger ;D! Därför jag får spela på ps3an

Medlem

är det bara jag som har svårt för det där asiatiska i spelen med halvnakna småtjejer or överdimensionerande vapen?

Medlem
Skrivet av zevile:

När börjar nästa omgång av betan? D: fick en inbjudan så var serverna nere!

Börjar nu på fredag, typ cirka kl 11 på förmiddagen. Det är sista delen i fas 3 dock.

Medlem

Tror jag har blivit lite bortskämd av GW2. Testade Betan, det är alldeles för segt. :/

Fint är det dock!

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av zevile:

När börjar nästa omgång av betan? D: fick en inbjudan så var serverna nere!

Börjar nu på fredag, typ cirka kl 11 på förmiddagen. Det är sista delen i fas 3 dock.

Nja det kommer en veckan efter också =). DÅ är de sista ;D!

Medlem
Skrivet av Greenz:

Testade lite på ps3. Alltså, jag blev lite besviken. Men men. Kanske bättre grafik på pc då.

Rätt stor skillnad på maxad grafik på en pc jämfört med ps3.
Själv tycker jag det ser helt okay ut på ps3.

Medlem

Realm Reborn ser faktiskt jäkligt intressant ut, även om jag inte är ett mega-fan till FF längre. Men jag håller mig till våren och satsar på The Elder Scrolls Online, men jag håller tummarna för det här spelet ändå, det är rätt kul att kolla på


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Gascogne:
Skrivet av Greenz:

Testade lite på ps3. Alltså, jag blev lite besviken. Men men. Kanske bättre grafik på pc då.

Rätt stor skillnad på maxad grafik på en pc jämfört med ps3.
Själv tycker jag det ser helt okay ut på ps3.

Det bästa är väl ändå att man kan logga in och spela med sin ps3-karaktär på datorn och vice versa. Cross-platform med andra ord. Har dock för mig att man inte har tillgång till alla servrar på båda plattformarna när man skapar en karaktär.


signatur

"The following sentence is true. The previus sentence is false.

ELF
Medlem

Har aldrig varit ett fan av Final Fantasy, förutom filmen Final Fantasy: The Spirits Within....
Så tack, men nej tack.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Inte min typ av spel. Jag testade Beta i helgen och tyckte att det var som att spela en regnbåge. Sen förklaras inte allt så man blir helt vilse ibland, sen så sprider de ut dina quests så man springer åt 2 olika håll och vet inte vilket håll som egentligen är den väg du borde gå. Kändes så snurrigt. Snygg grafik dock.

Medlem
Skrivet av Gurrzilla:
Skrivet av Gascogne:
Skrivet av Greenz:

Testade lite på ps3. Alltså, jag blev lite besviken. Men men. Kanske bättre grafik på pc då.

Rätt stor skillnad på maxad grafik på en pc jämfört med ps3.
Själv tycker jag det ser helt okay ut på ps3.

Det bästa är väl ändå att man kan logga in och spela med sin ps3-karaktär på datorn och vice versa. Cross-platform med andra ord. Har dock för mig att man inte har tillgång till alla servrar på båda plattformarna när man skapar en karaktär.

Jo det är väldigt skönt att kunna växla mellan att sitta vid sin pc eller vid ps3'an och spela.
Och man har tillgång till alla servrar på båda plattformarna när man skapar sin karaktär. (Förutsatt att servrarna inte är fulla självklart)

Gen
Medlem

Spelet är supermysigt! Rekommenderas.

1
Skriv svar