Kan inte logga in, fel lösenord :S

Medlem
Kan inte logga in, fel lösenord :S

Någon mer än mig som inte kan logga in? säger att jag har fel lösenord, men det har jag inte..

försöker logga in på account sidan också går inte där heller :S

har också försökt retrieva mitt lösenord, men får bara en error från sidan..

Medlem

här är det nog ingen som kan hjälpa dig...ta kontakt med FC support.

Medlem

samma fel här

Medlem
Skrivet av Hannu87:

här är det nog ingen som kan hjälpa dig...ta kontakt med FC support.

klart jag tagit kontakt med dem, vill bara veta om fler har samma problem som mig, så jag vet om det är något globalt problem

blekfet2, du kan inte logga in på något av dem? inte spelet eller konto sidan?

Medlem

Har fått det ibland. Då har jag loggat in på kontosidan och sett att kontot inaktiverats, så då har jag aktiverat det igen och efter några minuter är det igång.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Fick det dom 2 första dagarna. Men sen försvan det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Har fått det ibland. Då har jag loggat in på kontosidan och sett att kontot inaktiverats, så då har jag aktiverat det igen och efter några minuter är det igång.

precis så gjorde jag direkt då sidan för inloggningar började funka normalt, funkar som det ska nu.

Medlem

jag har inte kunnat logga in på konto sidan ens, men jag fick reda på problemet, visade sig att funcom frös mitt konto, och dumt nog såväl mitt konto inloggning,
för att mitt kreditkort inte funkar enligt dem :S, vet inte vad problemet är med kortet men ska endå köpa en gamecard så snabbt som möjligt, men nu har dem ialf aktiverat så jag kan logga in på kontot för ändra subscriptions och liknande

otroligt dumt att frysa hela kontot så man inte ens kan logga in, hur ska man då updatera eller betala liksom? aja kan ialf tacka funcom för en snabb kundtjänst, tog väl några timmar bara, hade trott minst en dag innan man fått hjälp

Medlem

Jag kunde inte komma in på ungefär en halvtimme samt att jag startat om datorn. Efter jag reggade mig första gången.

(Man var en ANING frustrerad. Men har funkat klockrent sen dess)

1
Skriv svar