The Simpsons: Tapped Out - Nya grannar

Inaktiv
The Simpsons: Tapped Out - Nya grannar

Finns det någon eller några på FZ som lirar The Simpsons: Tapped Out?

Vore trevligt att få lite flera grannar ingame. Är rätt så aktiv och besöker städer dagligen.

Det är bara att lägga mig till mig på Origin i såna fall: Showerguy

Skriv ert nickname här på FZ så vi kan adda varandra.

Vad är det för spel? - Itunes

Vad är det för spel? - Android

Citat:

Spelarens uppgift är placera ut byggnader och andra föremål i Springfield och ge invånarna i staden uppgifter att göra. Varje gång något börjar byggas eller en uppgift påbörjas tar det en tid för uppgiften att avslutas, efter att uppgiften eller byggandet är färdigt får spelaren en belöning iform av poäng och pengar, ibland läggs även nya funktioner till spelet. Det finns två valutor i spelet, dollar och donuts. Donutsen är spelet premiummynt och delas bara ibland ut gratis, annars kostar de riktiga pengar. Vissa saker i spelet kostar dollar, medan andra donuts. Spelaren kan varje dag även besöka andra spelares versioner av Springfield för att få mera poäng och dollar. Totalt kan spelaren ha 100 vänner som max.

Medlem

Spelet som fått så mycket kritik kring sina mikrotransaktioner riktade mot barn =/

Inaktiv
Skrivet av Athaleos:

Spelet som fått så mycket kritik kring sina mikrotransaktioner riktade mot barn =/

Men samtidigt så är spelet väldigt populärt och omtyckt också!

Man kan göra väldigt mycket i spelet utan att använda sig utav mikrotransaktioner. Tar bara lite längre tid såklart.

Lirar du det?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Athaleos:

Spelet som fått så mycket kritik kring sina mikrotransaktioner riktade mot barn =/

Men samtidigt så är spelet väldigt populärt och omtyckt också!

Man kan göra väldigt mycket i spelet utan att använda sig utav mikrotransaktioner. Tar bara lite längre tid såklart.

Lirar du det?

Har prövat på bara, föll mig inte riktigt i smaken. Du har säkert rätt gällande mikrotransaktionerna.

Medlem

Har skickat friend req


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Inga fler som spelar? Vore kul med en till i alla fall.

Skrivet av showerguy:

Finns det någon eller några på FZ som lirar The Simpsons: Tapped Out?

Vore trevligt att få lite flera grannar ingame. Är rätt så aktiv och besöker städer dagligen.

Det är bara att lägga mig till mig på Origin i såna fall: Showerguy

Skriv ert nickname här på FZ så vi kan adda varandra.

Du har en riktigt stor stad ju


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Inga fler som spelar? Vore kul med en till i alla fall.

Skrivet av showerguy:

Finns det någon eller några på FZ som lirar The Simpsons: Tapped Out?

Vore trevligt att få lite flera grannar ingame. Är rätt så aktiv och besöker städer dagligen.

Det är bara att lägga mig till mig på Origin i såna fall: Showerguy

Skriv ert nickname här på FZ så vi kan adda varandra.

Du har en riktigt stor stad ju

Tack så mycket!

Jag har lirat sedan Januari 2013. Dock så har jag inte organiserat min stad ännu. Vill bara samla ihop en hög med pengar och köpa mera land. Sedan ska jag göra det fint!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Jag har lirat sedan Januari 2013. Dock så har jag inte organiserat min stad ännu. Vill bara samla ihop en hög med pengar och köpa mera land. Sedan ska jag göra det fint!

Själv har man varit fånigt noga med att placera allt rätt. Byggnaderna skall ligga på rätt ställe i staden, byggnader som passar ihop skall vara bredvid varandra och så vidare. Ser bra ut, men har platsbrist... aja, pengarna rullar in ganska fort ändå och går ganska snabbt upp i level också


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag blev så irriterad på notifikationerna med ljud som tog över min Galaxy S3. Det kör någon aktivitet som drar ut batterier. Väldigt jobbigt. Om inte EA var så inställda på att ta över min telefon så skulle jag nog fortsatt spela.

Medlem
Skrivet av Poff:

Jag blev så irriterad på notifikationerna med ljud som tog över min Galaxy S3. Det kör någon aktivitet som drar ut batterier. Väldigt jobbigt. Om inte EA var så inställda på att ta över min telefon så skulle jag nog fortsatt spela.

Fast de går ju att ta bort i inställningarna i appen. Inställningspanelen är lite gömd, tryck på "Get more" bredvid donutsen, sedan det lilla "i" uppe i högra hörnet av rutan, sedan finns inställningar där.

Går väl att nå via "inställningar" i telefonen > "Program" > "Simpsons" > "Visa aviseringar" eller liknande, beroende på telefon.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Poff:

Jag blev så irriterad på notifikationerna med ljud som tog över min Galaxy S3. Det kör någon aktivitet som drar ut batterier. Väldigt jobbigt. Om inte EA var så inställda på att ta över min telefon så skulle jag nog fortsatt spela.

Fast de går ju att ta bort i inställningarna i appen. Inställningspanelen är lite gömd, tryck på "Get more" bredvid donutsen, sedan det lilla "i" uppe i högra hörnet av rutan, sedan finns inställningar där.

Går väl att nå via "inställningar" i telefonen > "Program" > "Simpsons" > "Visa aviseringar" eller liknande, beroende på telefon.

Tack Jag har missat det. Då kanske det är värt att fortsätta

1
Skriv svar