Allt om allt (kind of)

Redaktör
Ponny
Allt om allt (kind of)

Nu så. Hej! Att skriva här när man inte gjort det på ett tag ger mig alltid ett litet sting av ångest. Som om jag måste be om ursäkt för att annat prioriterats, som om jag måste sammanfatta precis allt som har hänt sedan sist. I minsta lilla detalj Men vi skiter i det. Vi tar en snabbsummering istället:

  • E3 var roligt. Jag var vaken trettio timmar i sträck första dagen/natten/dagen.

  • Semester var skönt. Under den spelade jag #The Last of Us (inte fullt så bra som alla säger, men i slutändan riktigt bra ändå) och fyrtiofem timmar #Final Fantasy XIII (bättre än alla säger).

  • Jag konstaderade också att Moulin Rouge fortfarande är Världens Bästa Film.

  • Och så har vi fått en ny lägenhet. Hoppsan. I Mariefred. Där älgar går på gatorna, allt är grönt och man har utsikt över Mälaren från balkongen. Dit ska vi flytta om en månad eller så. Det känns så himla konstigt. Och himla bra.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Allt om allt (kind of)

Låter bra allt det där
FFXIII hade ett coolt stridssystem, men de håller ju en i handen alldeles för länge i det spelet. Då tycker jag FFXIII-2 är coolare som bara placera en direkt i action och bara "sort it out yourself! do whatever man, I don't care if you take that road or that one or yeah whatever man"

Skribent

Jag tycker det är bra att du är tillbaka. Snart går jag på semester och lämnar dig ensam med Mattias – lol.


signatur

I am the black wizards.

BamsePonny solbränd??


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

The Last of Us inte fullt så bra och Moulin Rouge världens bästa film??? Undrar vad dom har i vattnet där på andra sidan pölen.

Redaktör
Ponny
Skrivet av DarkZide8:

Låter bra allt det där
FFXIII hade ett coolt stridssystem, men de håller ju en i handen alldeles för länge i det spelet. Då tycker jag FFXIII-2 är coolare som bara placera en direkt i action och bara "sort it out yourself! do whatever man, I don't care if you take that road or that one or yeah whatever man"

Just därför kutar jag runt på öppna, fria Gran Pulse som en dåre. Men det är sant. XIII-2 är mer omedelbart. Och tanken är ju att spela igenom båda två innan Lightning Returns.

Skrivet av Johan Olander:

Jag tycker det är bra att du är tillbaka. Snart går jag på semester och lämnar dig ensam med Mattias – lol.

Värst vad alla går på semester. Tycker det är töntigt med semestrar, förutom när det är min.

Skrivet av Traveller in time:

BamsePonny solbränd??

Bamseponnys blir tomatröda av solen, så bamseponnys stannar inne och spelar spel. Också ett sätt att njuta av sommaren! Fast okej, lite Zombies, Run blir det. Men det är ju också ett spel i och för sig.

Skrivet av Volk:

The Last of Us inte fullt så bra och Moulin Rouge världens bästa film??? Undrar vad dom har i vattnet där på andra sidan pölen.

Det ska jag tala om: dom har olika smak på vattnet!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar