Blödtörstig trailer från Dark

Robot
Medlem
Blödtörstig trailer från Dark

Animationerna var hemska ....

Medlem

Animationerna är dåliga, voiceactingen är dålig, combaten är okej men klarar inte av att hålla spelet upp själv.

Medlem

Riktigt dåligt spel. Ett 5 timmars budget spel som kostar 45€.

Snacka om rip off

Medlem

Herregud vilken musik.. Gör inte min baksmälla bättre direkt

Medlem

Sitter själv och väntar på uppföljare till Vampire the Masqurade Bloodlines.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

ZF
Medlem

eftersom traditionella spinkiga heroinchica vampyrer oftast är skitstarka och denne skrotlyftande biltrimmarvampyr åtminstone är bredaxlad och semideffad måste han vara den starkaste vampyren någonsin.

"E3 Nominated for best grapich art style!" av vem, Dracula?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jeebus vad kefft. Finns moddar till VTMB som ser bättre ut än det här, även grafiskt!

Medlem

Jag kan summera spelet med ett ord:
Undvik!

Medlem

Trodde det först var ett android spel

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av marcus8958:

Sitter själv och väntar på uppföljare till Vampire the Masqurade Bloodlines.

Ja, ett av få spel jag väldigt gärna ser en uppföljare till. Nya IP:n är annars min melodi.

Medlem

alltså haha, vad för typ av människor är det som skriver dedär citaten? spelet ser ju så otroligt risigt ut!

Medlem

Ööh,, hur mycket har dem blivit betalade för att skriva att detta ser snyggt ut?

Haha jävla piss spel.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Sitter själv och väntar på uppföljare till Vampire the Masqurade Bloodlines.

Jag hoppas du har koll på MMO:et

Medlem

Holy crap. Hela trailern kändes som jag såg Albaniens bidrag till Eurovision 2008.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

varför kan vi inte få bra vampyr spel nu förtiden.. Aja jag får väl köra med min vampyr karaktär i skyrim tills dess, med lite moddar så funkar det gött

Medlem
Skrivet av jonis:

Holy crap. Hela trailern kändes som jag såg Albaniens bidrag till Eurovision 2008.

Hahah
+1

Medlem

Skräpspel.

Ända jag gillade var klubbmusiken precis i början, påminner om Chiasm (musiken i klubben i BtMB)

http://www.youtube.com/watch?v=Y33hGaEgW7U

Medlem

bara o vänta på ccp's WoD

Medlem

Förmodligen någon på E3 sa allt det där med otrolig sarkasm i rösten.
Och ifall man föreställde det så, så blev faktiskt trailern rätt rolig

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Sitter själv och väntar på uppföljare till Vampire the Masqurade Bloodlines.

Håller folk ens reda på vilka som äger licensen till Bloodlines efter Troika´s konkurs? Man tycker ju det är riktigt konstigt att det inte släppts en uppföljare på 10 år om någon sitter på licensen redan :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Geralts röstskådis borde skämmas för sin insats i spelet.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Geralts röstskådis borde skämmas för sin insats i spelet.

Snarare det klumpiga manuset som är problemet!

Har bara spelat typ en halvtimme, men jag tycker det finns mycket stäming från just Vampire: TM - Bloodlines, inte för att spelet är värt några 40€ eller vad dom nu ska ha för det, men jag tänker inte avfärda det allt för fort när det görs alldeles för få spel av den här typen och det lär ju hursomhelst ha en fräschare känsla än CoD.

Medlem

Spring animationen @ 1:00 O.o

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av kaealy:

Geralts röstskådis borde skämmas för sin insats i spelet.

Snarare det klumpiga manuset som är problemet!

Har bara spelat typ en halvtimme, men jag tycker det finns mycket stäming från just Vampire: TM - Bloodlines, inte för att spelet är värt några 40€ eller vad dom nu ska ha för det, men jag tänker inte avfärda det allt för fort när det görs alldeles för få spel av den här typen och det lär ju hursomhelst ha en fräschare känsla än CoD.

En möglig ost är ju fräschare än CoD så det är ju inte vidare svårt. Glad att jag inte köpte Dark iallafall. Kanske blir nåt att testa om priset sjunker kraftigt.

Medlem

9 år gamla Bloodlines är ett bättre spel. Antagligen snyggare samt bättre animationer också.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av marcus8958:

Sitter själv och väntar på uppföljare till Vampire the Masqurade Bloodlines.

Jag hoppas du har koll på MMO:et

Det har jag inte.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
1
Skriv svar