Spelet Playroom följer med alla PS4-konsoler

Robot
Spelet Playroom följer med alla PS4-konsoler

Det är kanske inget Nintendoland, men det är gratis!

#sony, #eye-pet


Medlem
Spelet Playroom följer med alla PS4-konsoler

" Hur kameran fungerar "... som du MÅSTE betala extra för!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Jaaa... Gratis är gott!

Medlem

Några hundra? Skulle tro många hundra.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Då får man hoppas att alla dessa minispel inte kräver kameran då.
Annars hade de lika gärna kunna höja priset 2-300 och inkludera kameran.

Blir ju lite "Kolla, du får ett spel gratis med på köpet med din nya PS4" men om du vill spela det så måste du köpa en kamera också.

Medlem

Kameran till PS3 var ju underbar. Såg ju ut som om vardagsrummet var en jordkällare och jag själv var en brun hög med ögon...

Hoppas PS4 kameran är lite bättre så att man kan se sig själv.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Wow, folk är verkligen negativa, personligen så tycker jag att det är jättetrevligt att man får något att testa spelmöjligheterna med om man köper kameran, demoskivan till PSMove var ju ingen höjdare direkt...

Medlem
Skrivet av Winzi:

Då får man hoppas att alla dessa minispel inte kräver kameran då.
Annars hade de lika gärna kunna höja priset 2-300 och inkludera kameran.

Blir ju lite "Kolla, du får ett spel gratis med på köpet med din nya PS4" men om du vill spela det så måste du köpa en kamera också.

herregud va negativ, det är ingen som tvingar dig att testa. har du kameran så va så god, har du inte så sluta lipa. man startar nog bara det en gång iaf för att testa

Medlem

Smart av dem, du får en liten motivering att köpa kameran och får se potentiella användningsområden inspel, men tvingas inte att skaffa den om du inte bill.
Valfrihet och gratis spel, motsatsen till ms

Medlem

Jag förstår inte vad filmen ville visa..

Medlem

"Eeeeve-aaa?"


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av MiLeS:

" Hur kameran fungerar "... som du MÅSTE betala extra för!

Helt riktigt! Prylar kostar pengar.

Medlem

Intressant hur någon väljer att registrera sig bara(?) för att sparka neråt och visa hur bra ställt med pengar personen i fråga har och introducerar också den fanatiska lösningen på att förinta all fattigdom: "skaffa dig ett jobb".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

några hundralappar. troligt.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Intressant hur någon väljer att registrera sig bara(?) för att sparka neråt och visa hur bra ställt med pengar personen i fråga har och introducerar också den fanatiska lösningen på att förinta all fattigdom: "skaffa dig ett jobb".

Visst, lite trist formulerat men börjar även bli lite trött på att folk gnäller över pris. Det är lite som att klaga för att klaga. Tycker du att något är dyrt köp det inte, punkt. Som konsument är du fri att konsumera det du anser vara värt dina hårt förvärvade pengar och om du hellre prioriterar att gå ut och bärsa för dina pengar do it men gnäll då inte över att saker är dyra.

Medlem

Kommer köpa kameran vilket som så för mig är det bara en extra bonus

Medlem

Så... PS4 kommer med holografiprojektor och/eller ganska mycket knark?

(var jag nu gjorde första versionen av den här kommentaren var det uppenbarligen inte på rätt ställe)

Medlem
Skrivet av tjockjävel:
Skrivet av Winzi:

Då får man hoppas att alla dessa minispel inte kräver kameran då.
Annars hade de lika gärna kunna höja priset 2-300 och inkludera kameran.

Blir ju lite "Kolla, du får ett spel gratis med på köpet med din nya PS4" men om du vill spela det så måste du köpa en kamera också.

herregud va negativ, det är ingen som tvingar dig att testa. har du kameran så va så god, har du inte så sluta lipa. man startar nog bara det en gång iaf för att testa

Jag tror att du missförstod mig totalt. Detta spel följer med din PS4 som ett gratis spel. Men kameran som du behöver i flertalet av spelen får du inte med din PS4.
Spelet du får är tänkt likt Wii Sports var till Wii, ett sätt att visa hur mekaniken fungerar med den nya kontrollen. Men i detta fall inkluderar det kameran (som du då inte har).

Skrivet av EinBaws:
Skrivet av Winzi:

Då får man hoppas att alla dessa minispel inte kräver kameran då.
Annars hade de lika gärna kunna höja priset 2-300 och inkludera kameran.

Blir ju lite "Kolla, du får ett spel gratis med på köpet med din nya PS4" men om du vill spela det så måste du köpa en kamera också.

Är ju jävligt kul att det alltid bara är fattiga jävla studenter som ska klaga i dessa trådar. Försöker alltid läsa och se om jag hittar något konstruktivt från ngn, men det är alltid bara en massa satans gnäll om vad allt kostar.. Skaffa dig ett jobb och flytta hemifrån så du slipper fråga din morsa om hon kan köpa grejer åt dig så ska du se att du har råd att köpa det du vill ha som oss andra!

Hahahaha, snacka om självupptagen. jag har inga problem att betala för mig och inte är jag fattig heller.
Jag tycker helt enkelt att det är intressant att de väljer att inte ha med en kamera till PS4 konsolen och istället välja att lägga med ett spel (gratis) som behöver kameran.

Du verkar dock ha lite problem att se vad som är negativt och vad som bara påpekar något som kunde varit smartare om man ändå behöver kameran förr eller senare.

1
Skriv svar