Problem med BC2 multiplayer.

Inaktiv
Problem med BC2 multiplayer.

Hallå!

Jag har under kvällen försökt att komma åt multiplayern i BC2 men jag stöter på vissa problem, logga in är inga problem, men den ber hela tiden om mitt serial number, så när jag slår in det står det att mitt serial är i bruk redan, och visst, jag registrerade det, men det var med kontot jag försöker logga in med, några tankar kring detta ?

Medlem

ÄR DET INTE BETA SERIENR DU ANVÄNDER DET VAR SÅ FÖR MIG SEN KOM ETT NYTT MED EPOST

Inaktiv

Först: caps ?

Sen: Nej jag köpte fullversionen på OnOff i eftermiddags så det är en riktig serial, kan inte logga in med mitt EA account för multiplayer..

Medlem
Skrivet av MG92:

Hallå!

Jag har under kvällen försökt att komma åt multiplayern i BC2 men jag stöter på vissa problem, logga in är inga problem, men den ber hela tiden om mitt serial number, så när jag slår in det står det att mitt serial är i bruk redan, och visst, jag registrerade det, men det var med kontot jag försöker logga in med, några tankar kring detta ?

du är tyvärr inte ensam. om man läser på diverse forum är det väldigt många som har samma problem. de flesta har dock köpt det via steam.

mitt bc2 funkar utmärkt men dice har något att jobba med dessa dagar då väldigt många har allvarliga problem

Medlem

Vad jag fick som svar var att det blev fel på Steam, det skulle släppas den 5:e för EU/UK, alltså imorgon och att de har försökt rätta till det strulet.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Man kan alltså säga "bra släppt" till DICE och Steam...

Jag har samma problem. Märkligt att en produkt man köpt inte funkar som den ska. Det finns ingen annan stans man tolererar detta än i dataspelsbranschen.

Jaja, kanskeman var korkad som hade "för högt" ställda förväntningar. Som vanligt är det bara att vänta och hoppas de löser allt. Under tiden ser jag min investering sjunka i värde...


signatur

//Snaazex

Inaktiv

Buggar och konstiga saker i spelet förväntar jag mig alltid vid releas och sätter inga förväntningar på det..

Men jag måste säga att det är f*n dåligt att en sådan här bugg ändå kan gå existera vid release..

Man kan inte släppa ett MP spel om MP delen inte går att komma in på för att den vill ha ett redan registrerat serial number.. Så långt måste man ändå testa sin produkt före släpp.

Men det är just bara detta jag inte gillar, har spelat SP delen mycket dom senaste timmarna och kan bara säga att jag älskar det, grymt bra gameplay, härlig grafik som är av riktigt hög klass, och så fruktansvärt underbart ljud så att det inte finns något liknande, men det hamnar ju lite i skuggan av problemen ändå..

1
Skriv svar