Medlem
Kladdkrig igen

När jag sålde mitt BF:BC1 lovade jag mig själv att aldrig mer köpa Något mer Battlefield. Men efter att jag spelat demot till tvåan blev jag såpass positivt överraskad att jag t om förhandsbokade.

Så kom dagen då man spelade fullversionen och allt är som i ettan igen. Banorna är löjligt obalanserade och vapensystemet helt bränt. Det hela slutar i ett rörigt kladdkrig där man hela tiden blir bombad av mortars eller snipad av någon campare. Problemet är att matchmakingen är värdelös så det slutar med ärtpistol mot någon som typ har allt. Fan skärp er Dice.

Banorna i sig är om möjligt faktiskt sämre än i ettan. Antingen små och trånga eller så stora att man somnar innan man tagit sig någonvart. Vilken otrolig besvikelse detta blev. 600kr rakt i sjön. Varför kan dom i inte hålla kvar demo-känslan i fullversionen för?

Medlem
Inaktiv

600 spänn!
Vilket löjligt överpris. jag betalade bara 475.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

lägg till alternativet nej annars är din poll meningslös


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

MP e ju asgrymt. I alla fall på PC äger MW2 så hejdlöst.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Synd att du känner att du kastade bort 600kr, sälj din dator så får du tillbaka dom

Medlem

I love it:D


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av Matelm:

MP e ju asgrymt. I alla fall på PC äger MW2 så hejdlöst.

Menar du att BC2 äger MW2 eller tvärt om?

Medlem

Har bara spelat en timme typ men får nog säga att detta kommer jag nog att gilla rätt skarpt. Har ju stor potensial att bli hur bra som helst.

En grej jag inte kan med dock, när man springer så låter det som en elefant är på ingång ju, sedan helt plötsligt från ingenstans så blir man knifead av någon som man inte har hört det minsta fotsteg från. Konstigt tycker jag, kanske en vane sak dock.

Inaktiv

Jag skulle uppskatta om nån kunde svara på detta.
Är det co-op på BC2 kampanjen? Det var nånting som jag saknade som fan på ettan.

Medlem
Skrivet av sebrock:

Det hela slutar i ett rörigt kladdkrig där man hela tiden blir bombad av mortars eller snipad av någon campare. Problemet är att matchmakingen är värdelös så det slutar med ärtpistol mot någon som typ har allt. Fan skärp er Dice.

Tycker att dom borde haft kvar det ranksystemet som dom hade i ettan. Då fick man välja vad man ville låsa upp vilket var mycket mer balanserat. Då hade alla dom mest imba vapnen medans det nu bara är dom som redan nördat sönder spelet och är bättre än alla andra som har det. Som om dom behöver hjälp eller så?

Sedan så blir man ju snipad av någon campare i alla spel:(

Medlem

För att svara på din poll: Nej.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av visan:

Tycker att dom borde haft kvar det ranksystemet som dom hade i ettan. Då fick man välja vad man ville låsa upp vilket var mycket mer balanserat. Då hade alla dom mest imba vapnen medans det nu bara är dom som redan nördat sönder spelet och är bättre än alla andra som har det. Som om dom behöver hjälp eller så?

Sedan så blir man ju snipad av någon campare i alla spel:(

Handen på hjärtat så skrev jag detta i ett hatiskt tillstånd efter att ha spelat och bara blivit snipad hela tiden. Precis som du skriver så är systemet till fördel för de som spelat konstant sedan det kom ut. Dom sitter med fetesniper och behöver bara så lite som att titta på en för att man ska trilla av pinn.

Det andra som jag skrev är att man hela tiden blir bombad av folk som har mortar attack. Spelet flyter liksom inte när man börjar som ny. I demot däremot då det var ett eller två vapen per roll som gällde då var det mycket mer balanserat.

Kanske blir det roligare när man gått igenom det frustrerande i att skaffa sig alla vapen... om man inte säljer det innan dess.

Jo och det är PS3 jag pratar om.

Medlem

Newsflash: Bad Company 2 är ett krigsspel!

Krig är kaotiskt!!

Medlem
Skrivet av Flesheater:

Newsflash: Bad Company 2 är ett krigsspel!

Krig är kaotiskt!!

Det skulle vara ett strategiskt krigsspel. Tyvärr är det bara gröt. FAIL som fan på MP.

Medlem
Skrivet av sebrock:

600kr rakt i sjön.

Jag bjuder 200:- för det!

Medlem

Meningslös poll. Idiot.


signatur

Bara gör det.

Medlem

"Q" och Voice knappen funkar inte, någon som har fått det att funka?

Medlem

Det enda jag stör mig på är att det är för enkelt att kniva folk. Det är det enda vissa spelare gör. Dom sprintar runt o knivar allt som rör sig.. Kniven behöver nog en liten delay efter att man har sprintat eller liknande. Det är sjukt störande. Annars tycker jag online är en fröjd.

1
Skriv svar