Robot
Game & Wario

Wario är äntligen tillbaka! Men uppföljaren till klockrena WarioWare-serien lyckas inte gjuta liv i Nintendos ansatta Wii U-konsol. Snarare tvärtom.

#game-wario, #nintendo


Medlem
Game & Wario

Hrmpf. Jag vill jättegärna köpa ett Wii U, men avvaktar tills det finns några vettiga spel.

Det ser ut som att jag får avvakta ytterligare.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av Puscifer:

Hrmpf. Jag vill jättegärna köpa ett Wii U, men avvaktar tills det finns några vettiga spel.

Det ser ut som att jag får avvakta ytterligare.

Har du missat nyheten om Wii Karaoke U?!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

tycker fortfarande zombiU har varit värt konsolen, men ser ju gärna fler bra spel till den xD


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv

Snacka om bottennapp till spel, tur man inte spontan-köpte det i helgen.

Medlem

Har tappat hoppet om nintendo sen efter wii tyvärr back in the days fram till gamecube så gjorde dom fantastiska spel men tyvärr ja DS var också coll men efter WII så tyvärr

Medlem

Spel jag är intresserad till Wii U iaf:
New Super Mario Bros Wii U och Lugi-DLC
X
Super Smash Bros
DK: Tropical Freeze
Bayonetta 2

men det dröjer nog ett tag till innan jag köper konsolen.

Medlem

Nintendoland räcker gott och väl verkar det som. Aldrig varit förtjust i Wario ändå så lider inte direkt.

Kunde ju varit en eshop titel, bättre de släpper de lovande spelet tätt inpå för starta igång WiiU spelandet på allvar med ett riktigt smörgåsbord än spotta ut torra krutonger som detta verkar vara.

Känns inte som nintendo är i en position att släppa slöspel när det inte ens kommit igång på riktigt med WiiU.

Dock ångrar jag fortfarande inte mitt WiiU köp, glädjen den bjudit på, om än inte så stor som kunnat vara, redan gett valuta för pengarna.

Medlem

Ah, synd. Wario Ware till Wii har man haft några roliga timmar med.

Medlem

Man kan faktiskt spela multiplayer i några av Singleplayer spelen också, köpte spelet för 369kr på E-shop och har inte ångrat mig. Att spelet "Thief" inte nämns en enda gång i recensionen är konstigt, då det lätt är det bästa spelet för flera spelare.

Tycker dock ändå att spelet är lite innehållsfattigt, speciellt med tanke på att de skjutit upp releasen så pass mycket, och i jämförelse med de gamla titlarna.

1
Skriv svar