Sony skrotar Warrior's Lair

Robot
Medlem
Sony skrotar Warrior's Lair

Ganska synd... hade inte haft något emot ett Hack'n'Slash på Vita. :\

Medlem

De borde övertala Blizzard att göra en port av Diablo 3 till Vita, då skulle nog t.om jag köpa det...

Medlem

Hack'n'slash borde vara nästintill optimalt för en portabel spelkonsol, tycker jag.

Medlem

Går ju inget vidare för Vitan, men kan dom implementera den ordentligt med med ps4 så kan det bli riktigt nice! Ps4 U =D


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Krejsy:

De borde övertala Blizzard att göra en port av Diablo 3 till Vita, då skulle nog t.om jag köpa det...

Ska inte det komma både till ps3 och ps4? och går väl därmed att spela på remoteplaythingiemajiggen som dom har? (har varken ps3 eller vita så jag kan ju vara helt ute o cykla)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skribent
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Krejsy:

De borde övertala Blizzard att göra en port av Diablo 3 till Vita, då skulle nog t.om jag köpa det...

Ska inte det komma både till ps3 och ps4? och går väl därmed att spela på remoteplaythingiemajiggen som dom har? (har varken ps3 eller vita så jag kan ju vara helt ute o cykla)

Jo, men du är fortfarande beroende av Wifi. Men jäklar, det där måste jag testa när dagen är kommen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Krejsy:

De borde övertala Blizzard att göra en port av Diablo 3 till Vita, då skulle nog t.om jag köpa det...

Hellre Grinding Gear Games och Path of Exile då. Jag föredrar djup och variation i mina Hack & Slash.

Medlem

Remote play är tyvärr väldigt långt ifrån tillräckligt för man ska bli intresserad att köpa en Vita. Vitan är perfekt för rpg,plattform,schmups, och beat em ups. Fan tänkt om de skulle ta o sluta lite avtal med capcom och snk så vi fick Final Fight, Metal Slug, Gunstar Heroes m.fl till den. Och de skulle också kunna göra vad som borde varit självklart dag ett.....göra att ALLA Psn spel funka på Vitan, vem vill inte kunna spela Mega Man 9/10 på flyget/tåget.

Medlem
Skrivet av Speljohan:
Skrivet av Krejsy:

De borde övertala Blizzard att göra en port av Diablo 3 till Vita, då skulle nog t.om jag köpa det...

Hellre Grinding Gear Games och Path of Exile då. Jag föredrar djup och variation i mina Hack & Slash.

Jo men säljargumentet är väl "bärbart".


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar