Räkna inte med multiplayer till State of Decay

Robot
Räkna inte med multiplayer till State of Decay

Planerna på multiplayer till zombiesuccén State of Decay ser ut att gå om intet, enligt utvecklaren.

#state-of-decay, #undead-labs


Medlem
Räkna inte med multiplayer till State of Decay

Darth Vader:
-NOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Avstängd

Tråkigt, men känns mer som att det håller sig bättre genom att förbli ett singleplayer spel.
Mp lägen i alla zombiespel anser jag inte ska vara ett måste.

Medlem

Någon som har koll på när det släpps till PC :)?

Avstängd
Skrivet av Mynao:

Någon som har koll på när det släpps till PC :)?

Tror det blir senare, tror inte dom har satt datum för pc versionen ännu. Vi lär få veta senare här på FZ hur som helst

Medlem

Är jag den enda som tycker att detta spel är rent av tråkigt..?

Testade demon och fastnade inte det minsta för spelet.

Medlem
Skrivet av Riqnable:

Är jag den enda som tycker att detta spel är rent av tråkigt..?

Testade demon och fastnade inte det minsta för spelet.

Nej, det är det säkert inte men med tanke på att det sålt väldigt bra så håller nog inte alla med. Undrar varför det inte blev av, då jag har för mig att potentiellt MP var baserat på spelets framgång.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Riqnable:

Är jag den enda som tycker att detta spel är rent av tråkigt..?

Testade demon och fastnade inte det minsta för spelet.

Du är inte ensam. Tyckte det var väldigt halvdant. Hade säkert kunnat lyftas en hel del med bättre karaktärer. Personligen tror jag betydligt mer på Dead State.

Medlem

Jag trodde att spelet redan hade multiplayer (anledningen till att jag ville köpa spelet från första början)? Tur att man testade demot innan!


signatur

Specs: PS5

Medlem

Som jag så till polarn, kul spel och bra idé men för enformigt och segt solo, dagen de slänger in co-op blir det köp direkt...
Inget co-op, inget köp, bra jobbat MS! Dessutom blev spelet försenat med 3 månader sen ms blev deras utgivare, och trots den förseningen var/är spelet rätt så nyttigt. Ytterligare en fjäder i hatten, ms förstör allt de rör vid nu för tiden tycks det. Ms, ea, same shit...

1
Skriv svar