Medlem
PS Vita

Det har varit så mycket nyheter nu om Playstation 4 och det har pushats så mycket för PS Vita och funktioner med kommande PS4:an att jag faktiskt fick för mig att köpa en!

Så: drygt 1600 för en vita med två spel (Fifa 13 och Sly Cooper) och (av nån konstig anledning) så fick jag en metalbox till Fifa 13 på xbox, ett spel som jag inte har

Tycker det var värt priset, jag betalar ju ändå för PS+ så tänkte att det är ju bra om man kan utnyttja Vita-sepeln man får ladda ner där.

Enda nackdelen är att jag nu måste skaffa ett minneskort för att spara nedladdat material .. tänkte inte så långt innan.

Är det fler som har Vita så tar jag gärna emot tips på bra spel!

#blogg

PS Vita

Vart köper man en vita för 1600 riksdaler med 2 spel? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=913549


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

GameStop har sommarrea just nu. Kolla erbjudandet på http://issuu.com/gamestopne/docs/sweden-summer-cat2
Exakt var det 1698 jag betalade, och så ficka jag fifa13 istället för NFS som visas i erbjudandet.

Det var ett bra pris. Testa gärna Uncharted-spelet, det ska vara riktigt bra på Vitan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det var ett bra pris. Testa gärna Uncharted-spelet, det ska vara riktigt bra på Vitan.

Det ska jag absolut pröva. Testade på Gamex men tror det var multiplayer och inget för mig, men singelplayer verkar bra.

Medlem

Vafan..Nu blev ju jag sugen med!

Medlem

"Gravity Rush" sägs vara ett måste. Jag äger en PS VITA dock inte spelet ännu, men väldigt många har rekommenderat det.

Medlem

Har beställt ett minneskort från HongKong, nu är det bara lite jobbig väntan innan jag kan prova alla spel

Medlem
Skrivet av magnre:

Har beställt ett minneskort från HongKong, nu är det bara lite jobbig väntan innan jag kan prova alla spel

32GB?

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av magnre:

Har beställt ett minneskort från HongKong, nu är det bara lite jobbig väntan innan jag kan prova alla spel

32GB?

Ja precis

1
Skriv svar